Puslapis 11

Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Ket, 2015-Sau-22 08:21
kvirgucis
Sveiki,nupirkau Renault Megane Cabrio 2006m.1.6 16v ir kazkodel veluoja apsukos.Paspaudus akseleratoriu variklis pridusta ir po to tik kelia apsukas.Vaziuojant taip pat jauciasi kad trauka atsiranda veliau bet ne tokia kokia turi buti.Vedant ryte variklis uzsikuria ir uzgesta.Uzsikuria is antro karto.Paskui kuriasi labai gerai.Gal galit pasakyti kas gali buti?Gal variklis?O gal kazkur kitur kokia problema.Aciu... :(

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Ket, 2015-Sau-22 14:31
2SHAE
Gal kuro filtras uzsikises?

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Ket, 2015-Sau-22 23:21
kvirgucis
Bet jei butu kuro filtras tai ir silta man atrodo nesikurtu?? O del traukos gal gali buti ir kuro filtras.Kurioje vietoje jisai stovi ir ar sunku ji pakeisti?..

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Pen, 2015-Sau-23 09:22
2SHAE
Su kuro filtru buna, kad is po nakties uzsistovi ir paskui pirma kart sunkiai kuriasi, o po to visa diena normaliai. Dazniausiai kuro filtras stovi po dugnu, tada tiesiog uzspaudi benzo zarneles, nuemi sena filtra ir istatai nauja. Siaip kadangi problema yra ryskiai su kuro misiniu arba variklio valdymu, tai siulyciau pirmiausia nepradet visko iseiles keist, o pasidaryt diagnostika, gal istikro koks MAP nuluzes arba lambda zondas, arba dar koks velnias. Sutaupysi pinigu ir laiko ;)

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Pir, 2015-Sau-26 14:54
kvirgucis
Aciu uz patarima.Padare variklio diagnostika ir ismete klaida kad yra kazkoks hidraulinis itempejas ir "pavarge" vanusai ar kazkas panasaus.Kaip duodi gazo tai paskirstymo dirzo padetis pasikeicia ir nera tokios traukos sake.Ir ryte vedasi is trecio karto.Pasiule deti mechanini tai butu paprasta ir nereiketu keisti tu vanusu.Net nzn ka ir daryti.Ir ar tikrai tie vanusai "pavarge".Ka patartumet? Kiek idomu viskas kainuotu?

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Pen, 2015-Vas-20 10:35
Monas_
Vanusas yra toks daiktas kuris tavo varikliui suteikia daugiau galios kai jos reikia. Gaunasi kintamas vožtuvų velenėlių kampas, pailgėja kuro įsiurbimo man atrodo fazė ir kartu trauka, o kai važiuoji senjoro režimu susitaupo nemažai kuro. Jo išmetimas yra pigi išeitis, bet ne pati geriausia nes manau ženkliai turėtų skirtis trauka ir tos pačios kuro sąnaudos po tokios operacijos (nesu kvalifikuotas meistras ir galiu nusišnekėt, bet kažkaip logika taip man diktuoja). Prieš perkant automobilį su tokiu varikliu reikėtų žinoti, kad tai yra vienas iš susidėvinčių dalykų ir jis yra keičiamas man atrodo jei ne kaskart kartu su paskirstymo diržais tai kas antrą kartą tikrai. Ir aišku kainuoja papildomai. Informuok kuo baigėsi, manau tokia informacija ne vien tau aktuali bus ir ateityje ;) Sėkmės.

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Tre, 2015-Bir-24 01:41
kvirgucis
Pagaliau pasikeiciau vanusa.Kaina truputi kandziojasi bet kitos iseities neturejau.Nenorejau deti paprasto kaip siule meistrai nes butu pigiau buve.Idejau originala koks ir turejo buti.Trauka atsirado,ryte vedasi puikiai tik atsirado dar viena problema...Pradejo trukcioti.Vaziuojant pirma pavara is vietos sutrukcioja truputi.Ijungi antra pavara pradeda trukcioti labiau..Sumazini greiti ir vel apsukas pakeli pradeda trukcioti.Taip ir su ketvirta ir su penkta pavara.Kas galetu buti?Pakeiciau zvakes ir viena zvaklaidi nes taip rode diagnostika.Bet kaip trukciojo tai taip ir trukcioja.Gal kartais kiek maziau bet vaziavimas nemalonus.Gal kas susidurete su tokia problema?...Gal pabandyti likusius zvaklaidzius pakeisti?!...

Re: Del variklio apsuku

StandartinėParašytas: Ket, 2015-Bir-25 13:28
Monas_
Na kas liečia uždegimo sistemą tai ten komplektais keičiasi viskas, kitaip sunkiai ten kažkokius galus surasi manau. Ir dar kažkaip įdomiai pasirodė žvaklaidžiai. Ar ne po atskira uždegimo ritę šitam variklyje stovėti turėtų?