Su stiklo pakelėjais kiek teko susidurti problemos būna su kontaktais arba dėl susikaupusių dulkių sluoksnio pačiam pakėlimo mechanizme. Tai sprendimas gan paprastas įmanomas. Lupi lauk tą pakelėją, tada tiesiog patį varikliuką bandai pajjungti prie kokio akumuliatoriaus - taip sužinosi ar varikliukas gyvas ar ne. Mano atveju buvo tiesiog išmalta jungtis to daikto kuris jungiasi į varikliuką. Ir nors pasiuks, atrodo viskas vietose, viskas kaip ir turėtų veikt, o nei balso. Kol dašilo kad gali būti toks bajeris tai spėjau ir pakelėja pasikeist į kitą

Tiesa ne ant cc veiksmas vyko, o ant r19 dar, na bet jungtys man atrodo daug nepasikeitė. O elektrikai būna mėgsta tikrint smeigdami atsuktuva kokį į tą numautą jungtį ir matuodami įtampa... Tik po to kai jau smeigi atgal tai kontaktai nebelabai besueina, o įtampos jam reikia normaliai tai... Tai kadangi jau daiktas rankose būna tada su kokiu wd išprausi visa pakėlėjo bėgelį ir iš naujo sutepi - tai geriausias vaitas nuo strigimo jei žinoma ne per vėlu ir nesudilę dar kokie kreipiantieji elmentai ir stikltas nepradeda skersuotis bekylant. O jei pasirodys kad neveikia pats varikliukas pakėlėjo tai tada jau kas belieka - ieškot kito varikliuko ar viso pakelėjo. Bet kokiu atveju pasitaiso, tik pasiteršt reikia tai čia faktas.
Kas dėl savaiminių užsidarymų/atsidarymu vienam kolegai pasireiškė tokie bajeriai po "cheminio" salono plovimo... Kai koks plovėjas mygtukus pasistengia gerai išpraust tai nieko nuostabaus. Padeda tiktai mygtukų keitimas dažniausiai na arba saugiklių išėmimas irgi

Parašyk kaip sekėsi ir ką gero/blogo išsiaiškinai.