Dabar kol kas remontai bus orientuoti į priekinio bamperio ir sparno keitimą
Tačiau prisiruošiau prisijungt testerį prie liambdos.
Radau laidą, einantį kažkur nuo už variklio, ties greičių dėže jungtis vieno laido. Jį atjungus variklis dirbo kaip dirbęs.
Prijungus rodyklinį testerį, įtampa ant to laido šokinėjo nuo -kažkiek iki 0,5 v max, bet šokinėjo greit - ta prasme, į sekundę būdavo ir po du tris kartus nuo 0 iki 0,5 v., arba laikydavosi ant max, arba ant min, žodžiu, jokio dėsningumo nepastebėjau - variklis visą tą laiką dirbo ant laisvų apsukų. Pagazavus kartais pakildavo šiek tiek, kartais - iki maksimumo, irgi lygiai taip pat be dėsningumų. Kartais išvis rodydavo nulį, kol nepagazuodavau - tada lyg ir atsigaudavo kuriam laikui, šokinėdavo vėl.
Variklį kūrenau, kol užšilo - jokio skirtumo, kaip blūdijo rodyklė, taip blūdijo.
Taip, bandau spėti, neturėtų būti?
Beje, gal kas Klaipėdoj rastų laiko ir duotų prisijungt testerį prie savo reniaus - vis būtų su kuo sulygint?
Kas dėl kuro sąnaudų - važiavau savaitgalį Kaunan, tai važiuojant apie 100 - 110 km/h kuro ėmė apie 7 litrus. Gi mieste beveik dvigubai...