Tomukas rašė:Toki dalyka tai tikrai tik nauja imciau...
As cia nenoriu musti klienturos Random'ui, tik patarti chebrai noriu.
Vikis rašė:Baikit jus bajerius su naudotom tokiom detalem...Sparnus, dureles, zibintus dekites i sveikata, su vaziuokle geriau nejuokaukit.Ne karve juk kainuoja, ant alaus juk daugiau padedat :), negerkit kokia savaite ir susidarys kruvele :).Pakeitimas kike zinau 30lt, o pati trauke nuo 30 iki 75 svyruoja kazkur, ziurint kokios firmos ir kokioje firmoje perkate.
Tomukas rašė:Ten tiesa buvo Audi 200, ir trauke galine, bet geriau pasikeisti. Ant porkstuku geriau neoniniu neisleisti, o traukutes antgali nupirkti.
Vikis rašė:Dar yra labai jau didelis klausimas ar traukes isnire, ar traukiu antgaliai.Is savos patirties zinau, 1 firmoj sako salenblokai, kitoj traukes, 3 traukiu antgaliai... Vienu zodziu kiek meistru - tiek nuomoniu. Pasikeiciau as 1 puses salenblokus, nuvaziavau i servisa, kurio pavadinimo del laiko stokos neminesiu :) sako salenblokai pas tave parejo.Sakau juk pries 2 men keiciau, originalius sudejau.Hmmm, dar pasiziurejo, sako antgaliai parejo.Gerai galvoju, geri meistrai varau kitur.Kitur vel tas pac sako angaliai.Aha galvoju, jau geriau, nuvaziuoju i 3 sako ne antgaliai o pacios traukes...Na ir ka gi man dabar daryt?Masina vaziuojat meto i sonus, duodi gazo i viena puse traukia, atleidi gaza i kita.Ar pasikeist viska ir traukes ir antgalius del sventos ramybes?Tik va sukainuos biskeli.O jei ir restauruoji antgalius, vis tiek suvedima reikia daryt, is kur Fotografe istraukei kad nereikia, nebent tu milimetro tikslumu atgal antgali susuksi i savo sena vieta, ar ten juos restauruoja nenuimdami nuo masinos?Ar restauruoja su plaktuku, padauzo ir tiek...? 1 draugelis bumerio taip ir tvarkydavo, sau aisku, kliba padauzo su kuju pasiemes is sonu ir nebekliba :)
Vartotojai naršantys šį forumą: Majestic-12 [Bot] ir 48 svečių