Vikis rašė:Toks klausimelis, tu tikrai zinai ka sneki, ar tiktai siaip girdejes kazka.
Platinines zvakes daug ilgiau tarnauja 1 dalykas ir neapsinesa visokiais idomiais dalykais.
Daugiau ar mazai saltas gali sukti ir dirbs tas variklis, neges jis ant jokiu mazu apsuku.
Jei butu issikalinejimas, gamintojai nesiulytu tokiu zvakiu deti paprasciausiai, su 3 kontaktais ir pns.
1. taip, as zinau ka sneku
2. kad platinines ilgiau tarnauja, cia niekas nesigincija. bet jei bandai teigti kad esant per riebiam kuro misiniui, ar tepala praleidzianciom voztuvu gumytem, ar suvarytiem tepaliniams stumokliu ziedams tos platinines neapsines niekuo - tai klysti labai smarkiai
3. isuk R11 1.4 turbo phase2 varikliui skirtas saltas zvakes saviskei 1.7 mono ir nemanau kad dziaugsies sklandziu variklio darbu. tiesiog jos nepriekaistingai dirbs tik esant dideliems sukiams.
3. o del gamintoju, tai jie visada atsizvelgia ne tik i kokybe, bet ir i komercija... 3 kontaktai gerai, platinines labai gerai, o kad ta pati darba sklandziai atliktu ir tradicines vienkontaktes be tu naujoviu - to nebutina sakyti garsiai . tas aisku negalioja isskirtiniems modeliams, turintiems itin forsuotus variklius, ten gal ir reikia ypatingu zvakiu... bet civilinem tackem - 1.8 16V- taip pat - tas negalioja.
ir uztenka cia kibti prie kiekvieno zodzio blt. pakankamai daug technikos esu turejes ir tvarkes, kad kiekvienas prisiklauses reklamu imtu cia kiekviena mano fraze vartyt. cia diskutuojam kad pasidalytumem tarpusavy naudinga info, kas ka zino, o ne tam, kad kazkuris pastoviai butu teisus o kiti uz lochus.