Tai vat kam idomu. Sankabos troso keitimo ipatumai 1.7i daugiataskio variklio :
Nuimi oro filtro korpusa, vietos atsiranda daugiau, atkabini nuo dezes trosa. Siaip pries tai aisku, gerai butu is vidaus salono pasiziureti kas ir kaip ten dedasi, ko as nepadariau ir paskui negerai idejau is pradziu trosa, tam reikalui reikalingas prozektorius ar siaip koks velnias nes ten nei velnio nesimato. Paskui islupi trosa nuo kebulo( ploskes reples panaudotos, nes su rankom nesigavo...
), nera jokio fiksavimo normalaus ten, ir pradziu apsiziurekit irgi kuriojo vietoj nes jis labai idomiai idetas, vieta ta prasme paslepta. Dar lupant neislauzykit fiksatoriu, kurias prilaikomas prie lanzerono trosas.
Dabar idomiausia dalis, sutepat ir perkisat nauja trosa per ta paslepta skyle. Nezinau kuo galvojo prancuzai taip darydami bet tikrai ne galva, trosas eina vos ne is pacios apacios, dar atrodo vos kad ne specialiai, padarytas toks nesamoningas priejimas kad neduok dieve...Trosas eina is apacios i virsu, reikia dar ji perkist per sankabos pedalo to mechanizmo pacioje virsuje einancia tokia kilpa, kitaip sh... gausis, na o kur issitvirtina manau rasit patys. Na ir prikabinat prie pavaru dezes kita gala troso.
Visas procesas uzeme kazkur ~1.5h, aisku jei ne mano durna galva butu daug trumpiau, o zinant manau 15-20min.
Po pakeitimo atsirado sioks toks sankabos laisvumas, ir lyg minksciau spaudosi.