apsukos

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

apsukos

Standartinė wateris » Šeš, 2007-Spa-20 23:26

liko vienintele problema isprest kuri mane zlugdo... gal kam buvo taip..
jau kaip pirkau masina papildomas oro voztuvas buvo padarytas nuo atskiro jungiklio salone, masina salta ijungi pasyla isjungi. Kai ijungtas apsukos aukstesnes kad salta negestu. o dabar yra taip: pakeiciau ta saltos eigos oro voztuva, galvojau jis neuzsidaro gal, bet ne beda ne jame! vistiek apsukos laikosi aukstos, isjungi jungikli viskas tvarkoj. Pirma mintis buvo taimo daviklis. isuktas i bloka ir nuo ausinimo skyscio temperaturos valdo ta voztuva ir kuro purkstuka. Nusipirkau ji nauja. isukau ir vistiek apsukos laikosi kol neisjungiu jungiklio salone. Nuo to pacio taimo daviklio yra valdomas ir saltos eigos kuro purkstukas, bet ji isjungia laiku, kai masina pasyla, o oro voztuvo ne. ji pridaro bet nevisai. sylant varikliui kaitinamas tas daviklis, keiciasi jo varza, praleidziama mazesne itampa, prisidaro voztuvas ir dar masinai riedant apsukos buna 500 didesnes o kai sustoja masina ir nejuda apsukos laikosi gerai. jei jugikli isjungiu apsukos laikosi visada gerai nepriklauso vaziuoji ar stovi. is to isplaukia tokie klausimai: kur tas daviklis paduoda informacija? i kompa? i rele? tiesiai i voztuva? kompa pakeiciau kita. jei isjungia purkstuka kodel neisjungia voztuvo? abu valdomi to pat daviklio? laidai iki voztuvo geri nes jungiklis padarytas prie pat fiskes kuri jungiasi i voztuva


rasykit visi savo teisingas mintis, nes elektrikas is manes ne koks... :]
ph1 16v cabrio - po pardavimine depresija...
Vartotojo avataras
wateris
Narys
 
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: Pir, 2003-Rgs-22 12:28
Miestas: Alytus / Vilnius

Standartinė rwt » Sek, 2007-Spa-21 11:24

da bajeris kad kai nuchipintas kompas buna laiko apsukas is karto uzkurus ir ju niekaip nenumazinsi nebent trosa atjungsi zinau kad kompas laiko tas apsukas.
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė KaBa » Sek, 2007-Spa-21 14:57

Man idomus reiskinys jog jai vaziuoji apsukos didesnes o stovi mazesnes. Kiek maciau pas tave sport filtras stovi, todel riedant daugiau oro pagauna . tai gal cia oro matuokle durnuoja?. Nzn teisingos mintys ar ne , pataisykit jai suklydau :)
Vartotojo avataras
KaBa
Draugas
 
Pranešimai: 139
Užsiregistravo: Šeš, 2007-Bir-02 23:42
Miestas: vilnius

Standartinė Monas_ » Sek, 2007-Spa-21 18:55

Pas mane kazkas panasaus su apsukom irgi, bet atsirado po oro filtro keitimo. Pakyla iki 1,2-1,3 ne daugiau praktiskai kai riedi, tai ir neimu i galva nes labai jau retai kada riedu...
Kaišiadorys - Vilnius
Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW
R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar
Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms
| +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
Vartotojo avataras
Monas_
Site Admin
 
Pranešimai: 3678
Užsiregistravo: Ant, 2004-Sau-06 16:39
Miestas: Kaisiadorys - Kaunas

Standartinė wateris » Sek, 2007-Spa-21 23:10

mazdaug jau atsrisu galus :] ir niekas nepatikesit kur :D ABS :D :D is kur ji gali zinot kad as sustoju? ;] niekaip iskyrus abs daviklius, manau cia kazkur problema ir bus del riedejimo... o gal zinot kas ar laisvos eigos voztuvas turi buti pilnai uzsidares ar biski praviras?
ph1 16v cabrio - po pardavimine depresija...
Vartotojo avataras
wateris
Narys
 
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: Pir, 2003-Rgs-22 12:28
Miestas: Alytus / Vilnius

Standartinė wateris » Sek, 2007-Spa-21 23:12

KaBa rašė:Man idomus reiskinys jog jai vaziuoji apsukos didesnes o stovi mazesnes. Kiek maciau pas tave sport filtras stovi, todel riedant daugiau oro pagauna . tai gal cia oro matuokle durnuoja?. Nzn teisingos mintys ar ne , pataisykit jai suklydau :)


r19 nera oro matuokles :] yra tik sklendes potenciometras :] jis geras, bandziau ir kitu pakeisti... o oro negali daugiau pagaut juk sklende uzdaryta! vadinasi jis patenka tik per laisvos eigos voztuva, tik kodel... ?
ph1 16v cabrio - po pardavimine depresija...
Vartotojo avataras
wateris
Narys
 
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: Pir, 2003-Rgs-22 12:28
Miestas: Alytus / Vilnius

Standartinė rwt » Pir, 2007-Spa-22 09:38

wateris rašė:mazdaug jau atsrisu galus :] ir niekas nepatikesit kur :D ABS :D :D is kur ji gali zinot kad as sustoju? ;] niekaip iskyrus abs daviklius, manau cia kazkur problema ir bus del riedejimo... o gal zinot kas ar laisvos eigos voztuvas turi buti pilnai uzsidares ar biski praviras?


manau truputi turi buti pravertas.
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė wateris » Pir, 2007-Spa-22 15:59

rwt rašė:
wateris rašė:mazdaug jau atsrisu galus :] ir niekas nepatikesit kur :D ABS :D :D is kur ji gali zinot kad as sustoju? ;] niekaip iskyrus abs daviklius, manau cia kazkur problema ir bus del riedejimo... o gal zinot kas ar laisvos eigos voztuvas turi buti pilnai uzsidares ar biski praviras?


manau truputi turi buti pravertas.


o gal gali paziuret? atsisuk slanga kuria oras nuo filtro eina iki voztuvo ir pazek ar pilnai uzdaras kai variklis darbinej silumoj? ir kokios buna apsukos kuriant salta masina? dekui :]
ph1 16v cabrio - po pardavimine depresija...
Vartotojo avataras
wateris
Narys
 
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: Pir, 2003-Rgs-22 12:28
Miestas: Alytus / Vilnius

Standartinė rwt » Ant, 2007-Spa-23 08:27

ok paziuresiu, del antro klausimo tai siandien ryte kuriau shalta masina tai 1.3 kabejo nusedo iki 1 ir vaziavau o kai sushyla ant laisvu 0.9 rodo. Daba per pietu pertrauka paziuresiu del tos gerkles kaip ji ten pradaryta.
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Vigis » Ant, 2007-Spa-23 11:47

Patirtis su savo Laguna (anksciau turejau R19, 1,7), bet principas turetu buti panasus ir R19 16V.
Saltam variliui apsukos laikydavosi apie 1600 ir periodiskai pulsuodavo nuo 1200 iki 1800 (kaip suprantu kompas megindavo kazka daryti). Kai variklis isildavo, apsukos nukrisdavo iki 900-1000, bet ne iki 750-800, kaip turetu. Galu gale radau dvi priezastis, is kuriu pirmoji tikrai nekiekvienam reali:
1. Matyt buvo pakeistas tuscios eigos reguliavimo apsuku varikliukas (nezinau ar toks yra R19 16V, bet kazkas tokio turetu buti) ir sumaisyti jo pajungimo laidai - varikliukas praktiskai nereagavo i nieka. Teko ilgai pavargti, keiciant vietomis laidus, kol atrinkau teisinga kombinacija, - salto variklio apssukos tuscia eiga iskart nukrito iki 1000-1100, pulsacijos neliko. Rezultatas dziugino, bet rode, kad dar ne viskas tvarkoje.
2. Isemiau droseline sklende su visu korpusu ir pastebejau, kad korpuso riebokslis (O-ring), kuris sandarina jungti su isiurbimo kolektoriaus plastmasiniu atvamzdziu, yra sukietejes ir palikes kvadratinio skerspjuvio. Sklendes korpusas kitoje puseje susijungia su oro filtro korpusu ir sandarinasi panasiu rieboksliu, bet sis nera svarbus apsukoms (beje ir nebuvo toks sukietejes, nes yra toliau nuo variklio karscio). Tam kartui uzsandarinau viska su hermetiku. Salto variklio apsukos pasidare apie 900, o silto pagaliau nukrito iki 750-800 (gali buti nevisai tikslu, nes duomenys pagal prietaisu skydelio tachometra).
Taigi siulau gerai uzhermetinti isiurbimo trakta po droselines sklendes, nes tai ko gero pagrindine padidejusiu tuscios eigos apsuku priezasciu padevetuose varikliuose.
Turejau R19 1,7 mono, 1993 m., dabar turiu Laguna I, Ph2, 1,6 - 16V, 1999
Vartotojo avataras
Vigis
Stebetojas
 
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: Pir, 2005-Sau-03 15:34
Miestas: Klaipeda

Standartinė rwt » Ant, 2007-Spa-23 15:27

tu matai kaip mokslishkai paaiskinai, o man wateri nebuvo laiko siandien paziureti ar sklende atsidarius ar ne gal rytoj iseis. Bet seip kiek atsimenu kaip rinkom galva tai ji truputi praverta buna.
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė wateris » Ant, 2007-Spa-23 16:54

dekui labai vigi! va su laidais reiks bandyti kazka... o kaip tie laidai buvo sukeisti? pas mane fiske dedasi ir laidai niekur nera perkipti, bet dekui bandysiu ziuretis, o del nesandarumo, tai kai isemes varikli buvau keiciau visas tarpines o droseline sklende sujungdamas su kolektorium tepiau gero hermetiko. dabar saltos apsukos 1300 pasilus 900, tai tikriausiai turi buti tas voztuvas pravertas
ph1 16v cabrio - po pardavimine depresija...
Vartotojo avataras
wateris
Narys
 
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: Pir, 2003-Rgs-22 12:28
Miestas: Alytus / Vilnius

Standartinė Vigis » Tre, 2007-Spa-24 07:26

wateris rašė:va su laidais reiks bandyti kazka... o kaip tie laidai buvo sukeisti? pas mane fiske dedasi ir laidai niekur nera perkipti, bet dekui bandysiu ziuretis, o del nesandarumo, tai kai isemes varikli buvau keiciau visas tarpines o droseline sklende sujungdamas su kolektorium tepiau gero hermetiko. dabar saltos apsukos 1300 pasilus 900, tai tikriausiai turi buti tas voztuvas pravertas

Na, kad tavo atveju butu sumaisyti LEV laidukai - labai abejoju, nes vienodu sutapimu retai pasitaiko.
Mano LEV yra Magneti Mareli firmos (made in USA) ;) , nezinau ar tavo toks pat. O laidukus jame keitaliojau isardes fiske, nes kaip zinia visu reno auto elektros fiskes issiardo (sita issiarde, istraukus is jos guminius sandariklius ir su adatele uzlenkus kiekvieno laiduko metalinio galioko-kistuko auseles). Kai laidukus istraukiau is fiskes (uzsirases pirmine kombinacija pagal spalvas), uzmovinejau juos keitaliodamas kombinacijas tiesiogiai ant LEV kontaktu (LEV buvo sumontuotas savo vietoje), kiekviena karta megindamas uzvesti varikli ir stebeti apsukas. Dazniausiai apsukos budavo zenkliai per aukstos, gesdavo variklis arba net maksimalios, bet vienoje kombinacijoje (as jas visas saziningai uzsirasinejau pagal tam tikra sistema) variklio (aisku jau silto) apsukos momentaliai nukrito ant apytiksliai 800 - Bingo. Tokiu kombinaciju su 4 laidais is viso gali buti 24. Zinant, mano atveju, kad varikliukas turi dvi apvijas, kurios testeriu prasiskambina ir rodo vienodai apie 63-66 omus, o laidukai poromis po du turi 12 V (ijungus degima), kombinaciju skaicius sumazeja bent iki 16 (kaip man atrodo), o gal ir maziau.
Nors labai abejotini panasus gedimai, bet visdelto, jei kas ryztusi ieskoti gedimo tokiu budu ir rastu, tai busiu rases ne be reikalo. :)
Turejau R19 1,7 mono, 1993 m., dabar turiu Laguna I, Ph2, 1,6 - 16V, 1999
Vartotojo avataras
Vigis
Stebetojas
 
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: Pir, 2005-Sau-03 15:34
Miestas: Klaipeda


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 46 svečių

cron