Sveiki,
fotkej matot mano ph1 cabrio 1721 varikliu kauliuka. Tad susiduriau su tokia beda. Na gal su keliom tiksliau. Pirma beda uzkurus apsukos iskart pasoka iki 2000 arba 3000. Jei salta iki 3000 jei silta iki 2000, bet pragazavus vos ne iki redline viskas praeina, taciau ant laisvu vis tiek apsukos pulsuoja nuo vos uzgesimo ir sokineja iki 1200-1400rpm. Taciau si beda yra jau nuo anksciau, dabar cia speju po gero trinktelejimo i duobe ant zemu pavaru ir zemu apsuku variklio darbas "nesvarus" pasidare kazkoks, vibruoja panele ir visas priekis. Ir be to kuriant ypatingai "nesvariai" dirba. Kas gali buti kaltas del tokiu vibraciju? Nes ant aukstesniu pavaru viskas gerai ir tolygiai vaziuoja, 90-120 greicio diapazone viskas kaip ir seniau normaliai vaziuojasi be jokiu daugiau pastebimu pokyciu.
Ir taipogi, kad nekurt naujos temos gal be to tai gali buti susije: po trinktelejimo i ta doube dingo atbulinio begio apsauga. Man nebereikia to pakeliklio pakelt iskart i kaire i virsus ir atbulinis, kas ten gali buti nutike? ar labai tai gali buti rimta? nes dabar turi atsargiau ziuret kai pirma musi.
Dekui uz bet kokius pasiulymus