Dar vienas trumpas aprašymas. Ši karta valysim visa purvą kuris susikaupia už purvasaugiu po priekinėm arkom ir skatina arkas rūdyti.
Taigi nusiimam ratą (galima jo ir nenuiminėti bet mašina vis tiek ant domkrato reikęs pakelt kad ratas nusileistu be to ratą nuėmus daugiau erdves rankom mosikuoti ). Pakabine plačiu atsuktuvu išimam 5-is 'kamščius' laikančius purvasaugi:
Jie yra plastmasiniai ir neturi sriegio bet sukiojant juos i šonus eina lengviau ištraukti
Atsukam 'samorieza' kampe:
Ir nuimam purvasaugi, gali tekti ji kiek palankstyt norint išimti bet išsiima jis gana nesunkiai.
Nuėmęs purvasaugį vairuotojo pusėje pamačiau štai tokį 'vaizdelį' :
Parankinėm priemonėm (atsuktuvu, skuduru, plona viela ir tiesiog pirštais) viska iškrapštom lauk:
Ir gaunam štai ką:
Viska surenkam atbuline tvarka, sukalam kamščius, įsukam 'samorieza', uždedam ratą...
iš keleivio puses purvo buvo gerokai mažiau prisikaupę :
Tai va, manau kad viska išvalius priekines arkos mažiau rūdys ir mašiniukas truputi palengvėjo . Tokia pat profilaktika galima atlikt ir galinėm arkom...