Sveiki, susiduriau orams atsalus su nedidele, bet ikyria problema - is ryto uzkurus salta varikli, jis dirba velniskai zemomis apsukomis, kazkur apie 650-700 rpm, bjauriai vibruoja, tuo tarpu bendradarbio Chamade su tokiu paciu 1.8 mono purskalu uzsikuria ir kuri laika dirba pakilusiom iki 2000 rpm apsukom, uz geros minutes palaipsniui apsukos leidziasi iki normos, t.y. kaip ir priklauso padoriam varikliui - jis pats save pasisildo. Aisku, galima salone pasedet,gazo pedala ismynus, taciau yra ir geresniu uzsiemimu sildant motora, pvz. langus nusivalyt
Tuo labiau, kad mano Renukas - automatas, ir neapsiles motoras su tokiom apsukom labai komforta gadina, kai prie sviesoforo stoviu, stabdi ismynes
Kai motoras prasyla, viskas puikiausiai, apsukos nusistovi apie 800, kaip priklauso, ir siltas variklis uzsikuria normaliai. Norejau kaltint ipurskimo kompa, bet kazkas protingai patare patikrint temperaturos daviklius, gal jie paprasciausiai nusisneka
Taigi, noreciau paklaust, kur tie temperaturos davikliai isdestyti, kaip patikrint ju funkcionaluma, ir, blogiausiu atveju - kiek kainuoja nusipirkti naujus? Primenu, kad motoras - 1.8S, mono purskalas, 1794 cm3 berods.
R19 Ph II Baccara 1993 m.
Peugeot 406 TD 1997 m.