argirdukas rašė:1-dega tik gabatitai ir ilgos sviesos
2-isjungus valytuvus jie lieka toj pacioj vietoj
3-nelabai traukia ir ant laisvu staigiasi spustelejus gaza pridusta
4-norint ismynt sankaba tai koja salej reikia pakacialint
5-vaziuojant sokineja spidometro rodykle
argirdukas rašė:del valytuvu tai saugiklis kaltas buvo del kitu dar ziuresiu o del spidometro atsukimo tai pilnai tikiu nes gan maza rida ten o imanoma ten pataisut ar geriau kita spida pasijeskot
Raimondelis:) rašė:Turejau renuka ph1,dabar turiu ph2 ir abiejuose rodykles kalatojos ir problema buwo trose.ytariu kad si problema atsiranda kai neteisingai atjungi troso fiske nuo spidometro ir ja sugadini arba uzlauzi troseli,to pasekoje trosas netolygiai sukasi ir rodykle snkineja.gal ir del atsukimo si beda atsirado,gal atsukinedami kazka ne taip surinko,bet kai Thermo sawo atsisuko ant nulio tai jam rodykle nesokinejo.
pronckus rašė:Manau zvakes su laidais pakeist nemaisytu, as dar ir paskirstytojo dangteli pasikeisciau su begunoku. Zinau krize, bet automobilis kaip moteris ir ji reikia mylet Sankaba kieta nes reikia trosa pakeist.
pronckus rašė:Gali buti troso atsisherpetojimas, faktas kad trosas sunkiai vaiksto sarve... Tiesa sakant as nesiaiskinu del ko tas gedimas, jeigu zinau kad tai pades, as ji pasalinu keisdamas nauja dalimi. Kuo sankaba kietsne - tuo didesne kad nutruks trosas.
pronckus rašė:1. Sportui ruosta masina skiriasi nuo vazinejanciu mieste kaip ugnis nuo vandens. Jos specialiai ruostos buna.
2.Ar esi keites nors 1 auto sankaba? Jeigu ne tai nors pasinagrinek sankabu mechanizmu brezinius kad zinotum kaip kas veikia.
Tai tada papasakok, kodel devintis trosui sankaba pradeda kietet? Kol galu gale nutruksta trosas, o pakeitus nauju sankabos pedalas pasidaro minkstas?
Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot], Google [Bot] ir 39 svečių