Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 21:49
Niekad nesigauna "И на **й сесть,и рыбку съесть".
Gauni arba viena, arba kita.
19 renuskes yra trumpos pavaros, t.y. dideli perdavimo skaiciai. Su tokia masina labai gerai vazineti po miesta, masiniukas greitai begejasi, lengviau parinkti optimalu variklio sukimosi dazni. Taciau yra antra medalio puse. Mazas max. greitis, dideles kuro sanaudos vaziuojant didesniu greiciu. Kaip pvz. galiu pateikti Opel Vectra. Nors variklis 2.0, kuro magistralej ima zymiai maziau, nes vaziuojant 100 km/h variklio apsukos yra apie 2300 1/min. Taigi, vaziuojant 200 km/h 5-tu begiu, turime apie 4600 1/min. Kadangi variklis galingesnis, momento pilnai pakanka tokiam greiciui palaikyti. Vaziuojant daugiau 200 km/h, momentas jau krenta ir masina, ir greitis nebeauga. Bet jei ikalam 4-ta pavara, gaunam didesnes apsukas, mazesni sukimo momenta, o kadangi perdavimo skaicius dideja, jega ant ratu vistiek isauga ir galima vaziuoti iki 210-220 km/h, esant didesnem apsisukimams.
Renault 19 su 1.8 moniniu varikliuku realiom salygom nelabai nori vaziuoti 5-pavara daugiau nei 175km/h, nes to neleidzia trumpos pavaros. Tuo tarpu apsukos yra apie 5500 1/min (kiek pamenu). Jei deze butu su ilgesnem pavarom, gal ir galima butu vaziuoti greiciau. Tas butu imanoma jei uztektu variklio galios.
Taigi, mieste renukas ima zymiai maziau, nes varikliukas silpnas, daug nevalgo, nes nera labai apkraunamas del trumpu pavaru. Tokiom salygom su Vectra nemalonu vaziuoti. Ji sunkiai begejasi, negali parinkti optimaliu apsuku. Apkraunamas variklis, todel nesigauna ekonomisko vaziavimo.
Galima padaryti isvada, kad r19 mieste yra ekonomiskesnis, magistraleje - tampa siurbianciu monstriuku, nors naudos is to nerasta.
Tuo tarpu gaunasi toks paradoksas, kad masiniukas su galingesniu varikliu (aisku ne 300 AG, o kokiu 130AG), nors ir turetu sriebti labiau, magistraleje yra ekonomiskesnis.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188