Koks optimalus-ekonomi?kiausias greitis/apsukos mieste?

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 13:10

Daugumoj stengiuosi palaikyti arti 1800 apsuku ir nedraginti :D Kai variklis nera silpniausias (66kW), ramiai spaudziant pakanka netapti eismo stabdziu :D
Tiesa, posukius darau ganetinai greitai- juk paskui beveik nereikia vel isibegeti :wink:
Dar siulau dazniau praktikuoti stabdyma varikliu- jei privaziuoji posuki, kuri matai iveiksias 3 pavara, tai nekerti per stabdzius, o tiesiog imeti vos anksciau trecia, pristabdai varikliu ir suki.
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė GTM » Pir, 2004-Lie-26 13:25

minus rašė:Daugumoj stengiuosi palaikyti arti 1800 apsuku ir nedraginti :D Kai variklis nera silpniausias (66kW), ramiai spaudziant pakanka netapti eismo stabdziu :D
Tiesa, posukius darau ganetinai greitai- juk paskui beveik nereikia vel isibegeti :wink:
Dar siulau dazniau praktikuoti stabdyma varikliu- jei privaziuoji posuki, kuri matai iveiksias 3 pavara, tai nekerti per stabdzius, o tiesiog imeti vos anksciau trecia, pristabdai varikliu ir suki.


ir deze drozi...
Renault 19 phase II 16V cabrio melyna - PARDUOTA :(

'02 Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI
BBB 010

Yamaha YZF-R6 irgi melyna
903 AV - - PARDUOTA :(

+370 689 45000
Vartotojo avataras
GTM
Narys
 
Pranešimai: 1187
Užsiregistravo: Sek, 2003-Bir-15 13:26
Miestas: Vilnius

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 13:45

GTM rašė:
ir deze drozi...


100 metu... :wink:
Deze droziama neteisingu sankabos naudojimu, o siaip pergyvena kiekviena masina.
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė Vikis » Pir, 2004-Lie-26 14:02

Vaziuoji 100km/h ir nepergazuoji ir liuobi 3 ar 2 pavara, nieko dezei?
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Agnius » Pir, 2004-Lie-26 14:09

Neprisaugosi visu mazgu... :D
89' 1.7MPI TXE
Gaisrin? pilku kapotu
Vartotojo avataras
Agnius
Draugas
 
Pranešimai: 239
Užsiregistravo: Ant, 2003-Gru-30 15:57
Miestas: Vilnius / Anyksciai / Panevezys

Standartinė Vikis » Pir, 2004-Lie-26 14:10

Minus, kazkaip man atrodo kad tu labai daug knygu visokiu bereikalingu skaitai ir nekreipi jokio demesio i praktika, kaip sakoma neivertini daugelio faktoriu o kalbi kaip uz gryna piniga. As tau sakau vaziavau su ta bulka praktiskai ir man taip rode kaip rode, o tu man is teorines puses varai, gerai gal ten buvo 1950, gal 2150, gal biskeli nuo kalniuko, gal del to kad su dujom, praktiskai jeigu susidures tai ir sakyk, o ne kalkuliatoriu issitraukes skaiciuok, paskaiciuok dar padidejusi oro pasipriesinima ir pns., kaip kad jus ten istensyviai skaiciuojate. O ta bulka 1.8L tik eina kazkur 210km/h autostradoj varem 3 irgi praktiskai maciau, taigi nevaryk to ko tikrai nezinai.
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 14:26

Vikis rašė:vaziavau su ta bulka praktiskai ir man taip rode kaip rode, o tu man is teorines puses varai, gerai gal ten buvo 1950, gal 2150, gal biskeli nuo kalniuko, gal del to kad su dujom, praktiskai jeigu susidures tai ir sakyk, o ne kalkuliatoriu issitraukes skaiciuok, paskaiciuok dar padidejusi oro pasipriesinima ir pns., kaip kad jus ten istensyviai skaiciuojate. O ta bulka 1.8L tik eina kazkur 210km/h autostradoj varem 3 irgi praktiskai maciau, taigi nevaryk to ko tikrai nezinai.


Elementari aritmetika :wink:
Max variklio apsukas dalini is max greicio- gauni koef. Dabar dominanti greiti daugink is to koef ir gausi variklio apsukas. Viskas idealiai sutampa- nebent taxometras pieno riebuma rodo. Nuo kuro rusies ar kalniuko krumpliniu pavaru perdavimo skaicius juk nekinta :wink:

Pe.ve.ze.: mano masinai- max apsukos 5750, max greitis 187. Dalinu ir gaunu koef 30,7. dabar greiti 130 dauginu is 30,7 ir gaunu 4000 apsuku. Taip ir yra!
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė Vikis » Pir, 2004-Lie-26 14:32

O pvz. oro pasipriesinima paskaiciuoji prie savo koeficiento, juk oro pasipriesinimas dideja ne proporcingai *2, padidejus greiciui 2 kartus, padideja 4 oro pasipriesinimas.
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 14:35

Prie ko cia pasipriesinimas? Variklio apsukos priklauso nuo transmisijos perdavimo skaiciaus (ir dar pasirinktos pavaros). Tai paciai masinai tai nekintami dydziai :wink:
Na, nebent uzmautum visai netikusio dydzio padangas...

dar paskaiciuosu tai audikei.Imsiu max variklio apsukas 5500, nes tiksliu nezinau. Tai va, esant greiciui 100 variklis turetu suktis 2600 su penkta pavara, prie 130 atitiks 3400. Jei yra kitaip, tachometras (arba ir spidometras) rodo kazka ne taip...
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė tonic » Pir, 2004-Lie-26 16:21

Vikis rašė:praktiskai maciau, taigi nevaryk to ko tikrai nezinai.


Pvz as niekada "praktiskai"nemaciau kiek kiek kainuoja 1000 buteliu alaus. Ar tai reiskia, kad as nezinau kiek jie kainuoja? :)

Jei automobilio vaziuojancio 5 pavara apsukos yra 2000 rpm, o greitis 100km/h, vadinasi to automobilio greitis prie 4000 apsuku (5 pavara bus) 200km/h, o esant 6000 apsuku ta pacia pavara - 300km/h. Ir man vienodai kokioje tankumo terpeje as vaziuosiu, i kokio statumo kalna kilsiu ir koki pasipriesinima turesiu iveikti - jei variklio galingumas bus pakankamas pasiekti tokias apsukas nugalint ta pasipriesinima - as turesiu atitinkama greiti.

Jei sunku suvokti su automobiliu pabandyk su dviraciu - tarkime viena karta prasukus pedalus galinis ratas apsisuka 5 kartus, tad naturalu, kad prasukus pedalus 2 kartus galinis ratas apsisuks 10 kartus ir greitis bus 2 kart didesnis. Isivaizduok, kad iprastomis salygomis sugebi minti maksimaliu 30 kartu per minute greiciu. O kas butu jei tau tektu kilti i labai statu kalna? Ar sugebetum isminti tuos 30 kartu per minute? Ne, bet gal sugebetum isminti 10 kartu? Kokiu greiciu tada suktusi tavo ratas? 50 kartu. Taip? Matai - tu turi pasipriesinima kuris neleidzia tau isvystyti iprastu 30 apsisukimu per minute, nes tavo galia per maza, bet nuo to tavo pedalu prasukimu ir ir rato apsisukimu santykis nepasikeicia.

Isimti gali buti tuo atveju jei slys sankaba, padangos arba tachometras ir spidometras rodys siaip ka nors... ;)
Vartotojo avataras
tonic
Stebetojas
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: Ket, 2004-Bir-10 11:20
Miestas: Vilnius

Standartinė Odesa » Pir, 2004-Lie-26 16:25

Na jus cia ir pradejote vartytis aukstomis frazemis. Dar biski ir branduoline fizika pasieksite. :shock:
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė tonic » Pir, 2004-Lie-26 16:33

Nesuprantu kur cia tos "aukstos frazes"... :?
Ar taip vadini viska kas reikalauja bent minimalaus smegenu pajudinimo? 8)
Vartotojo avataras
tonic
Stebetojas
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: Ket, 2004-Bir-10 11:20
Miestas: Vilnius

Standartinė Odesa » Pir, 2004-Lie-26 17:21

Na tucia ir atsakei :shock: Tie jusiu vartymai tai jau ne smegenu pajudinimas o konkretus dalykai. Norint rimtai kalbeti tuo reikia dometis. Va jei mokiniesi arba is to duona valgai tai ir gudrus.
O be to tai tik taip sakau, nes kai pradedate rasyti, kas butu jei butu tai bloga darosi.
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė thermo » Pir, 2004-Lie-26 17:52

Saunuoliai :!:
Mano nuomone issakete. Viva fizika 8)
R19 16V ph1 (rides);
R sport 2006 cycle;
Renault Laguna II (o varge varge).
+37061604798, bet daznai nekeliu. Skype st.thermo
Vartotojo avataras
thermo
Narys
 
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: Tre, 2004-Vas-18 18:53
Miestas: Shanchiai, Juozapuko pr.

Standartinė Liuska » Pir, 2004-Lie-26 18:22

Ell-Bee rašė:nezinau iskur jus traukiat tokias sanaudas 11-12l mieste su 1721 varikliuku. Pas mane mieste palakstant nu iki 9l o ramiai vazinejant tai isvis mazai.


noreciau pamatyt toki "palakstyma" :)
Vartotojo avataras
Liuska
Narys
 
Pranešimai: 168
Užsiregistravo: Pir, 2003-Bir-30 08:34
Miestas: Kaunas

Standartinė Liuska » Pir, 2004-Lie-26 18:25

Vikis rašė:Na ir kas kad apkrautas, R19 geri juk varikliai, istvers, o iki 2500aps isuk ir mieste pasiziuresim ar ilgai vaziuosi, iki policininku pirmuju.


kokiu jus greiciu isvis mieste vazinejat? cia skaitant tai galim susidaryt ivaizdi,kad policininkai turetu atleidimo nuo baudu korteles isduot reno klubieciams, nes prazangas padaro tik suklyde ir netycia,o greitis visada savo vietoj:)
Vartotojo avataras
Liuska
Narys
 
Pranešimai: 168
Užsiregistravo: Pir, 2003-Bir-30 08:34
Miestas: Kaunas

Standartinė Vikis » Pir, 2004-Lie-26 19:48

Nelygu kuria pavara suksi. Gali ir daugiau pavaryt jei noro turi, pvz. 1 pavara :) . O del tu apsuku ir jusu matematiniu isvedziojimu tai jau, atsiprasant, ch.. znaiet. Tik as galiu pasakyti tiek kad maciau tai ka maciau ir man labai keista buvo, kai as renuske nusipirkau, nes apsukos vazuojant tuo paciu greiciu zymiai skiriasi.Pvz, veze su Laguna 98- ten irgi normaliai, vaziuoji 100km/h kazkur 2100aps/min , vel nepradekit pasakot apie savo matematikas. Dabar taip iseina, kad ta sumauta bulka gali vaziuoti, vos ne kazkiek desimciu km/h greiciau negu renuske mano ar kaip, nors varikliai tie patys 90AG, nors dezes tai ryskiai skiriasi, ten daug ilgesnes pavaros.
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 21:49

Niekad nesigauna "И на **й сесть,и рыбку съесть".
Gauni arba viena, arba kita.
19 renuskes yra trumpos pavaros, t.y. dideli perdavimo skaiciai. Su tokia masina labai gerai vazineti po miesta, masiniukas greitai begejasi, lengviau parinkti optimalu variklio sukimosi dazni. Taciau yra antra medalio puse. Mazas max. greitis, dideles kuro sanaudos vaziuojant didesniu greiciu. Kaip pvz. galiu pateikti Opel Vectra. Nors variklis 2.0, kuro magistralej ima zymiai maziau, nes vaziuojant 100 km/h variklio apsukos yra apie 2300 1/min. Taigi, vaziuojant 200 km/h 5-tu begiu, turime apie 4600 1/min. Kadangi variklis galingesnis, momento pilnai pakanka tokiam greiciui palaikyti. Vaziuojant daugiau 200 km/h, momentas jau krenta ir masina, ir greitis nebeauga. Bet jei ikalam 4-ta pavara, gaunam didesnes apsukas, mazesni sukimo momenta, o kadangi perdavimo skaicius dideja, jega ant ratu vistiek isauga ir galima vaziuoti iki 210-220 km/h, esant didesnem apsisukimams.
Renault 19 su 1.8 moniniu varikliuku realiom salygom nelabai nori vaziuoti 5-pavara daugiau nei 175km/h, nes to neleidzia trumpos pavaros. Tuo tarpu apsukos yra apie 5500 1/min (kiek pamenu). Jei deze butu su ilgesnem pavarom, gal ir galima butu vaziuoti greiciau. Tas butu imanoma jei uztektu variklio galios.
Taigi, mieste renukas ima zymiai maziau, nes varikliukas silpnas, daug nevalgo, nes nera labai apkraunamas del trumpu pavaru. Tokiom salygom su Vectra nemalonu vaziuoti. Ji sunkiai begejasi, negali parinkti optimaliu apsuku. Apkraunamas variklis, todel nesigauna ekonomisko vaziavimo.
Galima padaryti isvada, kad r19 mieste yra ekonomiskesnis, magistraleje - tampa siurbianciu monstriuku, nors naudos is to nerasta.
Tuo tarpu gaunasi toks paradoksas, kad masiniukas su galingesniu varikliu (aisku ne 300 AG, o kokiu 130AG), nors ir turetu sriebti labiau, magistraleje yra ekonomiskesnis.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 21:55

GTM rašė:
minus rašė:Daugumoj stengiuosi palaikyti arti 1800 apsuku ir nedraginti :D Kai variklis nera silpniausias (66kW), ramiai spaudziant pakanka netapti eismo stabdziu :D
Tiesa, posukius darau ganetinai greitai- juk paskui beveik nereikia vel isibegeti :wink:
Dar siulau dazniau praktikuoti stabdyma varikliu- jei privaziuoji posuki, kuri matai iveiksias 3 pavara, tai nekerti per stabdzius, o tiesiog imeti vos anksciau trecia, pristabdai varikliu ir suki.


ir deze drozi...


Vaziuodamas irgi deze drozi. O stabdant varikliu kuro sunaudojama maziau nei varikliui dirbant laisvomis apsukomis. O jei stabdoma konkreciau, kuro sanaudos lygios 0. :!: As irgi visada 3 begiu pristabdau, kartais dar ir 2, daznai pristabdydamas stabdziais. Misrus stabdymas gaunasi. :D Is viso laisvu niekad nevaziuoju. Negeras cia iprotis. Reikia pratintis vaziuoti taip, kad visada begis ikaltas butu.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Odesa » Pir, 2004-Lie-26 22:04

na tu cia vel skiedi apie ekonomiskuma. Faktai rodo ( skaityk Chilum pasisakyma ), kad ir trasoje R19 yra pakankamai ekonomiski.
As ir pats pries metus vazinejau su 1.7 mono. 54 kw. silpnokas matorelis,
taciau vaziuodavo iki 160 na gal 170 nuo kalno. Ir beje apsukos tikrai nevirsindavo 4500 aps/min.
Ir trasoje kuro imdavo 6.7 ltr. Greitis 120-130. Manau tokiai masinai tai nera blogai.
Ir mieste R19 tikrai nera jau tokie ekonomiski kaip tu sakai. Toks vaizdas kad pats R19 neturi.

Dar indomiau pamatyti kaip tu su Vectra 4 pavara vaziuotum virs 200 km/h.
:D
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Odesa » Pir, 2004-Lie-26 22:06

Tomukas rašė:
GTM rašė:
minus rašė:Daugumoj stengiuosi palaikyti arti 1800 apsuku ir nedraginti :D Kai variklis nera silpniausias (66kW), ramiai spaudziant pakanka netapti eismo stabdziu :D
Tiesa, posukius darau ganetinai greitai- juk paskui beveik nereikia vel isibegeti :wink:
Dar siulau dazniau praktikuoti stabdyma varikliu- jei privaziuoji posuki, kuri matai iveiksias 3 pavara, tai nekerti per stabdzius, o tiesiog imeti vos anksciau trecia, pristabdai varikliu ir suki.


ir deze drozi...


Vaziuodamas irgi deze drozi. O stabdant varikliu kuro sunaudojama maziau nei varikliui dirbant laisvomis apsukomis. O jei stabdoma konkreciau, kuro sanaudos lygios 0. :!: As irgi visada 3 begiu pristabdau, kartais dar ir 2, daznai pristabdydamas stabdziais. Misrus stabdymas gaunasi. :D Is viso laisvu niekad nevaziuoju. Negeras cia iprotis. Reikia pratintis vaziuoti taip, kad visada begis ikaltas butu.


del stabdymo tai jau kas kaip nori tas taip ir stabdo. Taciau del to kuro ekonomijos tikrai neisgausite. Nepradekite taupyti ten kur nereikia. Dekite padangas 155 ir bus tie keli simtai gramu is karto.
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 22:14

Odesa rašė:na tu cia vel skiedi apie ekonomiskuma. Faktai rodo ( skaityk Chilum pasisakyma ), kad ir trasoje R19 yra pakankamai ekonomiski.
As ir pats pries metus vazinejau su 1.7 mono. 54 kw. silpnokas matorelis,
taciau vaziuodavo iki 160 na gal 170 nuo kalno. Ir beje apsukos tikrai nevirsindavo 4500 aps/min.
Ir trasoje kuro imdavo 6.7 ltr. Greitis 120-130. Manau tokiai masinai tai nera blogai.
Ir mieste R19 tikrai nera jau tokie ekonomiski kaip tu sakai. Toks vaizdas kad pats R19 neturi.

Dar indomiau pamatyti kaip tu su Vectra 4 pavara vaziuotum virs 200 km/h.
:D


As rasau ta, ka pats maciau, o ne ka kiti raso. :wink:
Man mieste valgo 11-12 litru. Nors, draugelio Vectra kaip ir panasiai. Bet dinamika irgi panasi, nors jo motoras galingesnis.
Del apsuku, sorry. Varant 170 km/h gaunasi mano renuke apie 5200 1/min.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Odesa » Pir, 2004-Lie-26 22:17

Tai gal pas tave galingesnis motorelis, ne 54 kw.
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 22:22

65 ar tai 66 kW.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Lie-26 22:44

Odesa rašė:
del stabdymo tai jau kas kaip nori tas taip ir stabdo. Taciau del to kuro ekonomijos tikrai neisgausite. Nepradekite taupyti ten kur nereikia. Dekite padangas 155 ir bus tie keli simtai gramu is karto.


Stabdymas varikliu ypatingu pastangu nereikalauja, o padangos 155 saugumo tikrai nepadidina, iskart blokuosis ratai.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 23:17

Odesa rašė:
del stabdymo tai jau kas kaip nori tas taip ir stabdo. Taciau del to kuro ekonomijos tikrai neisgausite. Nepradekite taupyti ten kur nereikia. Dekite padangas 155 ir bus tie keli simtai gramu is karto.


Dabar pabandyk apie sita pakalbeti tu sunkvezimiu vairuotojais, jie galbut pasirodys didesnis autoritetas. Vienu zodziu, mokant tinkamai vaziuoti, be jokiu moraliniu nuostoliu galima sutaupyti net 1/4 kuro. Arba pereikvoti, jei vaziuojama gazas-stabdziai-gazas. Nors kartais tai ir malonu :wink:
Del padangu- dar yra galimybe ipusti 0,5atm daugiau- efektas bus juntamesnis. Rekomenduoju ilgoms kelionems geromis salygomis.
Paskutinį kartą redagavo P?V?Z Pir, 2004-Lie-26 23:29. Iš viso redaguota 3 kartus.
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė P?V?Z » Pir, 2004-Lie-26 23:26

Tomukas rašė:19 renuskes yra trumpos pavaros, t.y. dideli perdavimo skaiciai. Su tokia masina labai gerai vazineti po miesta, masiniukas greitai begejasi, lengviau parinkti optimalu variklio sukimosi dazni. Taciau yra antra medalio puse. Mazas max. greitis, dideles kuro sanaudos vaziuojant didesniu greiciu....

Cia trupuciuka pripainiota :wink:
Nors vaziavimui mieste- ekonomiskumui ir komfortiskumui- didziule itaka turi tinkamai parinkta pavaru deze, plente viskas keiciasi.
Plente vaziuojama auksciausia pavara, kuri parinkta ne siaip sau, be taip, kad prie max variklio galios masina pasiektu max greiti- tik pagal situos parametrus tiksliai parenkama auksciausia pavara (is tiesu- pagrindine pavara, kuri yra jau uz greiciu dezes). Visu kitu pavaru perdavimai cia netenka prasmes...
Na o toliau gilinantis, nors varikliu galios gali smarkiai skirtis, ju max apsukos ganetinai panasios. Taciau esant didesniai galiai galima pasiekti didesni greiti- reiskia tokiam varikliui reikia maziau letinancios transmisijos, kad ratai greiciau suktusi esant tam paciam variklio sukimosi greiciui. Va is cia ir gaunasi, kad vienodu greiciu vaziuojant galingesnis variklis visuomet sukasi leciau. Ir tai niekaip nepriklauso nuo gamintojo vardo :wink:
Vartotojo avataras
P?V?Z
Draugas
 
Pranešimai: 208
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 14:35
Miestas: Kaunas

Standartinė Odesa » Ant, 2004-Lie-27 06:32

Tomukas rašė:
Odesa rašė:
del stabdymo tai jau kas kaip nori tas taip ir stabdo. Taciau del to kuro ekonomijos tikrai neisgausite. Nepradekite taupyti ten kur nereikia. Dekite padangas 155 ir bus tie keli simtai gramu is karto.


Stabdymas varikliu ypatingu pastangu nereikalauja, o padangos 155 saugumo tikrai nepadidina, iskart blokuosis ratai.


Cia kalba eina apie ekonomija, o ne ratu blokavima :wink:
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Odesa » Ant, 2004-Lie-27 06:41

minus rašė:
Odesa rašė:
del stabdymo tai jau kas kaip nori tas taip ir stabdo. Taciau del to kuro ekonomijos tikrai neisgausite. Nepradekite taupyti ten kur nereikia. Dekite padangas 155 ir bus tie keli simtai gramu is karto.


Dabar pabandyk apie sita pakalbeti tu sunkvezimiu vairuotojais, jie galbut pasirodys didesnis autoritetas. Vienu zodziu, mokant tinkamai vaziuoti, be jokiu moraliniu nuostoliu galima sutaupyti net 1/4 kuro. Arba pereikvoti, jei vaziuojama gazas-stabdziai-gazas. Nors kartais tai ir malonu :wink:
Del padangu- dar yra galimybe ipusti 0,5atm daugiau- efektas bus juntamesnis. Rekomenduoju ilgoms kelionems geromis salygomis.

Na as nesiginciju, kad kuro ekonomija priklauso nuo saugiklio tarp sedynes ir vairo. Taciau dazniausiai gaunasi taip, kad vaziuoji taip kaip nori, t.y. palakstai arba taip kaip reikia. Patenki i koki kamsti. Na jei depresine nuotaika vazineji artimesniu ekonomijai rezimu. Taigi visumoje kai viska sudedi gaunasi +- pas visus vienodas rezultatas priklausomai su kokiu motoru lakstai. Ir cia isvis diskutuojame labai slidzia tema. Nes ekonomija ne tik kiek sudegini degalu. Jei imsi visa einama remonta ir t.t. tai tas kuris nestabdydamas posukius iveikineja tikrai dazniau remontuos vaziuokle. O tada ir skaiciuok ar keli simtai gramu sutaupyto kuro atpirko remonta ar ne.
Kaunas
Bordo Megane,
Mk5 RS2000
Vartotojo avataras
Odesa
Narys
 
Pranešimai: 563
Užsiregistravo: Pen, 2004-Lie-09 20:00
Miestas: Kaunas

Standartinė GTM » Ant, 2004-Lie-27 07:07

minus rašė:
Odesa rašė:
del stabdymo tai jau kas kaip nori tas taip ir stabdo. Taciau del to kuro ekonomijos tikrai neisgausite. Nepradekite taupyti ten kur nereikia. Dekite padangas 155 ir bus tie keli simtai gramu is karto.


Dabar pabandyk apie sita pakalbeti tu sunkvezimiu vairuotojais, jie galbut pasirodys didesnis autoritetas. Vienu zodziu, mokant tinkamai vaziuoti, be jokiu moraliniu nuostoliu galima sutaupyti net 1/4 kuro. Arba pereikvoti, jei vaziuojama gazas-stabdziai-gazas. Nors kartais tai ir malonu :wink:
Del padangu- dar yra galimybe ipusti 0,5atm daugiau- efektas bus juntamesnis. Rekomenduoju ilgoms kelionems geromis salygomis.


del ilgu atkarpu nezinau... bet mieste tas pats sh ar as vazinejau 2.5 atm padangose, ar dabar 3.1. Kuro sanaudos lygiai tos pacios...

o del stabdymo pavarom tai nesakau kad yra blogai...t.y. jei nemoki to daryti teisingai (pergazuodamas) tai ir pazersi deze po kiek laiko... sneku nes buvo realus atvejai... o Tomukas pats tamsta tikrai kiek maciau nepergazuoji... idomu kiek deze laikys ;)
Renault 19 phase II 16V cabrio melyna - PARDUOTA :(

'02 Volkswagen Passat 2.5 V6 TDI
BBB 010

Yamaha YZF-R6 irgi melyna
903 AV - - PARDUOTA :(

+370 689 45000
Vartotojo avataras
GTM
Narys
 
Pranešimai: 1187
Užsiregistravo: Sek, 2003-Bir-15 13:26
Miestas: Vilnius

AnkstesnisKitas

Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot] ir 13 svečių

cron