Puslapis 1 iš 1
Kompo perreguliavimas del galios kelimo

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 11:01
jurgis
Sveiki!

paieskojes po foruma del galios didinimo ir radau toki varianta,kad galima perreguliuot kompa i RENAULT CLIO II 2.0 16V . Gal kas bandet taip padaryt? Labai idomu kas gaunas,kiek padideja galios ir kuro sanaudos?


Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 11:24
Tomukas
Pirmas dalykas - su kurios masinos kompu tu nori toki dalyka atlikti.
Antras - kompai nesireguliuoja, jie tik persiprogramuoja.
Trecias - manau kad betkokiu atveju gausis pievos...

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 11:28
Edvis
na tomuk priestarauju
ta vat audi 90 turbo qattro
kibiro spalvos
su paprastu 280ag
su programintu 350ag

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 11:38
Edvis

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 13:27
Tomukas
Tai kad galima sukelti tai cia ir eziukas supranta. Kitas dalykas ar nuo kiekvienos masinos programa tau tiks. Be to pas ji manau ne nuo kitos, bet sitai derinta.

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 14:23
Edvis
TAIP, BUTENT SITAI DERINTA, OJEI PARINKINETI NUO KITOS TAI AS NESIGINCYSIU NES NZN.

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 15:12
tonic
Tomas teisingai sako, tik ne visi teisngai suprato. Pabandysiu inesti kiek aiskumo.
Kad isspausti 10 ag is standartinio variklio pakeiciant vien tik kompo programa - reiskia varikli varikli versti dirbti ne paciu optimaliausiu rezimu. Programa perrasoma taip, kad degimas butu labiau ankstinamas ir truputi padidinamas kuro padavimas. Tai duoda keliu arkliu prieaugi, bet tuo paciu - mazina variklio resursa, blogina ekonomija, bei ekologija. Toks variklis kaip F7P jau is gamyklos iseina labai gerai paruostas ir tobulai sureguliuotas, pabreziu - tobulai. Gamintojas praleidzia simtus valandu sudarinedamas optimaliausia programa, tam isleidzia kruva pinigu ir tikrai ranka nenumoja i kelis ar keliasdesimt arkliu. Tiesiog gamintojo programa yra sudaryta - optimalaiausia atsizvelgiant i ekonomija, ekologija, ilgaamziskuma ir galia. Nekreipiant demesio i kuri nors is siu faktoriu galima pagerinti kita, bet tik labai ribotai.
Todel vien tik is kompo programavimo (chipo keitimo) praktiskai jokios naudos.
Tas argumentas, kad Bilinsko audi tinkamai pakeitus kuro padavima padidino galia nuo 280 iki 350, joks ne stebuklas. Tiesiog varikliui iki to buvo padaryti tokie pakeitimai kurie su iki tolei naudota programa labai netvarkingai maitino varikli, todel tinkamai sureguliavus kuro padavima - "atsirado" 70 ag.
Cia tas pats kas nusukti paskirstytoja taip kad jis duotu kibirksti kazkur po virstutinio mirties tasko tiek kad variklis vos dirbtu, pamatuoti arklius, o tada atreguliavus sakyti, kad gerai perreguliavus paskirstytoja galima gauti 50 ag. Taip galima, bet tik jei prie tai buvo netvarka.

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 15:25
Edvis
VA PAGALIAU TURIM TIKRA TECHNIKOS SPECA PAGRBA TAU


Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 15:42
Fotografas
Edvis rašė:VA PAGALIAU TURIM TIKRA TECHNIKOS SPECA PAGRBA TAU :arrow:
Auksin?s mintys. Ir a? nukeliu kepur

Parašytas:
Pir, 2004-Bir-14 22:29
Tomukas
Antras dalykas - ar reikia tokio variklio kasdieniniam vaziavimui.
Nes kuro valgis proporcingai daug maz galingumui, ir po keliu metu is variklio nieko nebeliks.Kitas dalykas dragui, varzyboms, kai variklis dirba keliolika valandu i menesi (jei ketvirtadieniais i dragus vazinet).Tam reikia burti kita masina, kuri buti naudojama malonumui o ne darbui.

Parašytas:
Ant, 2004-Bir-15 07:42
Marius
Koks kieno reikalas kas kaip ir kiek vazines su masina. Tas variklis ir netiunintas 2 metu turbut nelaikys. Pvz as dabar su savo 16V i savaite nuvaziuoju 100-200km, tai noriu, kad masina kuo geriau trauktu ir kuro sanaudos nelabai jaudina.