minus rašė:Padangu islilimas jau neieina i transmisijos nuostolius

Nes jei dar ten irasyti ir aerodinamini pasipriesinima, gausis, kad variklis isvis nebedirba naudingo darbo

:D (Tranmisija- lietuviskai perdavimas, t.y. vidiniai nuostoliai, kuriu ten isvis ir nematavo) Padangos- tai pasipriesinimas riedejimui, kuris sudaro nemaza dali viso masinos pasipriesinimo. 5kW ventiliatorius kazin ar sukuria 183 km/h judanti oro srauta, panasu, jis ten stovi del akiu
Na nieko, variklio galia stende matuojama dar paprasciau- niekas aplink nejuda

Nagi oro paemimas yra salia radiatoriaus kaireje apacioje itaisytame vamzdyje, jei tik per remontus nepamesta toji slanga. Kadangi oro slegis pries radiatoriu yra didziausias...
Na o cilindrai ir be papildomu dalyku pripildomi pertekliniu slegiu- del isiurbime judancio oro inercijos. Normaliai prie kiek didesniu sukiu tas uzpildymo slegis yra apie 1,35atm, prie labai dideliu vel krenta. Turbut teko pastebeti, kad kompresija kiek didesne uz geometrini suspaudimo laipsni

As gi rasiau kad cia transmisijos nuostoliai + padangu reidejimo nuostoliai. Gal truputi netaip issireiskiau. Man idomu is kur zinai kad transmisijos nuostoliu isvis nematavo? Gal gali i sita klausimeli atsakyti?
I ta, ka matavo, iejo visi nuostoliai greicio dezeje esant ijungtam 4-am begiui, reduktoriuje, granatose, retu guoliuose, padangose. Esant 160 km/h diagramoje buvo 17.5 KW berods. 19 kW gavau is proporcijos su koreguota galia, tai kad tiksliai nezinau ar 17 ar 19 kW reikia laikyti. O man tai visai panasu kad per tiek mazgu tiek energijos dingsta.
Ventiliatorius ten ne del akiu, o tam kad ausintu radiatoriu. Niekas ir nesake kad jis sukuria 183 km/h oro srauto greiti.
Del oro paemimo - nezinau kur tu ten ziuri, bet as matau kad tavo mineta zarna yra uz pr. balkio. Aiskini fizikos desnius, tai gal zinai kaip per metalini balki praeina oras. Pagal tavo teorijas ten kaip tik isretejimas turetu buti.
Is kur isiurbimo trakte toks perteklinis slegis

Tokiam slegiui sudaryti jau zemasleges turbinos reikia.

Gal ir susidaro labai trumpam laikui jei uzgazuoji iki galo ir staigiai gaza atleidi. Cilindru pripildymas atmosferiniame variklyje gal net labiau priklausytu nuo ismetimo trakto. Butent jame, o tiksliau kai kuriuose jo vietose susidaro tam tikru dazniu trumpalaikis oro isretejimas, ir ji suderinti taip kat isretejimas gautusi prie ismetimo voztuvo, galima pakelti cilindro pripildymo koeficienta, o tuo paciu ir sukimo momenta esant tam tikram sukimosi dazniui . Bet nieko nera veltui. Ir tokiu atveju, si dazni padalinus per puse, gausime pasipriesinimo banga prie ismetimo voztuvo. Ja galima dalinai nupjauti. Ir keiciant ismetimo trakta galima gauti skirtingas sukimosi daznio kreives. Gal ir gautusi toks perteklinis slegis, jei suderinti tokiu budu varikliuka + su fazem pazaisti.