Puslapis 11

Keistos apsukos

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 08:17
Warius
Sveiki,

turiu klasuime del 16V apsuku: paskutiniu metu pradejo darytis tokie fintai, vaziuojant kokia 4 pavara ir nuspaudus sankaba norint perjungti kita pavara, krenta apsukos, bet ne iki 1000, o dar zemiau ir uzgesta masina. arba buna kad uzvedus pakyla iki 2000 , bet staigiai pagazavus vel normalizuojas. Maciau forume panasia tema, bet ten buvo tik apie trukciojima vaziuojant, bet kad aukstyn zemyn tai neasku kas cia. Gal laimbda zonas ar ka? aciu uz pagelba



R19 16V Ph2 '94

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 08:33
Sparnas
Labas

Pas mane 1.7 mono pora kartu teko stebeti toki dalyka. Dazniausiai kai variklis dar neisiles pilnai.
Bliamba zondas nesenai pakeistas, tai as visa kalte dujinei irangai suverciau :?

Re: Keistos apsukos

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 08:42
Marius
Warius rašė:Sveiki,

turiu klasuime del 16V apsuku: paskutiniu metu pradejo darytis tokie fintai, vaziuojant kokia 4 pavara ir nuspaudus sankaba norint perjungti kita pavara, krenta apsukos, bet ne iki 1000, o dar zemiau ir uzgesta masina. arba buna kad uzvedus pakyla iki 2000 , bet staigiai pagazavus vel normalizuojas. Maciau forume panasia tema, bet ten buvo tik apie trukciojima vaziuojant, bet kad aukstyn zemyn tai neasku kas cia. Gal laimbda zonas ar ka? aciu uz pagelba



R19 16V Ph2 '94





Pas mane ant BMW taip daresi kai dujos buvo. Permazai duju arba per daug oro gaudavo.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 09:47
Deilas
kokiu kuru vazineji????????

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 12:37
Warius
[quote="Deilas"]kokiu kuru vazineji????????[/quote]


Jeigu cia man klausimas tai 95 arba nitro3k is unox degalines, bet seniau tokiu fintuku nebudavo. kai saltas motoras tai apsukos normaliai nukrenta iki 1000, bet kai pasyla motoras pradeda krist zemiau 1000 ir fsio.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 13:34
P?V?Z
Pabandyk pirmai pradziai patikrinti droselio sklendes padeties mikrojungikli- kai jis blogai kontaktuoja, prasideda siokie tokie cirkai.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 13:58
Agnius
Man kai pradejo durniuoti irgi galvojau kazkokia mistika, pasirodo ne, troselis per ziema buvo prikirmijes tai apsukos nenusimesdavo....

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 14:19
Warius
bet cia esme yra ne tik parodymuose, bet masina istikruju uzgesta vaziuojant autostrada pavyzdziuj ir nuspaudus sankaba

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-05 14:24
Agnius
Nu tada tai visai blogai, jei stabdzius paspaustum ir gestu, tai sakyciau kad stabdziu stipriako membrana kiaura, bet kad sankaba.... nebent hidrauline butu :shock:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgp-13 14:49
DOCCH
o benzinu ar dujomis vazineji?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgs-23 12:27
Dainiuks
Pas mane tai visai NSO darosi :D uzkuri masina tai ant laisvu apie 2000 o kai pasylamotoras tai visai iki 2500 pakyla padekit ka reiketu daryt gal pas meistrus lekt jau reiketu ???

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgs-23 14:01
pjooklas
O man va kox fintas buna. Kai masina pastovi kelias dienas nevaziavus, ar siapi ilgiau, tai kai uzkuriu pasukos iki ~2000 ir tada staigiai zaibo greiciu krenta zemyn iki minimumo ir uzgesta. Antra syki uzkuri vel uzkyla iki ~2000, ir tada jau is leto leidzias, kaip turi but. Ir niex jau nebeuzgesta ir viskas normalei, tik mane uzknisa tas faktas kad kartais reik is 2 sykio kurtis. (Variklis tai net nzn ar mono ipurskimas ar karbiuratorius, cia su tevu ziurejom ziurejom ir nenusprendem, kai nemates to mono tai nzn. Nei tas nei anas :) 1721cm3, benzas).

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Rgs-26 11:22
Tevukas
pjooklas rašė:(Variklis tai net nzn ar mono ipurskimas ar karbiuratorius, cia su tevu ziurejom ziurejom ir nenusprendem, kai nemates to mono tai nzn. Nei tas nei anas :) 1721cm3, benzas).


Mono pur?kalas :)

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgs-27 11:01
pjooklas
Ok. Turbut ir bus mono, o dabar del tu apsuku, kaip sakot kompo restartas padetu ar ne? Ir kaip te ji restartyt, atjungt akuma ir palaikyt kokiu 15 min taip i vsio?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgs-27 12:20
gedasas
Dainiuks rašė:Pas mane tai visai NSO darosi :D uzkuri masina tai ant laisvu apie 2000 o kai pasylamotoras tai visai iki 2500 pakyla padekit ka reiketu daryt gal pas meistrus lekt jau reiketu ???

pas mane buvo pns,uzkuri apsukos 2200 stovi ir zemiau nekrenta,vaziuoji nereik gazo spaust :) problema buvo kazkokioj slangutej per kuria ora siurbdavo,nes akle is ten buvo issokus... meistrelis isuko varzta i slangos gala i vsio,praejo...

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgs-27 13:28
Edvis
pereikit visus vaakumonius slangelius kur eina nuo motoro link kompo ten yra pora raizgalyniu :) tai pasitikrinkit ar ne kiauri ar gal kiauri kaip gedo atveju, del ju gali puliuoti. Dar gali buti degimo ankstinimo pagal misiny p***a, ta kur prie galines sieneles tvirtinasi su slangiuku ir fiske 3 laidu.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Spa-04 09:44
pjooklas
Nu kompa restartinau, nieko nepadare, visvien neuzsikuria is pirmo sykio, bet dabar pats iskart palakau gaza pamyges mazdaug ties 2000 ir po truputi atleidziu kol isila dvigas. Jauciu reiks eit per slangutes. O seip sitas bajeris tai man rodos nuo tada kai tepalus pakeiciau. Gal tepalai kokie buna sustinge.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Spa-04 09:53
Tevukas
Vat vat, taip ir pasirodo kad karbas geriau :D

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Spa-04 15:11
Agnius
tevukas rašė:Vat vat, taip ir pasirodo kad karbas geriau :D


Tvarkingas karbas gal ir geriau uz netvarkinga ipurskima, bet tvarkingas ipurskimas tai tikrai geriau uz bet koki karba :D

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Spa-05 11:35
Tevukas
Agnius rašė:
tevukas rašė:Vat vat, taip ir pasirodo kad karbas geriau :D


Tvarkingas karbas gal ir geriau uz netvarkinga ipurskima, bet tvarkingas ipurskimas tai tikrai geriau uz bet koki karba :D


Juk mono irgi turi karba :D
Tik paprasta dazniausiai, vienos kameros :)

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Spa-05 11:54
Agnius
Bet vistiek ipurskimas.... turi kompa ir visa kita s. Nuogas karbas to neturi :)