Puslapis 11

Ar naudojate spec. ?vakes su LPG?

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 08:03
ghetto
Sveiki,

Sklando gandai, kad yra spec. ?vak?s, kurios geriau dirba su LPG (dujom). Gal esat prakti?kai i?band? efekta? B?t? ?domu su?inot ar pasikei?ia trauka, kuro sanaudos ir kokie pa?aliniai efektai pasirei?kia ;-)

Prad?siu ie?kot sliek?, nes ant LPG u?k?rus auto variklis tvarkingai dirba, o vat prava?iavus por? km. ir ?jungus laisv? pavar? motoras g?sta, dar pava?iavus pora km. v?l tvarkoje viskas ;| Na dar reiks pa?i?r?t ar toks efektas ant benzo pasirei?kia.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 08:19
Reno
Nus nezinau. as ir kazka girdejau. o del tavo problemu tai tikriausia kaltas reduktorius. Siaip jau labai patartina kurti ant benzino ir bent jau minimaliai pasildyti varikliuka. Naudinga ir purkstukams ir reduktoriui :!:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 09:11
Vilkas
tikrai nenaudojam jokiu spec zvakiu


beje man panasiai puvo tipo ant tusciu chujovai dirba, pareguliuoji ir vel tas pats- pasirodo reduktoriaus tarpine buvo jau pasenus ir sukietejus(neelastinga tipo) tai va nusipirkau nauja komplekta pasikeiciau ir viskas ok

nu aisku jei pas tave naujas reduktorius su naujom membranom tai tada kazkas kita

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 10:05
Deilas
grudas tos zvakes

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 10:07
TaipeR_KnS
tipo kad geresnis degimas butu reikia kiek zinau viena mm sumazinti tarpa nuo esamu benzo zvakiu ir viskas ciki nors pas mane ir su benzininem zvakem gerai traukia tai kam dar lysti

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 10:15
Deilas
su.as tos zvakes

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 11:20
ghetto
O kur galima gaut ta reduktoriaus remont-komplekta, arba uz kiek ir kur pakeistu? Kaunas

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 11:46
Vilkas
tai dar nezinia kokia pas tave beda, gal ne del membranu, siaip jei membranos buna blogos tai dar ir daug duju masina ima

o del ju pirkimu tai reikia zinoti reduktoriaus pavadinima(modeli) ir viskas

pigiausiai gal gariunuose nusipirkti butu galima(gruzinas stovi lygtais:)). dar pas tuos turbut kur ant duju masinas daro.

siaip kadangi mano tevas ant duju masinas darydavo tai jis zino vilniuje tosku pora, bet siaip dazniausiai pirgdavo gariunuose arba patys nusipirke membranines medziagos pjaustidavo.

siaip man komplektas kainavo 60lt naujas, o kaina nuo modelio priklauso iki 100lt

siiaip su nauju min pravaziuojama apie 20000km tai neskubek keisti jei naujas reduktorius. pagr. pozymis kad jau reikia keisti tai padidejas duju suvartojimas neprikl. ar vasara ar ziema.

siaip nuvaziuok kur dujas daro gal ir diagnozuos gedima tau koki:)))
as tai viska pats darau nes nieko ten sudetingo nera

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 14:08
Monas_
Ziuriu protingu minciu prirasyta tai ir as parasysiu savo nuomuone.
Pas mane 1721 mono su LPG, svakes standartines, Liamda zondo emuliatorius ir Landi reduktorius, daugiau viskas kaip ir neturi esmes.
Viskas veikia puikiai kol kas ir bedu dideliu kaip ir nebuvo atsirade.

Del to kad kai uzkuri dirba o kai pavaziuoji nustoja kaltinti reikia meistra kuris reguliavo dujas, nes ant salto motoro nedirba Liamda zondas ir kol variklis nepasyla gali nebandyti nieko reguliuoti. Jei yra protingas zondo emuliatorius tada po kapotu kazkurioj vietoj yra pritvirtinama tokia juoda maza plasmesine dezute su trim lempukais (raudonas, geltonas ir zalias). Jei pas jus uzkurus masina ir pasildzius arba pavaziavus kelis km dega ne vidurinis lemukas tada zinok kad yra kazkas ne taip ir gali atsirast pasaliniai navarotai kaip pvz. gesta, nedirba, ryja dujas ir t.t. Tada reiktu pasukinet reduktoriaus reguliavimo "kranelius" ir pamatysit kaip akyse sitas lempukas persijungia i kita. Va taip suriaguliavus turetu viskas buti normaliai. TURI DEGTI VIDURINIS SIGNALINIS DIJODAS(lempukas). Jei rankos nedrba tai praktiskai pas meistru nera ko net vaziuoti, nebent pasimatuoti CO pasitikrinimui.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 14:22
ghetto
Monas_ rašė:Ziuriu protingu minciu prirasyta tai ir as parasysiu savo nuomuone.
Pas mane 1721 mono su LPG, svakes standartines, Liamda zondo emuliatorius ir Landi reduktorius, daugiau viskas kaip ir neturi esmes.
Viskas veikia puikiai kol kas ir bedu dideliu kaip ir nebuvo atsirade.

Del to kad kai uzkuri dirba o kai pavaziuoji nustoja kaltinti reikia meistra kuris reguliavo dujas, nes ant salto motoro nedirba Liamda zondas ir kol variklis nepasyla gali nebandyti nieko reguliuoti. Jei yra protingas zondo emuliatorius tada po kapotu kazkurioj vietoj yra pritvirtinama tokia juoda maza plasmesine dezute su trim lempukais (raudonas, geltonas ir zalias). Jei pas jus uzkurus masina ir pasildzius arba pavaziavus kelis km dega ne vidurinis lemukas tada zinok kad yra kazkas ne taip ir gali atsirast pasaliniai navarotai kaip pvz. gesta, nedirba, ryja dujas ir t.t. Tada reiktu pasukinet reduktoriaus reguliavimo "kranelius" ir pamatysit kaip akyse sitas lempukas persijungia i kita. Va taip suriaguliavus turetu viskas buti normaliai. TURI DEGTI VIDURINIS SIGNALINIS DIJODAS(lempukas). Jei rankos nedrba tai praktiskai pas meistru nera ko net vaziuoti, nebent pasimatuoti CO pasitikrinimui.


Na tai ?tariu, kad ?itas atvejis galioja kai yra LPG su kompiuteriu valdoma nuo lambda zondo. Itariu, kad pas mane paprasta duj? ?ranga bus (pirkau jau su LPG). O duj? sanaudos n?ra ma?os, miesto salygomis ~11-12litru, trasoje ~7-8 laikant ~110km/h greiti.

Tai ar bandyt keisti reduktoriaus membran?? Nes R19 jau 1.5metuk? su dujom va?in?ja.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:09
Monas_
Pas mane toks pat motoras kaip ir pas tave ir sanaudos beveik tokios pat, o reduktoriui 2 men nepilnai tai manau kad dar galima vazinet. Jei butu 1.8 mono ir tokios sanaudos tada galima kazka itart, o dabar tai manau kad viskas normaliai yra.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:58
Sparc
Del duju sanaudu, tai galima gincytis. Turbut priklauso nuo vazinejimo. Man tai ir 10 l misriu ciklu yra daug. Dujininkai pareguliavo, tai po to baka isvazinejau 8l/100km. Dabar vel 10l/100km :( Bet sako, kad tokios kuro sanaudos del to, kad voztuvus reikia reguliuot arba katalizatoriu mest laukan. Del voztuvu dar tex pakentet turbut, o katalizatoriaus irgi nesiryztam ismest.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-19 13:00
Monas_
Sparc rašė:Del duju sanaudu, tai galima gincytis. Turbut priklauso nuo vazinejimo. Man tai ir 10 l misriu ciklu yra daug. Dujininkai pareguliavo, tai po to baka isvazinejau 8l/100km. Dabar vel 10l/100km :( Bet sako, kad tokios kuro sanaudos del to, kad voztuvus reikia reguliuot arba katalizatoriu mest laukan. Del voztuvu dar tex pakentet turbut, o katalizatoriaus irgi nesiryztam ismest.


Vaziavimo stilius turi itakos:), tikrai turi... :)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-19 13:27
Vilkas
normaliai pas tave ima nereikia tau nieko keisti

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-19 14:45
ghetto
Nu kuro s?naudos tarkim dar paken?iamos, ale daugiau acceleratori? u?mynus, jau?iasi duj? kvapas kai apsukos 4000rpm pasiekia. Ypa? kai skrendi ~140km/h ;] Tiesa, ir gara?e ir pak?renus ant laisv? apsuk? dujas, jau?iasi LPG buvimas.

?ia teko pas meistrelius pabuvot, tai sako, kad vo?tuvai ka?kiek prikep? ir dujos pilnai nesudega. Ale ka?kaip dar netraukia galva motorui keisti.

Ir kiek gali ka?tuoti d?v?ta galva ir darbas keitimo?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgp-19 20:42
DOCCH
nA KAGI TAI IR AS PRIDESIU SAVO NUOMONE:
1.visu pirma jai vazineji dujomis pradek nuo oro filtro dek nauja ir paziek kad nebutu itrukusi "slanga" kuri eina nuo oro filtro iki duju maisituvo, kad negaudytu oro.
2.Vazinejant dujomis zvakes turi buti butinai vieno kontakto ir tarpas 0.8mm.
3. Norint isitikinti ar liamda zonda veikia :
1.reikia uzsikurti ant benzino ir pasildyti motora ir JAIGU VARIKLIUKO APSUKOS KAIP SAKOMA PLAUKIOJA ( nelygiai dirba) REISKIASI LIAMDA ZONDA YRA BLOGA IR JA REIKIA KEISTI .
2. LIAMDA ZONDA buna vieno, dvieju ,arba triju laidu ,reikia ziureti kokia pas tave ira isukta.
4. vazinejant dujomis LIAMDA ZONDA neturi jokios reiksmes , nes dedant dujas idejo toki pulteli kuris liaudiskai vadinamas melagiu arba apgauliuku.
ir variklio apsukos vaziuojant dujomis priklauso nuo triju dalyku.
1. nuo oro filtro
2. nuo zvakiu
3. ir nuo duju reduktoriaus.
jai sitie trys dalykai ira geri tikrai garantuoju , kad variklis dirbs gerai ir apsukos neplaukios. o del reduktoriaus remontinio komplekto , menka beda bet kur nuvaziaves kur dujas deda ji gausi ten nieko sudetinga , kelios tarpines ir membrana . jis kainuoja apie 50-70lt. priklauso nuo reduktoriaus.
ir kai pasikeisi oro filtra su zvakemis ,atnaujink kopiuteriui smegenis . reikia tiktai nuo akumo nuimti klemas kad atsistotu kompiuteris i pradine padeti. palaikyk pora minuciu ir vel klemas prijunk. jai tada nepades tada pradek tvarkyti reduktoriu.
SEKMES

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgp-20 08:12
ghetto
Ou je, dekui.

Bandysim daryt lengv? reanimacij? ma?iniukui. Oro filtras naujas ?mestas, ?vak?s irgi naujos, tik dar reiks tarp? sureguliuot daugma? iki 0.8mm.

Ale pirma bandysim su kompu pa?aist :-)

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Rgp-21 09:44
TaipeR_KnS
priesh dvi savaites isidejau dujas pirmos kartos pas mane 1.7 mono reishkias yra laimda zondas tai pagal jusu postus nusprendziau kad ir pas mane yra tas liamda zondo emuliatorius, ar tikrai jei mono ipurshkimas butinas tas emuliatorius, ar buna duju irangu ir be jo ne pas pas save nerandu to melagio su lemputem kaip rashe Monas, ar jis turbut be jokiu lempuciu ,duju iranga italishka nauja

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Rgp-21 14:52
Sparc
Liambda zondo emuliatoriaus gali ir nebuti. Dedant gali paprasyti, uz papildoma mokesti ides ir emuliatoriu. Bet patys dujininkai sako, kad nera butina.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Rgp-24 13:37
Monas_
Ir is viso vakar turejau reikalu su dujininkais tai vienas meistras pasake, kad emuliatorius mono ipurskimam suknisa prota ir paskui nebeina masina ant duju. Tipo atsiranda klaidos kompe ir t.t. Bet kiek as supratau tai su situo emuliatorium masina turetu ant duju vaziuoti geriau.
Del zvakiu: pirkau zvakes tokias kokios priklauso pagal kataloga, tik gamintojas yra Boch. Tarpas kiek pamenu nuvo 0.7mm ir as jam nieko nedariau ir kol kas nematauprasmes ka nors daryti, nes dirba viskas kaip laikrodukas.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-25 13:04
Sparc
o pas mus zvakes keistos tik nusipirkus masina, nes pradejo trukcioti vaziuojant. Po to idetos dujos ir vazinejam su tom paciom zvakem. Kol kas viskas gerai.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-25 14:35
Donato
Sparc rašė:o pas mus zvakes keistos tik nusipirkus masina, nes pradejo trukcioti vaziuojant. Po to idetos dujos ir vazinejam su tom paciom zvakem. Kol kas viskas gerai.

Man atrodo svarbu naujos sudetos ir viskas, problemu neturetu buti.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgs-03 10:23
Vitold
Zvakes turi buti tokios kokios priklauso . ir maziau reikia tu dujininku klausit . geriau pas gera diagnostika nuvarit . kada stato dujas su italiska iranga dazniausiai pastatomas per silpnas reduktorius ir kad kompensot ta je perdengia oro padavima tokiu budu bandidami parebint misini . bet ant bezo labai sumazieja variklio trauka .del to labai daznai atrodo kad ant duju masina geriau traukia negu su benzinu . zvakes ir laidai: kad del ju saudo cia yra bobutes pasakos . saudo del to kad reduktorius beveik visada stovi metro atstumu nuo kolektoriaus ir dazniausiai jo nasumas per mazas ,kai vairuotojas staigiai spaudzia ant gazo iviksta staigus misinio lesiejimas variklije detonacija ugnis iseina i isiurbimo kolektori , o tuo momentu is reduktoriaus ateina smarkiai paveluotai didelie porcija gazo ir iviksta sprogimas ,o visokios ten chlapuskes retai padeda .isvada tokia reikia statit geros kokybes dujine iranga . bet ir laidus irgi reik priziuret .