Puslapis 1 iš 1
Turiu por? klausim?

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 12:21
Ritzis
1. Ant kurios padalos (jos yra trys) turi buti rodykle rodanti variklio temperatura? Pas mane ji yra ne per viduri, o ant antros (t.y. auksciau nei per viduri) - ar tai normalu?
2. Kiek atmosferu turi buti padangose?
Re: Turiu por? klausim?

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 12:28
Ged@s
Ritzis rašė:1. Ant kurios padalos (jos yra trys) turi buti rodykle rodanti variklio temperatura? Pas mane ji yra ne per viduri, o ant antros (t.y. auksciau nei per viduri) - ar tai normalu?
2. Kiek atmosferu turi buti padangose?
1. cia kiekvienai masinai individualiai - ziurek, jei neperkaitineja, periodiskai vaziuojant vis biski pakrenta zemyn, paskui vel uzkyla, vel pakrenta - tai viskas ok
2. visose padangose 1.8 - 1.9 atm. jei nori vaziuot ekonomiskiau, gali po 2.0 pust. bet ne daugiau - ner reikalo.
Re: Turiu por? klausim?

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 12:53
ghetto
Geds rašė:Ritzis rašė:1. Ant kurios padalos (jos yra trys) turi buti rodykle rodanti variklio temperatura? Pas mane ji yra ne per viduri, o ant antros (t.y. auksciau nei per viduri) - ar tai normalu?
2. Kiek atmosferu turi buti padangose?
1. cia kiekvienai masinai individualiai - ziurek, jei neperkaitineja, periodiskai vaziuojant vis biski pakrenta zemyn, paskui vel uzkyla, vel pakrenta - tai viskas ok
2. visose padangose 1.8 - 1.9 atm. jei nori vaziuot ekonomiskiau, gali po 2.0 pust. bet ne daugiau - ner reikalo.
Nu's labai drasus teiginys del padangu slegio

Padangu tai daugybe juk yra ...
Re: Turiu por? klausim?

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 12:57
GTM
ghetto rašė:Geds rašė:Ritzis rašė:1. Ant kurios padalos (jos yra trys) turi buti rodykle rodanti variklio temperatura? Pas mane ji yra ne per viduri, o ant antros (t.y. auksciau nei per viduri) - ar tai normalu?
2. Kiek atmosferu turi buti padangose?
1. cia kiekvienai masinai individualiai - ziurek, jei neperkaitineja, periodiskai vaziuojant vis biski pakrenta zemyn, paskui vel uzkyla, vel pakrenta - tai viskas ok
2. visose padangose 1.8 - 1.9 atm. jei nori vaziuot ekonomiskiau, gali po 2.0 pust. bet ne daugiau - ner reikalo.
Nu's labai drasus teiginys del padangu slegio

Padangu tai daugybe juk yra ...
jo.. pvz as pas save 2.6 - 3 atmosferas puciu


Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 13:38
Ged@s
nu kas del GTM tai aisku - tokio zemo profilio padangos...
jei su fura vazinesi, tai ten chebra 10 atm puciasi
bet kadangi cia R19 clubas, o radikalesniu matmenu ratlankius nei 17'' turbut nelabai uzdesi, tai galim padaryt reziume:
13'' - 14'' 1.8 - 1.9 atm
14''- 15'' 1.9 - 2.1 atm - tikrai nereik daugiau, kam dauzyt padangas?
16'' - 17'' 2.6 - 3.0 atm - jei gaila lietiaku ir negaila paties kebulo
plius pagal poreikius:
jei nori vaziuot minksciau, nors ne taip ekonomiskai - puti maziau
jei reik ekonomiskiau arba stabiliau - iputi daugiau
ziema galima minksciau, kad is pusniu geriau kabintu...

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 13:51
Monas_
Kiek teko girdet man tai normaliausias spaudimas normalioms padangoms yra 2.2 atmosferos. Jei padangos spaudimas (kalbu apie pvz. 175/70 r13) nesiekia 2 atmosferu matosi kaip padanga yra pasiplojusi ir manau kad tai negerai. Todel pas mane ant galo yra po 2.2 o prieki 2.5 nes apkrova didesne. Vaziuoja normaliai atrodo...

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 14:17
P?V?Z
Monas_ rašė:Kiek teko girdet man tai normaliausias spaudimas normalioms padangoms yra 2.2 atmosferos. Jei padangos spaudimas (kalbu apie pvz. 175/70 r13) nesiekia 2 atmosferu matosi kaip padanga yra pasiplojusi ir manau kad tai negerai. Todel pas mane ant galo yra po 2.2 o prieki 2.5 nes apkrova didesne. Vaziuoja normaliai atrodo...
Jei padangos ziemines- tikrai taip- 2,2. As irgi tiek puciu (jomis vazineju kiaurus metus)

Nors isties slegis dar priklauso nuo masinos mases, kadangi R19 gan lengva...
Manuale kiek pamenu 2,0 prieky ir 1,8 gale, bet pilnai ikrovus jau visose 2,2. Nors negarantuoju (teko vartyt, bet savo neturiu).
Tolimoj kelionej plentu neblogai yra ipusti po 0,3-0,5 daugiau normos- rieda maloniau ir ekonomiskiau


Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 17:06
Ritzis
Aciu uz atsakymus.

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 17:13
Vikis
Pas mane preiki ir gale po 2.2, biskeli gal ir bilda. O va kai vaziavau i pajuri ir prisivariau po 2.5, o tada tai jau jautesi, kad su vezimu,beveik, vaziuoji, menkiausia idubima jauti. Kaip ten GTM-as su 2.6 vazineja, neisivaizduoju.

Parašytas:
Pen, 2004-Rgp-27 22:09
Tomukas
Vikis rašė:Pas mane preiki ir gale po 2.2, biskeli gal ir bilda. O va kai vaziavau i pajuri ir prisivariau po 2.5, o tada tai jau jautesi, kad su vezimu,beveik, vaziuoji, menkiausia idubima jauti. Kaip ten GTM-as su 2.6 vazineja, neisivaizduoju.
Kaip pensininkas.
O del padangu slegio jau diskutuota - tiek kiek reikalauja gamintojas atitinkamo dydzio padangoms.

Parašytas:
Pen, 2004-Rgs-03 09:25
Vitold
normali variklio darbine temperatura daugmaz 90 c . beveik visose masinose darbine temperatura buna vena padala zemesne nuo maksimumo . jeigu krenta daug ziemiau vaziuojant trasa reiskias paseno termostatas .

Parašytas:
Pen, 2004-Rgs-03 12:59
P?V?Z
Termometras tai tenai sunkiai suprantamas- kuri padala ka reiskia. Man daugumoj rodo ant antros virs tos sudvigubintos daugumoj, bet per karscius ar trasoj daznai uzkyla iki trecios. Atrodo, tai ir yra norma- ventiliatorius dar neveikia (man jis itin retai isijungia, keliskart per metus). Perkaitus dar yra raudona lempute, neteko matyt degancios.
Jei rodo 'blogai' pirmiausiai verta patikrinti daviklius, paskui jau ieskoti rimtesniu problemu.

Parašytas:
Pen, 2004-Rgs-03 17:03
Vitold
Vitold rašė:normali variklio darbine temperatura daugmaz 90 c . beveik visose masinose darbine temperatura buna vena padala zemesne nuo maksimumo . jeigu krenta daug ziemiau vaziuojant trasa reiskias paseno termostatas .
Tiesa dizeliams temperatura truputi zemesne 83 c .

Parašytas:
Šeš, 2004-Rgs-04 21:14
Ritzis
[quote="Vitold"]normali variklio darbine temperatura daugmaz 90 c . beveik visose masinose darbine temperatura buna vena padala zemesne nuo maksimumo . jeigu krenta daug ziemiau vaziuojant trasa reiskias paseno termostatas .[/quote]
Tai reiskia pas mane viskas tvarkoj. Tik idomu kur po biski dingineja antifrizas... radiatorius svieziai suklijuotas, variklis pakeistas... hmm

Parašytas:
Sek, 2004-Rgs-05 21:51
Vikis
O balti dumai pro duslintuva eina kai variklis isiles? Jei kazka darei su varikliu, gali buti tarpine galvutes parejusi, o jei tu jos remontuodamas varikli nepakeitei, tai matyt tame ir beda, dar pasiziurek ar tepalas ne baltas, jei taip tai stabdyk tada "arklius" nes ilgai nejosi...

Parašytas:
Pir, 2004-Rgs-06 07:45
Fotografas
Gal tik atrodo, kad antifrizas dingin?ja. As pasteb?jau, kad pas mane tai ma?iau tai v?l norma. ?ia priklauso nuo i?sipl?timo.

Parašytas:
Pir, 2004-Rgs-06 12:03
Ritzis
[quote="Fotografas"]Gal tik atrodo, kad antifrizas dingin?ja. As pasteb?jau, kad pas mane tai ma?iau tai v?l norma. ?ia priklauso nuo i?sipl?timo.[/quote]
Galimas daiktas... sian pasiziurejau, viskas lyg ir gerai, ziuresim veliau.

Parašytas:
Tre, 2004-Rgs-08 07:22
Vitold
Ritzis rašė:Vitold rašė:normali variklio darbine temperatura daugmaz 90 c . beveik visose masinose darbine temperatura buna vena padala zemesne nuo maksimumo . jeigu krenta daug ziemiau vaziuojant trasa reiskias paseno termostatas .
Tai reiskia pas mane viskas tvarkoj. Tik idomu kur po biski dingineja antifrizas... radiatorius svieziai suklijuotas, variklis pakeistas... hmm
gali dinginet pro peciuka, salone nekvepia antifrizu ? gali but pramusta tarpine arba blokas . Jeigupvz oras geras ir silta o pas tave balti dumai tai gali but problema su varikliu . arba tepalas darosi baltas bet cia jau paskutine stadija . arba dar jei labai greitai pakila spaudimas ausinimo sistemoje .

Parašytas:
Tre, 2004-Rgs-08 09:44
Gint(...)as
Gal ne visai ? tem?, bet irgi apie au?inim?.
?iaip man neseniai varikl? ard?, buvo ten visoki? lyg ir smulki? b?d? - pramu?ta tarpin? po galva, pasvil? vo?tuvai ir t.t. Ta?iau vos nuva?iavau po vadinamo remonto kelis t?kstan?ius kilometr?, ir ma?ina v?l kaisti ?m?. Va?iuojant tr?sa ar trumpai mieste - dar nieko, o tik pastov?jus kokiam kam?tyje temperat?ros rodykl? i?kart ? vir?? ?auna

((( Beje, ji ir anks?iau labai jau auk?tai b?davo... ?domiausia, kad kai su meistru ma?iniuk? rikd?m ir gazavom jo kieme, temperat?ra kildavo, bet po to ?sijungdavo ventiliatorius ir atau?indavo. O kai va?iuoji mieste, jis atau?inti ka?kod?l nesp?ja... Taip ir daraisi ? temperat?ros rodykl? nuolat, ir tai jau baigia u?veikti. Gal kas id?j? turi, k? reikt? daryti?[/quote]

Parašytas:
Tre, 2004-Rgs-08 11:16
Ritzis
Gint(...)as rašė:Gal ne visai ? tem?, bet irgi apie au?inim?.
?iaip man neseniai varikl? ard?, buvo ten visoki? lyg ir smulki? b?d? - pramu?ta tarpin? po galva, pasvil? vo?tuvai ir t.t. Ta?iau vos nuva?iavau po vadinamo remonto kelis t?kstan?ius kilometr?, ir ma?ina v?l kaisti ?m?. Va?iuojant tr?sa ar trumpai mieste - dar nieko, o tik pastov?jus kokiam kam?tyje temperat?ros rodykl? i?kart ? vir?? ?auna

((( Beje, ji ir anks?iau labai jau auk?tai b?davo... ?domiausia, kad kai su meistru ma?iniuk? rikd?m ir gazavom jo kieme, temperat?ra kildavo, bet po to ?sijungdavo ventiliatorius ir atau?indavo. O kai va?iuoji mieste, jis atau?inti ka?kod?l nesp?ja... Taip ir daraisi ? temperat?ros rodykl? nuolat, ir tai jau baigia u?veikti. Gal kas id?j? turi, k? reikt? daryti?
Man baig?si tuo, kad teko keisti varikl?. Galvojau gal u?teks ji i?ardyt ir sutvarkyt, bet pasitaik? neblogas varikliukas, tai ir pakeit? ? naujesn?. Meistrai ap?i?r?j? sen?j? sak? kad b?t? buv? neverta j? tvarkyti... Dabar atrodo situacija pager?jo. Ar tvarkyt sena varikl? ar keisti j? - kainos at?vilgiu prakti?kai tas pats.

Parašytas:
Tre, 2004-Rgs-08 17:41
Vitold
Gint(...)as rašė:Gal ne visai ? tem?, bet irgi apie au?inim?.
?iaip man neseniai varikl? ard?, buvo ten visoki? lyg ir smulki? b?d? - pramu?ta tarpin? po galva, pasvil? vo?tuvai ir t.t. Ta?iau vos nuva?iavau po vadinamo remonto kelis t?kstan?ius kilometr?, ir ma?ina v?l kaisti ?m?. Va?iuojant tr?sa ar trumpai mieste - dar nieko, o tik pastov?jus kokiam kam?tyje temperat?ros rodykl? i?kart ? vir?? ?auna

((( Beje, ji ir anks?iau labai jau auk?tai b?davo... ?domiausia, kad kai su meistru ma?iniuk? rikd?m ir gazavom jo kieme, temperat?ra kildavo, bet po to ?sijungdavo ventiliatorius ir atau?indavo. O kai va?iuoji mieste, jis atau?inti ka?kod?l nesp?ja... Taip ir daraisi ? temperat?ros rodykl? nuolat, ir tai jau baigia u?veikti. Gal kas id?j? turi, k? reikt? daryti?
[/quote] Priezasciu gali buti daug . gali buti tai kad pas tave bega pvz. vandens pompa ir uzorina sistema nuo tuo blogeja cirkuliacija . dar patikrink ar tikrai pas tave geras temperaturos daviklis , termostatas . ir patikrink meistra ar tikrai geras . galiu pasiulit tikrai gera seip jeigu apsiima masina taisit tai 99% kad pataisis jo numeris 861520302 . adresas Vilnius Kareiviu g.7