Puslapis 1 iš 1
vairo stiprintuvo skystis
Parašytas:
Pir, 2004-Spa-25 12:37
afu
vienu zodziu dingsta tas skistis man,atsisedau viena ryta,uzsikuriau susukau vaira tai net pashokau!!!
garsas toks kad liktais 2as varyklis dirbt pradejo..
dapiliau to skiscio garsas dingo,po 3ju dienu vel atsirado,vel dapiliau (vel atsirado...) kadangi man dabar sesija dar koki menesi sedesiu vilniui,ir visai nera laiko varyt i servisa tai p[asimiau to skiscio litriuka su savim,tai dabar kas 3ia diena dapilinesiu ;/
tai gal kas gali pasakyti kas ten gali but sugede kad dingsta tas brudas,kad paskui butu lengviau rasti kur problema?
Re: vairo stiprintuvo skistys
Parašytas:
Pir, 2004-Spa-25 16:13
GTM
afu rašė:vienu zodziu dingsta tas skistis man,atsisedau viena ryta,uzsikuriau susukau vaira tai net pashokau!!!
garsas toks kad liktais 2as varyklis dirbt pradejo..
dapiliau to skiscio garsas dingo,po 3ju dienu vel atsirado,vel dapiliau (vel atsirado...) kadangi man dabar sesija dar koki menesi sedesiu vilniui,ir visai nera laiko varyt i servisa tai p[asimiau to skiscio litriuka su savim,tai dabar kas 3ia diena dapilinesiu ;/
tai gal kas gali pasakyti kas ten gali but sugede kad dingsta tas brudas,kad paskui butu lengviau rasti kur problema?
vairo kolonele leidzia matyt...
Parašytas:
Ant, 2004-Spa-26 10:08
DOCCH
tikrai taip turetu buti, daugiausia buna vairo kolonele leidzia toj vietoj kur yra vairo ir koloneles kryzme.
Parašytas:
Tre, 2004-Spa-27 11:14
afu
jei cia ta kolonele tai ar galima ja taisyti?
o gal ten kokia shlanga ledizia ? ;[
Parašytas:
Tre, 2004-Lap-10 23:39
audriux
galima restauruoti ir dar garantija uz tai duoda, siaip restauravimo kainu tiksliai nezinau, bet zinau, kad aivariuks neseniai tokia pacia problema sprende. o siaip kaune kainuoja kazkur nuo 200-400 lt berods (cia jei neklystu)
Parašytas:
Ket, 2004-Lap-11 10:35
Ged@s
leidzia ta skysti per koloneles stoko salnikus. man taip buvo, restauruot atidaviau, 400 lt, dabar viskas
salniko pakeist neuztenka, nes stokas aprudijes ir pleso gumas. restauruojant ta stoka jis chromuojamas.
Parašytas:
Ket, 2004-Lap-11 14:23
afu
jo itariu kad pas mane tas pac meshlas,20a gryztu i panevezy tai reikes varyti pas viena toki gera meistriuka...
Parašytas:
Ket, 2004-Lap-11 17:33
GTM
afu rašė:jo itariu kad pas mane tas pac meshlas,20a gryztu i panevezy tai reikes varyti pas viena toki gera meistriuka...
as dariausi uz ~400-500lt su metu garantija... siaip skambinau i hidromota ir panasei tai be 800-1000lt neina is vis i kalbas....
Parašytas:
Pen, 2004-Lap-12 15:53
afu
nesamuoningos kainos... ta prasme jos gal tokios ir yra,jos nesamoningos savo dydziu ;| nu bet as rasiu kur pigiau,nes yra biski tokiu pazystamu,nu krc grysiu namo ziuresiu ka ir kaip. o saip kai orai atsalo tai ne taip stipriai leidzia ta bruda,nors tiek gerai
Parašytas:
Pen, 2004-Lap-12 17:03
Donato
Na as irgi kai variau technikine tai nepraejau nes apsitepalvus buvo vairo kolonke, teko pirkti tech. nes kaip nuvariau ir suzinojau kainas kad 400-500lt kainuos remontas tai tapo linksma, bet va jau 1,5 metu kaip vazineju ir jokiu problemu nera, kartais i men ar pora dapilu truputi tepalo to raudono ir vsio.
Parašytas:
Šeš, 2004-Lap-13 11:13
afu
ne nu kai karteli i menesi dapilineji tai gal ir gerai,bet kai dapilineji kas 2a ar jei salta kas 4a diena,tai nieko smagaus nera. vienu zodziu remontuosim.
Parašytas:
Ant, 2005-Bal-19 17:51
ciapas
nu gal jau susiremontavau ir gali pasakyt kur ir kiek mokejai, nes pas mane tapati problema:)
Del vairo koloneles
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 11:55
Bildux
Sveikas,
gal gali pasakyt kur restauravaisi vairo kolonele, ir siaip ar gerai laike, neprireike vel del garantinio aptarnavimo ten varyt.
Cia kaina buvo su isemimu-pastatymu ar uz tai atskirai reikejo moket.
Turiu ir as beda... jopsykmat tie salciai...
audriux rašė:galima restauruoti ir dar garantija uz tai duoda
GTM rašė:as dariausi uz ~400-500lt su metu garantija... siaip skambinau i hidromota ir panasei tai be 800-1000lt neina is vis i kalbas....
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 15:56
X-Pert
Matau, kad jus ne vienas neismanote siame reikale! Restauruoti tikrai neapsimoka! Verciau paieskoti devetos bet geros. Tai kainuotu per pus pigiau. Vairo kolonele siaipsau nepareina. Viska daro tamstu aplaidumas. Viskas prasideda nuo suplysusios stoko apsaugines gumos. Jai suplysus stokas parudija ir sugrauzia salnyka beto ir paciame stoke lieka duobutes. Jei apsaugines gumos neapleidziamos tai ta vairo kolonele neleis tepalo nors ir simta metu.
Pries pora metu kai pirkau savo renuske neapziurejau kad plysusi guma ir leidzia tepala. Pastaraja vasara irgi galvojau restauruoti bet paskambines pagal skelbima nusipirkau visa kolonele uz 160Lt ir dabar jokiu problemu!
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 16:01
X-Pert
o patikrinimas perkant labai paprastas: Nupjaustai chamutus, numauni apsaugine guma ir jei ji sausa vadinasi kolonele ledas. dar del visa ko gali gali uzmesti aki i stoka ir i ta kur kryzme tvirtinasi bet cia labai retas atvejis kad per ten leis. tai tiek sia tema
Juokas ima is tu kurie restauruoja ir moka 400Lt su metu garantija.
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 18:05
Bildux
Visu pirma norejau siust PM zinute, bet akivaizdu kad nesigavo...
Kitas dalykas ne aplaidume cia esme. Vairuoju sita auto tik daugiau nei 2 men, o pradejo leisti ne nuo susidevejimo, o del to kad ryte neuzsivede auto ir auto is kiemo reikejo istempti. Kadangi viskas uzsale, stiprintuvas neveikia kaip zinia tempiant, tai reikejo jegos sukinejant vaira, ko pasekoje matyt pramuso tarpine kokia.
Sakai restauruoti neapsimoka? KODEL? Tuo labiau kad kaina gaunasi panasi: sena kolonele + isemimas/pastatymas ar nuemimas+restauravimas+pastaymas, ir dar garantija. Be to kazkaip man neatrodo kad ilgai veiks tokios koloneles, kurio metus ar kelis stovejo neeksploatuojamos.
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 19:24
X-Pert
Nu jei pats siame reikale nesi specas, neturi nei irankiu, nei garazo tai tada neverta net pradeti. O del issidevejimo tai tu teisus - nieks ten neissidevejo, o tik padiles salnykas nuo salcio sukietejo ir smarkiau leisti pradejo. O del uzsalimo tai jeigu ten pastave buvo vandenio tepale tai gal ir uzsalo. Bet tada jei ir uzkures butum tai tikrai negeriau but buve jei su stiprintuvo pagalba butum ja ismankstines. Realiai ziurint tai ten nera kam uzsalti, nebent, sakau, vandenio buvo.
Tau galiu duoti 100%, kad tas kas ja turejo iki taves, vazinejo su suplysusia (dazniausiai desines puses) apsaugine stoko guma. Viso to pasekmes atiteko tau.
Atsimink viena, kad jei tinkamai eksplotuojama tai ta kolonele gali 2 masinas atgyventi.
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 21:15
Bildux
Pries mane vazinejo 1964m gimimo vokiete moteris (bent savininke) su vaiku (paliko visokiu ciulptuku,zaislu ir pan
) , o leidzia kolonele vairuotojo puseje. Na bet cia ne esme.
Dabr idomu pasidare del ko taip atsitiko, kad kita karta nepridirbciau to pacio.
Situacija buvo tokia, kad palikau stoveti auto susukes ratus i viena puse, o kad istempti auto reikejo stipriai i kita puse ratus susukti , ir tai padaryti neveikianciai auto. Tai klausimas -
ar neuzvestai auto gali stiprintuvo skystis laisvai cirkuliuoti, ar nedirbantis siurblys nepraleidzia skyscio. jei nepraleidzia, tokiu atveju sukant vaira per jega, skystis pradejo teketi kur jam lengviausia prasiskverbti..
Tai klausimas - kur padaryti protinga koloneles restauracija uz protinga kaina - vis dar galioja. Problema reikia spresti.
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 22:03
X-Pert
Atsakymas: nezinau kaip ten atsitiko, bet skyscio tikrai niekas nesulaiko nei koloneleje nei paciam stiprintuve. Cia kazkokia kita problemele buvo.
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 22:18
Stalinas
Galbut stokas apledejes buvo ir kai sukai vaira jis padraske salnika, ko pasekoje tau dabar sunkiasi skystis. Nors mazai tai tiketina.
Parašytas:
Sek, 2006-Sau-22 22:35
X-Pert
Jei taip buvo kaip Stalinas sako tai turejo buti plysusi apsaugine guma.
Parašytas:
Pir, 2006-Sau-23 11:52
koshmar_gosha
turiu toki klausima, ar 16V PH1 sedanui tinka vairo koloneles nuo kitu Renault 19 PH1?
dekui
Parašytas:
Pir, 2006-Sau-23 17:11
Bildux
Tai jei kam idomu pasiklausinejau kaip ten su tom restauracijom koloneliu.
Pilna restauracija - tipo keicia viska kas videje i naujas detales, dar sake ir korpusa keicia, tai nebesupratau ko nekeicia
Kaina (vw, bet R19 turetu but panasiai) 530 lt (Uab PDH). Kaip supratau kazkur jas veza, ne vietoje restauruoja. Jie patys nenuimineja koloneliu, reikia atvezti nuimta.
Koloneles keitimas bent "Servistoje" 200 lt
Tai va. Brangu belekaip. Pigiau varikli pasikeist
Parašytas:
Pir, 2006-Sau-23 19:04
X-Pert
Kai man buvo nusprogusi kolonele tai pagal skelbima is 94m mustos renuskes nusipirkau. Srote pirkti neapsimoka nes ten ir vyrai kainas neblogas lanksto zinodami remonto kainas ir BBZ kokia ten nusipirksi. Okai perki is "vazuojancios" tai matai ka perki. Beto zmones ardantys savo renius nezino prancuzu kaineliu ir daznai paskaiciuoja kaip golfo ar kokio kito vokiecio. As kai pirkau tai 160 paprase, tai net juokas paeme. Jei buciau visai neturejas sazines tai dar ir nusideret galejau. Srote man apsisikusia istrauke ir 220 prase, tai gerai kad nepirkau.
Parašytas:
Pir, 2006-Sau-23 19:11
X-Pert
O del 16 V tai nesu uztikrintas, bet manau kad visu 19 renuskiu koloneles vienodos, skiriasi tik ar su vairo stiprintuvu ar be jo. Kiek teko skambinti i srotus tai nei vienam neklause nei variklio, nei kebulo komplektacijos. Klause tik ar su vairo stiprintuvu ar be.
Technika
Parašytas:
Tre, 2006-Geg-10 18:43
Murzius
pas mane stoku gumos ciki ir ten tepaliukas joks neteka, taciau virsuje prie kryzmes tepalas liejasi laisvai
klausiu ar kam teko keisti salnyka toje vietoje ar neatsirado tokiu drasuoliu!!!!???? faktas, kad ten plysho del rudziu manes netenkina, susidevejo ir tiek manau, skyscio tenka dapilti per menesi karta, taciau geriau kad isvis nereiketu, negrazu kai aikstelese varvinu lasiukais:) remontuoju viska visada pats ,servisai neaktualu