ghetto rašė:Bandziau kazka su testeriu matuot, tai daugmaz visi kazka rodo...
O tai kokia beda buna su tai laidais? ar izoliacija trukineja ar oksiduojasi kontaktai kur su zvakem jungiasi ar dar koks velnias?
Monas_ rašė:ghetto rašė:Bandziau kazka su testeriu matuot, tai daugmaz visi kazka rodo...
O tai kokia beda buna su tai laidais? ar izoliacija trukineja ar oksiduojasi kontaktai kur su zvakem jungiasi ar dar koks velnias?
Seip senais gerais ziguliuku laikais kai toks reiskinys kaip zvakiu laidu pratrukimas (pramusimas) buvo masinis reiskinys zmones darydavo taip: palauki kol visiskai sutems ir tada nueini prie masinos, uzkuri ir pakeles kapota ziuri i laidus. Jei laidai kurnors yra pramusti tai pamatysi kibirksteles lakstancias. Dar galima pabandyti pagazuoti. O seip kitu budu as nezinau, nebent atmetimo principu - uzdedi kitus ir ziuri ar yra naudos, jei ne tada ne tame reples kad tavo modelis nesisuka
Paulekas rašė:Duj? "privalumas"
Tomukas rašė:Paskirstytojo kontaktus valei?
Monas_ rašė:Man atrodo taikyk ametimo principa, bus paprasciau
ghetto rašė:Tomukas rašė:Paskirstytojo kontaktus valei?
Valiau su benzina paskirstytojo dangtel? Ir ?vaklaid?ius benzine mirkiau ir WD pur?kiau. Ale matuojant var?a auk?tos ?tampos laid?, ka?kaip sunkiai ten man kontakt? pasisekdavo pagaut su testeriu... sp?ju laid? kontaktus oksidacija nema?ai paveikusi.
Kokia var?a turi b?ti ?vaki? laid??
Tomukas rašė:Man labai patinka kai liaudis viska is eiles purskia WD.
Cia matyt kazkoks stebuklingas skystis...
Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 40 svečių