Puslapis 11

Kaip patikrinti ar geri aukstos itampos laidai?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-01 20:07
ghetto
Bandziau kazka su testeriu matuot, tai daugmaz visi kazka rodo...
O tai kokia beda buna su tai laidais? ar izoliacija trukineja ar oksiduojasi kontaktai kur su zvakem jungiasi ar dar koks velnias?

Re: Kaip patikrinti ar geri aukstos itampos laidai?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-01 21:07
Monas_
ghetto rašė:Bandziau kazka su testeriu matuot, tai daugmaz visi kazka rodo...
O tai kokia beda buna su tai laidais? ar izoliacija trukineja ar oksiduojasi kontaktai kur su zvakem jungiasi ar dar koks velnias?


Seip senais gerais ziguliuku laikais kai toks reiskinys kaip zvakiu laidu pratrukimas (pramusimas) buvo masinis reiskinys zmones darydavo taip: palauki kol visiskai sutems ir tada nueini prie masinos, uzkuri ir pakeles kapota ziuri i laidus. Jei laidai kurnors yra pramusti tai pamatysi kibirksteles lakstancias. Dar galima pabandyti pagazuoti. O seip kitu budu as nezinau, nebent atmetimo principu - uzdedi kitus ir ziuri ar yra naudos, jei ne tada ne tame reples kad tavo modelis nesisuka :)

Re: Kaip patikrinti ar geri aukstos itampos laidai?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-01 21:22
ghetto
Monas_ rašė:
ghetto rašė:Bandziau kazka su testeriu matuot, tai daugmaz visi kazka rodo...
O tai kokia beda buna su tai laidais? ar izoliacija trukineja ar oksiduojasi kontaktai kur su zvakem jungiasi ar dar koks velnias?


Seip senais gerais ziguliuku laikais kai toks reiskinys kaip zvakiu laidu pratrukimas (pramusimas) buvo masinis reiskinys zmones darydavo taip: palauki kol visiskai sutems ir tada nueini prie masinos, uzkuri ir pakeles kapota ziuri i laidus. Jei laidai kurnors yra pramusti tai pamatysi kibirksteles lakstancias. Dar galima pabandyti pagazuoti. O seip kitu budu as nezinau, nebent atmetimo principu - uzdedi kitus ir ziuri ar yra naudos, jei ne tada ne tame reples kad tavo modelis nesisuka :)


A tai b?dos u?puol?, kad su DUJOM, kol ?altas motoras, tai ore va?iuoja, ale po poros minu?i?, kai u?kaista, pradeda gesti ant laisv? apsuk? ir nebevalina, kol visi?kai u?kaista.

Tai prad?siu nuo naujo paskirstymo dangtelio, tada ateis eil? ir ?vak?m.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-01 22:32
Paulekas
Duj? "privalumas" 8)

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-01 23:55
Mukas
na as dar prie to seno naktinio zigulinio metodo zinau kad galima paprastai su DREGNU skuduru perbraukt ir jie ten geriau matosi nakti kaip sviecia
8)
beje yra pirkt tokio purskalo kuris hermetizuoja ir viskas susitvarko. dar gerai butu visus kontaktus pavalyti, nu tipo nuimt babina ten isvalyt, zvakigalius nukrapstyt ir siek tiek zvakiu apacia pavalyt, bet atsargiai kad tarpo nepakeist
8) na va pasidalinau patirtim 8)

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lap-02 00:28
ghetto
Paulekas rašė:Duj? "privalumas" 8)


Na, kai per dien? tenka ~80-100km padaryt, tai ekonomija ant kuro jau?iasi. :roll:

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lap-02 07:47
Tomukas
Paskirstytojo kontaktus valei?

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lap-02 10:12
ghetto
Tomukas rašė:Paskirstytojo kontaktus valei?


Valiau su benzina paskirstytojo dangtel? ;-) Ir ?vaklaid?ius benzine mirkiau ir WD pur?kiau. Ale matuojant var?a auk?tos ?tampos laid?, ka?kaip sunkiai ten man kontakt? pasisekdavo pagaut su testeriu... sp?ju laid? kontaktus oksidacija nema?ai paveikusi.

Kokia var?a turi b?ti ?vaki? laid??

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lap-02 10:37
ghetto
I?simatavau var?as, tai:

1 laidas: 2k. omai
2: 3 k
3: 3.5 k.
4: 4k.

Lyg tendencija ir tesinga, kad ilg?jant laidams, did?ja var?a. Tai lieka klausimas, ar nera perdidel? var?a?

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lap-02 14:12
Monas_
Man atrodo taikyk ametimo principa, bus paprasciau :)

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Lap-02 18:42
ghetto
Monas_ rašė:Man atrodo taikyk ametimo principa, bus paprasciau :)


Tipo veikiant varikliui, atjungin?ti laidus nuo ?vak?s ar paskirstytojo?

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Lap-06 20:59
mazhass
nu kaip elektrika s tas metodas su varzu didejimo yra nelabai pagrystas seip turetu but varza visu vienoda nes jei tarp laidu skirtumas 20cm nuo 1 iki 4 kauso tai neturi jau tokios ytakos o jei nerodo varzos laidas tai greiciausei jau jis yra nudeges vidui ar nera normalaus kontakto o varzxa buna yvairi priklausomai nuo automobilio markes variklio kubaturos ir jei perkat pirkit kokybiskus laidus tai nereiks keist kas puse metu

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-07 00:36
Paulekas
ghetto rašė:
Tomukas rašė:Paskirstytojo kontaktus valei?


Valiau su benzina paskirstytojo dangtel? ;-) Ir ?vaklaid?ius benzine mirkiau ir WD pur?kiau. Ale matuojant var?a auk?tos ?tampos laid?, ka?kaip sunkiai ten man kontakt? pasisekdavo pagaut su testeriu... sp?ju laid? kontaktus oksidacija nema?ai paveikusi.

Kokia var?a turi b?ti ?vaki? laid??


Va va a? ir pernai ?iem? kai degimas nu?j?s buvo laidus su WD-40 supur?kiau pas?km?- sprogo katalizatorius... Meistr? nuomone WD-40 yra geras laidininkas ir kai nesureguliotas degimas dalis benzo paterko ? glu??... Per jaidus (suteptus WD) kai k?riau ma?in? kibirk?t? mu?? ? glu?? kuriame buvo benzo, o ne ? kontaktus ir BUM 8)

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-07 10:17
Agnius
Kazkaip idomiai... kaip duslikas ta kibirksti galejo pasigauti :?:

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-07 12:56
Tomukas
Man labai patinka kai liaudis viska is eiles purskia WD.
Cia matyt kazkoks stebuklingas skystis... :lol:

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-07 13:20
Agnius
Tomukas rašė:Man labai patinka kai liaudis viska is eiles purskia WD.
Cia matyt kazkoks stebuklingas skystis... :lol:


Sako ir prisvilusias keptuves gerai plauna, ir lipdiku visokiu liekanas nuvalo, gal ir nuo slogos gydo :D