Puslapis 12

atsalo oras, atsalo ir salono vidus :)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 16:26
Chilum
atsalus orams, problemos.
peciukas uzsyla letai, o atsukus didesniu vejeliu arba vaziuojant <100km/h pradeda pusti salta ora. Kame beda ar peciuke ar termostate gal zinot?
random, uz kiek sutvarkytum ?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 16:52
SMOG
tikrai ne termostate, pas mane jis naujas, o problema ta pati :evil:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 17:37
Reno
Atkreipk demesi ar temperatura normaliai uzkyla, ar pakankamai ausinimo skyscio 8)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 17:44
DOCCH
As sakyciau kad termostas, todel kad vaziuojant greiciau salonas atsala. jai butu peciukas uzsikises tai tiek vietoj tiek greitai vaziuojant pustu visalaika vienoda ora varikliui uzsilus. o gal dujomis vazin?ji

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 17:53
P?V?Z
Pastebiu, visiems peciukai pusiau uzsikise. Jau maniau, cia norma 19, vistik pietieciu gaminta :D Tik antrakart pekeitus antifriza matyt pagaliau prasiplove ir dabar sildo be jokiu priekaistu, daugiau puses kolkas atsukti nereikia. Pries tai tris ziemas irgi nebuvau patenkintas neefektyviu sildymu. Siaip keidamas antifriza tik karteli vandeniu praploviau, be jokiu papildomu brudu.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 19:56
Tevukas
Kai pirkau irgi prastai ?ild?, bet kai praploviau sistem? ir pakei?aiu antifriza vaizdas pager?jo. ?ildo geriau, bet ne- gerai :)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Lap-25 21:26
wateris
pas mane irgi panasiai buvo, bet problemos dingo po termostato keitimo ausinimo skyscio keitimo ir dar slanga vienos pakeitimo is oro filtro nutrukus buvo. :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 00:35
Monas_
Mano modelis turbut yra pilnai veikiantis, nes taip sildo kad gali nagus nudegt ilgiau palaikes :) DOCCH mate irgi isziojo :) Pasitaiko ir sveikais peciukais. O Chilum'ai tavo atveju manau kad beda termostate, nes kol vazinejau su ph1 buvo is viso jis isimtas kai nusipirkau ir is turgaus gryztant uzmiesti paspaudus pradejo bnet langus traukti. Kai nuvariau i servisa tai ir pranese gera naujiena kame problema. Taciau viena beda ne beda - kai idejo reikiama termostata uzkaitus skysciui pramuso ausinimo slangas ir tada ten jau buvo meistriukam ka paveikti kol viska sujungijejo per nauja, juolab kad i automatine deze irgi pasiduoda sildymas ir ten slangos irgi eina.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 08:23
Odesa
Manau Monai su pirma R19 nusvilai biskiuka, bet blin antras pirkinukas tikrai geras :P

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 08:34
afu
kai pas mane taip buna paprasciausiai dasipilu antifrizo ir vel viskas tvarkoi.

Re: atsalo oras, atsalo ir salono vidus :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 08:36
random
Chilum rašė:atsalus orams, problemos.
peciukas uzsyla letai, o atsukus didesniu vejeliu arba vaziuojant <100km/h pradeda pusti salta ora. Kame beda ar peciuke ar termostate gal zinot?
random, uz kiek sutvarkytum ?

100 lt ir Taskentas

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 10:44
ReNooKAS
SMOG rašė:tikrai ne termostate, pas mane jis naujas, o problema ta pati :evil:


Negarantuok. Man ir visi aiskino kad ne termostato beda. O viska ploviau, keiciau, ir nepadejo. tik termostatas buvo belike. pakeiciau, ir dabar syla.

Re: atsalo oras, atsalo ir salono vidus :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 13:21
Chilum
random rašė:
Chilum rašė:atsalus orams, problemos.
peciukas uzsyla letai, o atsukus didesniu vejeliu arba vaziuojant <100km/h pradeda pusti salta ora. Kame beda ar peciuke ar termostate gal zinot?
random, uz kiek sutvarkytum ?

100 lt ir Taskentas

paaiskink man kas yra Taskentas? kiek zinau cia sostine :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 13:24
ReNooKAS
yra toks posakis. kad jei labai karsta tai sakoma taskentas. O siaip geografines zinios taves neapgauna jei neapgauna ir manes:)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 13:36
afu
o nemanote kad tashkentas cia buvo paiminetas vietoi zodzio "taskas" ?

Re: atsalo oras, atsalo ir salono vidus :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 15:44
Paulekas
Chilum rašė:atsalus orams, problemos.
peciukas uzsyla letai, o atsukus didesniu vejeliu arba vaziuojant <100km/h pradeda pusti salta ora. Kame beda ar peciuke ar termostate gal zinot?


Chilum, ?turman? kar?t? ie?kok ir nesu?alsi 8)

Re: atsalo oras, atsalo ir salono vidus :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 15:46
Chilum
Paulekas rašė:
Chilum rašė:atsalus orams, problemos.
peciukas uzsyla letai, o atsukus didesniu vejeliu arba vaziuojant <100km/h pradeda pusti salta ora. Kame beda ar peciuke ar termostate gal zinot?


Chilum, ?turman? kar?t? ie?kok ir nesu?alsi 8)


;) tai gerai o vaziuojant i darba ka daryt? :)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Lap-26 19:39
Vikis
Visa nakti "sildytis" kad ryte dar karsta butu... :)

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-28 13:27
wateris
Prie to pacio noreciau paklausti ar uzdengiate radiatoriu is priekio kuom nors? Ar apsimoka tai daryti? :lol:

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-28 16:28
ghetto
Na naujos temos gal nebekursiu, bet pabandom i?iai?kinti kame gali b?ti repl?s d?l salono ?ildymo ;-)

1. Su spaudimu praplautas salono pe?iukas. Pora minu?i? b?go rudas vanduo, tai kaip suprantu u?siki??s n?ra ir keisti neb?tina.

2. Prad?ioj u?k?rus varikl?, au?inimo radiatorius ir ? j? einan?ios ?langos v?sios. Pakaitinus 5 min. pradeda kaisti, tai termostatas lyg ir veikia.

3. Kai variklis pasiekia darbin? temp. tai visos ?langos u?kaista, kad jau sunku nulaikyti rank?. ?langa einanti ? salono pe?iuk? irgi kar?ta.

O b?da ta, kad kaip ir anks?iau, taip ir daba nekaista normaliai pe?ius ;-)

Klausimas: gal reikia kaip nors specialiai nuorinti sistem?? Nes daba i?k?liau skys?io i?sipl?timo bakel? kuo auk??iau ir birbinau varikl?. Nes jei liko oro tai ir nebus ?ilumos...

Variklio darbin? temp. rodo 3/5 skal?s.

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-28 17:51
petras
Tau gali oro srauto reguliavimo rankeneles sugedusios ir neuzdaro ar neatidaro sklendziu, uzsikirto salto oro padetije plokstele, is paziuros lyg ir veikia sukinejasi bet neuzdaro pilnai ar isviso nedarineje. Nes jei i peciuka ateinantis zarna ir iseinati karstos tai tik su reguliatoriumi netvarkoje salone. :D NORS.... :(Na zinome ir peciukas neuzsikises ir termostatas geras, tai yra pasiekus darbine padeti sviruoja nedaug pav. pas mane termostatas 82C tai pasilus masinai normaliame motro darbe ji ir sustoja vietoje, o pakaitus varikliui ar vaziuojant dideliu greiciu pav. virs 130 km tai pakila iki mazdaug iki 92C ir isijungia ventiliatorius, nukrenta teperatura siek tiek. Pas mane 1.9 d. :D

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Lap-28 23:29
ghetto
petras rašė:Tau gali oro srauto reguliavimo rankeneles sugedusios ir neuzdaro ar neatidaro sklendziu, uzsikirto salto oro padetije plokstele, is paziuros lyg ir veikia sukinejasi bet neuzdaro pilnai ar isviso nedarineje. Nes jei i peciuka ateinantis zarna ir iseinati karstos tai tik su reguliatoriumi netvarkoje salone. :D NORS.... :(Na zinome ir peciukas neuzsikises ir termostatas geras, tai yra pasiekus darbine padeti sviruoja nedaug pav. pas mane termostatas 82C tai pasilus masinai normaliame motro darbe ji ir sustoja vietoje, o pakaitus varikliui ar vaziuojant dideliu greiciu pav. virs 130 km tai pakila iki mazdaug iki 92C ir isijungia ventiliatorius, nukrenta teperatura siek tiek. Pas mane 1.9 d. :D


A per kur? gal? ie?kot oro atidarymo sklend?i??
Nes ?iaip reguliuojasi ?altas/kar?tas oras, nors ir man kilo itarimas, kad gal nepilnai atsidaro kar?to oro padavimui.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-29 08:52
random
ghetto rašė:Na naujos temos gal nebekursiu, bet pabandom i?iai?kinti kame gali b?ti repl?s d?l salono ?ildymo ;-)

1. Su spaudimu praplautas salono pe?iukas. Pora minu?i? b?go rudas vanduo, tai kaip suprantu u?siki??s n?ra ir keisti neb?tina.

2. Prad?ioj u?k?rus varikl?, au?inimo radiatorius ir ? j? einan?ios ?langos v?sios. Pakaitinus 5 min. pradeda kaisti, tai termostatas lyg ir veikia.

3. Kai variklis pasiekia darbin? temp. tai visos ?langos u?kaista, kad jau sunku nulaikyti rank?. ?langa einanti ? salono pe?iuk? irgi kar?ta.

O b?da ta, kad kaip ir anks?iau, taip ir daba nekaista normaliai pe?ius ;-)

Klausimas: gal reikia kaip nors specialiai nuorinti sistem?? Nes daba i?k?liau skys?io i?sipl?timo bakel? kuo auk??iau ir birbinau varikl?. Nes jei liko oro tai ir nebus ?ilumos...

Variklio darbin? temp. rodo 3/5 skal?s.

Beda ta , kad greiciausiai nepraploviai peciuko, kad ten rudas vanduo patekejo, tai dar ne viskas :!:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-29 12:36
ghetto
random rašė:Beda ta , kad greiciausiai nepraploviai peciuko, kad ten rudas vanduo patekejo, tai dar ne viskas :!:


Nu plauti ploviau ~10min. Su pakankamai auk?to sl?gio vandeniu. Pajungdavau minutei prie apatinio pe?iuko vamzdelio, po to, prie vir?utinio ir taip manau tur?jau prajudinti visas ?iuk?les.
?iandien pava?in?jus, tai jau?iasi nedidelis skirtumas, t.y. kaista labiau salonas ;-)
Ir dar teko draugel? boksiruot ? servis? prie "Molo", tai meistriukas, teig?, jog ?langos visos kar?tos ir pe?ius turi u?siki??s jei nekaista. Bet nesuprantu kaip vanduo gali cirkuliuoti praplaunant, jei u?siki?? viskas ;-) Ar ten yra koks trumpas jungimas vandeniui tek?t, jei u??ikem?a kanalai?

Na kei?iant termostat?, bus proga dar kart? praplaut visk

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-29 13:09
random
Viskas aisku, tu turbut manai kad peciuko radiatoriaus principas toks pat kaip namu radijatoriaus:?: , ne velnio :twisted: Ten ausinimo skystis papuola is pradziu i kamera, o po to i visas apvijas nepriklausomai, jei apvija uzsikisusi, tai per ja paprasciausiai skystis neteka, o iseina pro kita anga, kuo daugiau apviju uzsikisusios, o ju ten 8, tuo prasciau sildo.
Jei butu paprasto radijatoriaus principas, tai uzsikisus apvijai, pradetu necirkuliuoti skystis, kaistu varikilis.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-29 13:21
ReNooKAS
man ir idomu ar jau ten toks 10 min praplovimas gali duoti naudos... as ji ploviau gal valanda ir tai pyliau verdanti skysti su nukalkintoju bet vienas vamzdelis uzsikises liko, nes netgi pilant bandeni uzkaiszdavo visas, o vienas saltas likdavo ir antras kazkoks neaiskus. tad nusprendziau kad dar su sesiais vazinesiu. Greiciausia ta problema ir aps tave. is geru siuksles isbego, o is likusiu ne. o tu net nepaziurejai

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-29 13:35
ghetto
random rašė:Viskas aisku, tu turbut manai kad peciuko radiatoriaus principas toks pat kaip namu radijatoriaus:?: , ne velnio :twisted: Ten ausinimo skystis papuola is pradziu i kamera, o po to i visas apvijas nepriklausomai, jei apvija uzsikisusi, tai per ja paprasciausiai skystis neteka, o iseina pro kita anga, kuo daugiau apviju uzsikisusios, o ju ten 8, tuo prasciau sildo.
Jei butu paprasto radijatoriaus principas, tai uzsikisus apvijai, pradetu necirkuliuoti skystis, kaistu varikilis.


Va va, mislyjau kad ka?kas pana?aus ? namin? gyvatuk? turi b?ti pana?aus :roll:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lap-29 13:47
ghetto
ReNooKAS rašė:man ir idomu ar jau ten toks 10 min praplovimas gali duoti naudos... as ji ploviau gal valanda ir tai pyliau verdanti skysti su nukalkintoju bet vienas vamzdelis uzsikises liko, nes netgi pilant bandeni uzkaiszdavo visas, o vienas saltas likdavo ir antras kazkoks neaiskus. tad nusprendziau kad dar su sesiais vazinesiu. Greiciausia ta problema ir aps tave. is geru siuksles isbego, o is likusiu ne. o tu net nepaziurejai


O tai a? net i??m?s nebuvau, tik motoro skyriuje ?langas nu?miau ir "praploviau" skaitosi ;P

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Sau-06 09:35
Vigis
Nors tema jau sena, bet turiu keleta pastebejimu.
Pernai rudeniop meistriukai idejo dujas. Duju reduktoriaus sildymo zarna pajunge is zarnos, kuri eina i peciuka - perpjove zarna istate trisaki ir nuvede i reduktoriu. Po to ziema pastebejau, kad salone salta: pilnai ijungus siluma, o ventiliatoriu laikant ant pirmos padeties dar pucia siek tiek silta, o ventiliatoriu ijungus didesniu greiciu pucia salta ora :( .
Pagalvojau, kad arba meistrai uzkiso peciuka arba pats uzsikiso ir nutariau praplauti. Atjungiau nuo peciuko abi zarnas, kurios sulietos i viena gumba, ir praploviau vandeniu - i?bego siek tiek rudziu. Po to apziurejau tu zarnu gumba ir pastebejau, kad abi zarnos susisiekia per ilieta tame gumbe kokiu 8 mm diametro zikleri :? .
Padariau isvada: kol nebuvo sumontuota duju iranga, tas zikleris buvo kaip apsauga peciuko uzsikisimo atveju. Sumontavus duju iranga, kai is ieinancios i peciuka zarnos dalis karsto antifrizo nuteka ? duju reduktoriu, dar viena dalis prateka per zikleri, apeidama peciuka, pastarajam ne kazin kas lieka.
Taigi, uzaklinau ta zikleri peciuko zarnu gumbe. Dabar, isilus varikliui, pilnai ijungus siluma salone man darosi per karsta. :D
Gal but ne visuose varikliuose yra sumontuotas peciuko apejimo zikleris :?: . Mano 1,7 mono.

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Sau-06 11:35
RS
Nu cia idomiai. Pas mane ir duju iranga yra, kazin kaip ten su slangom tom reikalai... Nors peciukas sildo, taciau visa laika ant maksimumo ir ant pirmos putimo padeties. tai siumos noretusi kur kas daugiau. Tik ilgiau vaziuojant pasidaro silta.

O tai tas zikleris nebereikalingas esant duju irangai? O jei peciukas uzsikistu? Kur tas skystis teketu jei i paciuka nepaklius? I reduktoriu?