Nors tema jau sena, bet turiu keleta pastebejimu.
Pernai rudeniop meistriukai idejo dujas. Duju reduktoriaus sildymo zarna pajunge is zarnos, kuri eina i peciuka - perpjove zarna istate trisaki ir nuvede i reduktoriu. Po to ziema pastebejau, kad salone salta: pilnai ijungus siluma, o ventiliatoriu laikant ant pirmos padeties dar pucia siek tiek silta, o ventiliatoriu ijungus didesniu greiciu pucia salta ora
.
Pagalvojau, kad arba meistrai uzkiso peciuka arba pats uzsikiso ir nutariau praplauti. Atjungiau nuo peciuko abi zarnas, kurios sulietos i viena gumba, ir praploviau vandeniu - i?bego siek tiek rudziu. Po to apziurejau tu zarnu gumba ir pastebejau, kad abi zarnos susisiekia per ilieta tame gumbe kokiu 8 mm diametro zikleri
.
Padariau isvada: kol nebuvo sumontuota duju iranga, tas zikleris buvo kaip apsauga peciuko uzsikisimo atveju. Sumontavus duju iranga, kai is ieinancios i peciuka zarnos dalis karsto antifrizo nuteka ? duju reduktoriu, dar viena dalis prateka per zikleri, apeidama peciuka, pastarajam ne kazin kas lieka.
Taigi, uzaklinau ta zikleri peciuko zarnu gumbe. Dabar, isilus varikliui, pilnai ijungus siluma salone man darosi per karsta.
Gal but ne visuose varikliuose yra sumontuotas peciuko apejimo zikleris
. Mano 1,7 mono.