Puslapis 11

Koks Lembda Zondas stovi Renault 19? Keliu laidu???

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Gru-01 19:10
viktor_as
Sveiki, padekit suzinoti koks lembda zondas stovi Renault 19 1993 metu automobilis, 1.7 mono ipurskimas. Nes nezinau koki pirkti.
ACIU!!!!!!!! Keliu laidu tas lembda zondas?

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Gru-01 23:09
Monas_
Kiek man teko girdet kad visuose mono ipurskimuose stovi vieno laido lamda zondai, o motorose su mandresnem ipurskimo sistemom buna daugiau. Kai nusipirksi parasyk kiek mokejai ir kur pirkai, man irgi reiktu jau keisti.
Beja kokio efekto nori sulaukti ji pakeites? Ka tavo modelis daro ne taip? :) Kokie simptomai?

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Gru-01 23:12
Paulekas
O tu nenori palindes po apacia issisukt ir pasiziuret? labai nesunkiai jis ten issisuka, o be to jei gerai pamenu tai jo net issukt nereikes tik palysi ir matysi pries katalizatoriu isuktas bus... o skaiciuot manau moki :wink:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Gru-02 09:44
Fotografas
Netgi po ma?ina lysti nereikia. Matosi i? vir?aus - vieno laido. Labai brangus netur?t? b?ti. Tik neskub?k pirkti, nes patikrinti galima su testeriu. Toksliai ne?inau, bet prijungus j? turi ?tampa gazuojant svyruoti - vadinasi veikia.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Gru-02 15:26
Vikis
Idomu kaip tu ji is virsaus matai, jei paprastai jis pries katalizatoriu stovi masinos apacioj... Ir siaip varikli reikia uzvest, jei nori kazka matyt su testeriu...

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Gru-02 16:42
thermo
Nu pas mane liambda zondas triju laidu, maziau as ir nemates :oops:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Gru-03 00:17
Paulekas
B?na ir dviej?...

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Gru-03 09:50
Fotografas
Vikis rašė:Idomu kaip tu ji is virsaus matai, jei paprastai jis pries katalizatoriu stovi masinos apacioj... Ir siaip varikli reikia uzvest, jei nori kazka matyt su testeriu...


Tai k? dabar man daryt? Pas mane F3N 1.7 mono tai ir matau. JIs ?suktas netoli i?metimo kolektoriaus. Pasirodo skirtingose varikli? modifikacijose skiriasi ir jo vieta.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Gru-03 10:48
Vikis
Galbut, neturejau tokio varianto...Paprastai stovi prie katalizatoriu...

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Gru-03 21:42
viktor_as
Taigis vot tame ir problema....zondas pas mane kazkur prie kolektoriaus ir jo nesimato visiskai. Jis tikrai sugedes, nes atlikau variklio diagnostika-mires, todel visi parametrai nueje perniek (degimo kampas, kuro padavimo kiekis ir t.t-kompas be zondo nieko neskaiciuoja ir nereguliuoja ! ). Dar karta primenu variklis 1.7 mono 1993 m. Jei kas tiksliai zinot tai tikrai pagelbesit!

ACIU.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Gru-03 21:48
viktor_as
Tiesa, dar pridesiu, kad kompas tokiu atveju persijungia i rezervini rezima ir nieko nedaro. Matavau CO - net iki 5, o norint praeiti technikine reik <0.4(lygtai). Tam ir reikalingas tas zondas. Dar vienas simptomas: be galo isaugo kuro sanaudos-trasoj nuo 10 litru duju/100 pasidare beveik 15 . Tad taupyti zondo saskaita tikrai neverta jei daug vazineji.

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Gru-05 20:02
Monas_
Pas mane senam renuke buvo 1.7mono ir zondas tikrai stovejo is kart po kolektoriaus atrodo ant kelniu. Vieno laido buvo, o dabar turiu 1.8s tai nezinau net kur jis yra, neziurejau niekad, bet turbut reikes pradet ziuret. Kai variau TA CO rode 0.00 :) Nezinau ar cai labai gerai, nes tipo kazkas porino kad negali but taip. Ismetimo sistema tvarkinga visa, visi bakeliai gamykliniai turbut dar. Bet va modelis irgi nori kartais pridusti kol paima apsukas. Taip buna kai greiciau pagazuot nori. Kazin ar del to galima kaltinti lemda zonda? O gal zvakes kaltos, kai pirkau naujas ant variklio lipduke parasyta buvo 0.9mm, o tos kur idejau tarpelis tik 0.7mm...

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Gru-05 21:54
viktor_as
Zvakes kaip ir kita reikia rinkti pagal kataloga, BUTINAI pagal kataloga, tik taip surasi kas blogai. Kadangi pas mane ir zvakes, ir laidai , ir paskirstymo dangtelis nauji.....be to atlikta variklio diagnostika....ir kaltas tik zondas.....

Kad nesukti galvos, pravaryk variklio diagnostika kad nemetyti be reikalo pinigu ir viskas bus aisku!!!

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Gru-06 08:36
ghetto
viktor_as rašė:Tiesa, dar pridesiu, kad kompas tokiu atveju persijungia i rezervini rezima ir nieko nedaro. Matavau CO - net iki 5, o norint praeiti technikine reik <0.4(lygtai). Tam ir reikalingas tas zondas. Dar vienas simptomas: be galo isaugo kuro sanaudos-trasoj nuo 10 litru duju/100 pasidare beveik 15 . Tad taupyti zondo saskaita tikrai neverta jei daug vazineji.


Kaip tais nesugalvoju, kaip bliamba zondas gali lemti duj? sanaudas, jei paprasta LPG ?ranga be kompo.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Gru-06 11:52
viktor_as
As nesiginciju, nes nesu meistras. Man taip pasake patyre dujininkai, kurie montuoja irangas nuo ziguliu iki naujausiu dzipu. Ju zodziai: ... kadangi stovi elektroninis reduktorius, kuris vistiek susietas su reno kompu, degimas duju kazkiek vistiek yr reguliuojamas, zinoma ne taip tiksliai ir gerai kaip ant benzo...

Pas mane ant benzo CO 3.5, ant duju iki 5. Kai pakeisiu zonda matysim kaip keisis situacija. Parasysiu i foruma. Beje, jau issiaiskinau koks tas zondas pas mane yra - ogi 1 laido. Taigis 1.7 mono varikliuose renuku jis stovi desineje puseje galineje variklio dalyje ant kolektoriaus lygtai ir yra matomas. Aciu visiems uz diskusijas!

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 09:23
TaipeR_KnS
Pas mane F3N 1.7 mono pirmos kartos dujos ir ant abieju kuro rushiu ant mazu apsuku vibruoja variklis keisti laidai paskirstitojas zvakes kompresija visuoses clinindruose normoje kame kampas? lembda kaip cia sako nereikalinga pirmos kartos dujoms kur dar ieshkoti shaknu? lembda kolektoriuje isukta vieno laido ishpiautas katalizokas co per didelis gal kas dar turi minciu

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 09:32
ASSASSIN
Sioje srityje isvis nieko nenusimanau, bet parasysiu. Manau kad liambda reguliuoja degima? ar as klystu? jei neklystu tai taip isena kad ir ant duju degimas kitoks nei normaliai. tas rezervinis tikrai ne eco nustatymas. o toks kad masina kazkiek dirbtu, vienu zodziu visu parametru vidurkis. NA bet kai sakiau as sioje teritorijoje ne profas. tai nelazdavokit.

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 09:47
rwt
Paulekas rašė:O tu nenori palindes po apacia issisukt ir pasiziuret? labai nesunkiai jis ten issisuka, o be to jei gerai pamenu tai jo net issukt nereikes tik palysi ir matysi pries katalizatoriu isuktas bus... o skaiciuot manau moki :wink:


:D :D laaaaabai nesunku ishsukti =]] bijunas pis..si valanda ir neatsukau uzkepe visi zondai buna o jei dar uz variklio stovi tai vapshe.. dvi valandas suksi =]

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 10:31
Bildux
Nu pas mane irgi vibruoja negraziai kai apsukos 800 ir maziau. Siaip buvo vienu metu labai vibruoti pradeje, tai radau viena vakumine slangute nusimovusia, tai pagerejo, bet vistiek nera gerai. Ant benzo pas mane viskas daugmaz normaliai

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 11:56
TaipeR_KnS
Tai va atjungiau lemdos zonda niekas nesikeicia nei ant duju nei ant benzo lygiai vienodai dirba variklis kaip ir seniau vibruoja kaip pasheles votmetras tik uzkurimo momentu kazka parodo o veliau kaip numires nulis nulis gazuok negazaves tiesa ar turi itakos lemdos darbui ishpjautas katalizatorius ?

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 15:16
saulys
TaiperiS_21_KnS rašė:Pas mane F3N 1.7 mono pirmos kartos dujos ir ant abieju kuro rushiu ant mazu apsuku vibruoja variklis keisti laidai paskirstitojas zvakes kompresija visuoses clinindruose normoje kame kampas? lembda kaip cia sako nereikalinga pirmos kartos dujoms kur dar ieshkoti shaknu? lembda kolektoriuje isukta vieno laido ishpiautas katalizokas co per didelis gal kas dar turi minciu

o ma?os apsukos - tai kokios?
jei tu??ioj eigoj ma?iau nei pagal popierius - dr?siai gali vibruoti.

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 15:23
TaipeR_KnS
apsukos 800 kartais pagrybauja iki 700 greit uzkyla bet vibracija jauciama iki 1000 tada silpneja ir visai normalizuojasi ziurejau kita r19 su f3n varikliuku dirba lygiai kaip laikrodukas

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 20:07
rwt
TaiperiS_21_KnS rašė:Tai va atjungiau lemdos zonda niekas nesikeicia nei ant duju nei ant benzo lygiai vienodai dirba variklis kaip ir seniau vibruoja kaip pasheles votmetras tik uzkurimo momentu kazka parodo o veliau kaip numires nulis nulis gazuok negazaves tiesa ar turi itakos lemdos darbui ishpjautas katalizatorius ?


seip skirtumas pasijaucia nuo keliu simtu kilometru pravaziavimo nes turi kompas is naujo atsikalibruoti. Bet be zondo masina labiau purtosi. Jei nenori keliu simtu km varyti tai atjunges zonda gera sniura padaryk kokioj aikstelej ir atsikalibruos. Pajungus zonda irgi taip pat sniuriuka jei toks gausis, nes su zondu lagina kompas, todel nesigauna sniuras normalus.
Zondo kaina BOSCH 150LT tryju laidu viena vidurini jungi o kitus nukerpi nes jie skirti pasildymui. (Cia jei pas tave F3N740 1721 MONO) arba perki orginala vieno laido uz belekiek =] is renault atstovu.

P.S. Dar idomus pastebejimas pvz renukas tai be zondo puikiausiai dirba, o pvz golfiukas net nesikuria =] arba mazdines.. cia kaip ir navarotas :D

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Rgs-23 20:43
Tevukas
Pas mane nei katalizatoriaus nei zondo n?ra :shock: bet dirba kaip bit? ir sanaudos geros 7-9l duj? :)