Puslapis 11

imetus antra begi ji kartais ismeta i laisva

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Sau-31 13:59
20 justas
imetus antra begi ji kartais ismeta i laisva nesuprantu jei labiau gazo duodi tai nieko o jei letai sukiesi i posuki ir buna imestas 2 begis tai ji kartais ismet i laisva? ar cia greiciu dezei hana ar taip kas gal kam taip yra buve?

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Sau-31 16:21
SerZaS
variklio pagalves gali buti arba greiciu deze...

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Sau-31 17:08
Marius
Pas mane taip jau antroj renuskej. Antras begis daugiausiai junginejamas todel yra padile dantraciai ir nieko cia napadarysi, isidesi kita deze ir joje po kiek laiko bus tas pats.

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Vas-01 11:29
Fotografas
Mane renkoj tas pats. Antr? pavar? kartais i?meta. Tai a? ?pratau j? prilaikyt. Viena ranka pos?kyje suvynioju vair? ir vsio. Galvojau, kad ?ia tik mano d??? pareina. Pasirodo bendramin?i? turiu. Mano d???j jau?iu bus sinchronizatorius tarp 1-2 pavar? nu?j?s. Jungiasi su ai?kiu dantra?i? pasiprie?inimu. Tai a? v?lgi jungdamas sakykim i? 1 ? 2 padarau pauz? ir tuomet gra?iai ?lenda. Bet v?lgi kai su?yla d??? jungiasi normaliai be pauz?s tik staigiau reikia. Kartais toj mano d???j v?lgi ?altoj girdisi v?liau prapuolantis garsas lyg tai ka?kas grem?t?si ar prasisukt?. I?mynus sankab? pranyksta.

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Vas-01 21:52
kestukas222
Pas munei meta irgi antra shaiba :( kai stabdau begiais sunkiai ylenda tas antras o is pimos y antra normaliai, taciau jei taip isleto pradedi judet kai net mashina drebet pradeda tai dazniausiai ishkart meta lauk ta 2, nors kartais buna kad ir normaliai ishjudant ismeta... na bet argi sunku prilaikyt ta pavaru svirty :wink:

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Vas-02 08:29
Marius
kestukas222 rašė:Pas munei meta irgi antra shaiba :( kai stabdau begiais sunkiai ylenda tas antras o is pimos y antra normaliai, taciau jei taip isleto pradedi judet kai net mashina drebet pradeda tai dazniausiai ishkart meta lauk ta 2, nors kartais buna kad ir normaliai ishjudant ismeta... na bet argi sunku prilaikyt ta pavaru svirty :wink:



Tai vat kad cia ne pavaru svirtyje esme, o reikia lysti giliau :(

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Vas-02 09:52
GTM
cia mistika kazkokia irgi.. pas mane praita ziema buvo tas pats bajeris su 5ta pavara... trasoj vaziuojant ismesdavo i laisva... tai sake ir pagalves ir greiciu deze.. jau buvau pasiryzes keist bet nepasikeiciau kazkaip, dabar kaip ir savaime viskas susitvarke yra ir normalei tfu tfu tfu... :)

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Vas-02 11:33
Ged@s
idomiai cia jums.. man tai retkarciais sunkiai junginejasi 1 ir 2 begiai, bet ismete niekada nebuvo. matyt man beda su sankaba ar jos ismynimo troso itempeju, su deze ok turbut viskas.
p.s. pagalves variklio abi naujos.

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Vas-02 11:46
SerZaS
Del penktos pavaros (kaip rase GTMas) man liudnai pasibaige, parejo visai veliau pavaru deze...
O kaip cia rase kad is aukstes i zemesne sunkiai jungiasi, tai man atrodo kad yra kazkokia ribotuvu sistema, nes kai greitai vaziuju, nepristabdes iki tam tikro greicio (apie 40 kmh) neleidzia jungti antro saibos, pirmos neleidzia jungti, kol nepristabdysi mazdaug iki 10 kmh...

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Vas-02 12:01
Marius
SerZaS rašė:Del penktos pavaros (kaip rase GTMas) man liudnai pasibaige, parejo visai veliau pavaru deze...
O kaip cia rase kad is aukstes i zemesne sunkiai jungiasi, tai man atrodo kad yra kazkokia ribotuvu sistema, nes kai greitai vaziuju, nepristabdes iki tam tikro greicio (apie 40 kmh) neleidzia jungti antro saibos, pirmos neleidzia jungti, kol nepristabdysi mazdaug iki 10 kmh...




Ribotuvu, tai nera. Tai jei staigiai reikia padidinti greiti, tai ir mini ta pacia pavara ? Kali per dvi pavaras zemiau ir spaudi ir viskas isijungia. Antra kad ir ant 90 isimeta.

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Vas-02 12:13
SerZaS
Pas mane tik 1-2 taip, vaziujant 120 3 lies imesti...
Ir tas ribojimas nera begalinis - jei dursi is visu jegu - tai isijungs...

deze

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Vas-18 10:04
ERNESTO
pries du men pradejo uzti deze po to ir begius ismetineti pradejo 1 diena 3begi 2diena 4 begi kol davariau iki servizo liko tik antras.pasirodo saknys tame jog pusasio guoliukai subyrejo ir pateko i greiciu deze ir viska ismale.teko keist ir pusasy ir deze su darbu ir nauju sankabos disku palikau 640 lt .magistraleja po remonto teko spustelt iki 180 ir staiga isleke 5begis ta problema issprendziau su kaires puses variklio pagalves pakeitimu ji buvo trukus pusiau.patikrint lengva paimi uz variklio ir truputi kilstelni matosi iskarto pagalve kainavo 45lt meharyje(kaune)keiciau pats 20min darbo jai turi duobe 3varztus atsukt reikia.siulau pasitikrint tu pusasiu stovi.esu girdejas 3tokius atvejus. :!: :!: :!: :!: :!: :!:

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Sau-07 14:31
Edas
Parasykit tiksliau kaip keisti ta variklio pagalve po generatorium. Kaip suprantu varikly reikia sukelti kazkiek, ar ne?

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Sau-07 14:59
wateris
Edas rašė:Parasykit tiksliau kaip keisti ta variklio pagalve po generatorium. Kaip suprantu varikly reikia sukelti kazkiek, ar ne?


po pagalve apacioj yra varztas kuris laiko pagalve prie traverso atsuki ja, tada bandai atsukti pagalve nuo remo, (kampas toks kur pirsuktas prie variklio bloko) jei nuo remo neatsisuka atsuki visa rema nuo bloko pakeli variklio ta kampa i virsu ir istrauki pagalve, tik tas pakeli ne toks lengvas jei 16v :)