Ged@s rašė:nagrinejau ta oro patekimo i baka klausima:
pats kuro bako kamstis (rakinamas) yra nepralaidus orui (parasyta trimis kalbomis ant reversines puses) - tai oras i baka patenka jei teisingai supratau pro toki ventiliuka kuris itaisytas salia kuro bako kamscio - jis panasus i knopkele, kuria kamstis, kai ji uzsuki, ispaudzia... buvo man vienu metu vaziavimo metu pradeje trukciot variklis nei is sio nei is to, tai pustelejau ant tos knopkes WD, beda dingo turbut uzsivakuumines buvo kuro bakas, kaip xebra sake...
p.s. kuro filtras naujas, kuras tikrai kokybiskas, o trukciodavo tik nuvaziavus kokius 7 km, t.y. variklis ir sildomas kuro filtras jau budavo karsti...
idomu, ta knopke yra tik pas dizelius
Uteniskis rašė:pas mane kitoks siurblys seip susidejau persvieciamas slangas tiek pries kuro filtra tiek iki siurblio,tai is bako iki kuro filtro oro tikrai neateina,taciau kazkaip keistai man is kuro filtro....kai uzgazuoji gerai taip ir nubega eilute burbuliuku,arba gerai trinktelejus kumsciu,taip pat nubega burbulai....manau taip neturetu butu,todel planuoju pamegint keleta dienu pajungti per filtriuka tiesiai is bako i kuro siurbli ir ziuret kas bus....beje dar klausymas,kaip keiciasi kuro filtras? ar jis visas nusisuka ir keicias ar tik kazkoks viduje filtravimo elementas? ir kaip per kur ten keicias? atsisuka tik is virsaus vienas narztas ir viskas???...
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 26 svečių