saulys rašė:Gint(...)as rašė:Pas mane irgi pana?iai vis?laik rodo, kaip ?ia fotk?je matyti. O kai va?iuodamas nuo kokio kalno ?jungiu laisv?, variklio apsukos nukrinta iki 700-800 rpm, bet kaipmat ima kilti temperat?ra ir rodykl? vos ne sta?ia ? vir?? ?i?ri...
Kai v?l ?jungi pavar?, apsukos sukyla iki 3000 rpm ar pan., temperat?ra staigiai krenta iki buvusios ar dar ?emiau... Tas pats ir mieste kam?tyje pastov?jus: stovint temperat?ra kyla gan greit, pradedi va?iuoti, ?meti antr?, tre?i? b?g?, ir rodykl? v?l s?da ?emyn.
Nemanau, kad tai yr normalu, ir ryt ?adu va?iuoti pas meistrus teisyb?s ie?koti. Pernai vien? varikl? jau i?me?iau perkaitint?, tad manau, kad b?dos yra au?inimo sistemoje ka?kur. Ar termostatas, ar pompa, ar dar koks nikis?..
A? manau, kad grei?iausiai pompa
Kai ?inosi rezultatus - prane?k , kas buvo, vis tik ?domu pagal simptomus ?inot gedim?
Taigi, vakar pasi?miau ma?in? i? meistriuko (gero pa??stamo)...
Tyrin?jo jis j? dvi dienas, band?, kaitino ir nustat?:
1. Gerai nedirba termostatas. Buvo pakeistas nauju.
2. Per auk?tai yra duj? ?rangos reduktorius. D?l to gali b?ti, kad darosi oro kam?tis au?inimo sistemoje. Reduktorius buvo nuleistas ?emiau apie 10 cm. Draugelis sak?, kad ka?kada vienoje "Mazdoje" ilgai ie?kojo gal? d?l au?inimo, kol galiausiai nenuleido ?emiau duj? reduktoriaus ir reikalai pasitvark?.
Po ?i? rekonstrukcij? ma?ina va?in?jant po miest? kaista ma?au, temperat?ros rodykl? iki tos 2/3 padalos beveik neu?kyla, arba i?kart atsiau?ina su ventilaitorium, cirkuliacija per bakel? yra. Kaip bus toliau - matysim, va?iuosiu va per ?ventes ? t?vi?k?, dar ?en ten, ir ?i?r?siu, k? ji parodys...