Per ?iem? i?sikraudinedavo akumuliatorius. Maniau kad trumpos va?in?jimo distancijos kaltos, v?liau kilo abejoni?, ir patikrin?s krovim? pama?iau, kad ne visada krauna akumuliatori? (kartais dirban?io variklio akumo volta?as buvo 11,98V, kartais 13,9V). I?ard?s generatori? nieko blogo neradau. V?liau ?siklaus?s ? dirban?io variklio darb? i?girdau pa?ildymo ?vaki? r?l?s "klaks?jim?". patikrinau - ogi i? tikr?j? - dirbant varikliui dirba ir ?vak?s. Bet ne vis? laik?, o tik o tarpais (ka?kur kas 3-5sekundes ?sijungia, ir kas tiek pat i?sijungia, na mazdaug kaip laikrodis). tuo momentu akumuliatoriaus nekrauna visi?kai. Kartais u?eina kad veikia viskas tvarkingai: ir akumas kraunamas, ir ?vak?s neveikia(ta prasme dirbant varikliui).
Kaip manote, k? daryti? Gal kam buv? pana?iai? Kaip manote ar kalta ta r?l?(na ten d??ute su mikroschema ir keliom r?l?m, kuri ir valdo ?vaki? ?jungim?), o gal tik koks nors daviklis kaltas (pvz temperaturos, ar pan, nes ? j? atkeliauja nema?ai laid?)? Na jei taisyti, parekomenduokit kok? meistr? Kaune.
D?kingas u? j?s? atsakymus.