Puslapis 11

Dyzelio pa?ildymo ?vaki? beda. R19 PhII 1,9D 1994m.

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Bal-04 21:23
DagaZ
Per ?iem? i?sikraudinedavo akumuliatorius. Maniau kad trumpos va?in?jimo distancijos kaltos, v?liau kilo abejoni?, ir patikrin?s krovim? pama?iau, kad ne visada krauna akumuliatori? (kartais dirban?io variklio akumo volta?as buvo 11,98V, kartais 13,9V). I?ard?s generatori? nieko blogo neradau. V?liau ?siklaus?s ? dirban?io variklio darb? i?girdau pa?ildymo ?vaki? r?l?s "klaks?jim?". patikrinau - ogi i? tikr?j? - dirbant varikliui dirba ir ?vak?s. Bet ne vis? laik?, o tik o tarpais (ka?kur kas 3-5sekundes ?sijungia, ir kas tiek pat i?sijungia, na mazdaug kaip laikrodis). tuo momentu akumuliatoriaus nekrauna visi?kai. Kartais u?eina kad veikia viskas tvarkingai: ir akumas kraunamas, ir ?vak?s neveikia(ta prasme dirbant varikliui).
Kaip manote, k? daryti? Gal kam buv? pana?iai? Kaip manote ar kalta ta r?l?(na ten d??ute su mikroschema ir keliom r?l?m, kuri ir valdo ?vaki? ?jungim?), o gal tik koks nors daviklis kaltas (pvz temperaturos, ar pan, nes ? j? atkeliauja nema?ai laid?)? Na jei taisyti, parekomenduokit kok? meistr? Kaune.

D?kingas u? j?s? atsakymus.

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Bal-05 09:08
BanDitoZ
Patarciau rele pasikeisti, nes greiciausiai beda joje ir bus. Nors ir visokie davikliai gali buti sugede, bet pirmiausiai patikrink rele.

Arba daryk taip: kai uzkursi varikliuka istrauk ta rele lauk ir nebekaitins tau zvakiu :D

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Bal-05 23:33
ALUS
Monstras rašė:Arba daryk taip: kai uzkursi varikliuka istrauk ta rele lauk ir nebekaitins tau zvakiu :D


siaip patarimas gal ir neblogas :) bet geriau butu jungikli isitaisyti ir paciam rankiniu budu zvakes ijungti ir isjungti. manau tai butu sprendimas, jei nepavyktu del kokiu nors neaiskiu priezasciu tos reles pasikeisti :wink:

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Bal-06 00:38
bubka
O gal tik reles kontaktus uztektu patvarkyti ar laidu, ateinan?iu i rele jungtis :idea:

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Bal-06 07:56
BanDitoZ
[quote="ALUS"][quote="Monstras"]Arba daryk taip: kai uzkursi varikliuka istrauk ta rele lauk ir nebekaitins tau zvakiu :D[/quote]

siaip patarimas gal ir neblogas :) bet geriau butu jungikli isitaisyti ir paciam rankiniu budu zvakes ijungti ir isjungti. manau tai butu sprendimas, jei nepavyktu del kokiu nors neaiskiu priezasciu tos reles pasikeisti :wink:[/quote]

Jeigu deti jungtuka, tai reiktu apskaiciuoti kokia varza eina laiduose, ir atitinkamai paimti jungtuka. Nes paprastas jungtukas tuoj sudegs. Taip buvo pasidares vienas draugelis :wink:

StandartinėParašytas: Tre, 2005-Bal-06 12:23
Uteniskis
ghm,reiks ir man paziuret kaip ten veikia tos pasildymo zvakes,nes ir as girdejau po uzvedimo kazkuri laika dar kauksint rele....ir patikrinus is pradziu uzvedus krovima,taip pat rode tik 12.7v,o po keliu min jau 14,2v,tai matyt ta beda ir pas mane bus.... :cry:

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Bal-08 08:15
Uteniskis
Tai vat,ta rele kauksi man rodos max 3min,priklausomai nuo oro temperaturos,nes tikriausiai kazkur yra termo daviklis isuktas...kai variklis siltas ta rele nebekauksi ir pamainomis nebekaitina pasildymo zvakiu...nezinau artai gerai ir taip turi buti,taciau pas mane taip yra ;)