Gesta variklis

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Gesta variklis

Standartinė Marcoo » Pir, 2005-Bal-11 12:51

Sveiki,
turiu beda, vaziuojant gesta masina ir neaisku kame beda...sostenoj padare diagnostika tipo nedirba 3-ias cilindras sutvarke viskas gerai po dvieju dienu issikrove akumuliatorius nuo laidu uzkurem kiek pavaziavau ir vel pradejo variklis gest...ar cia gali but akumoliatorius kaltas?? Siaip dar jo pilnai nesu pakroves..o gal cia kokia kita beda..masina R19 94m. 1,8i mono...patarkit
Negyvas renius, ivyko avarija.. :(
Vartotojo avataras
Marcoo
Draugas
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Pir, 2005-Kov-28 14:09
Miestas: Radviliskis

Standartinė bubka » Pir, 2005-Bal-11 22:54

Lygtais panasu, kad akumas negauna pakrovimo. Kazkas su generatorium ar laidais. Kaip manot?
Vartotojo avataras
bubka
Stebetojas
 
Pranešimai: 34
Užsiregistravo: Ket, 2004-Rgs-16 10:02
Miestas: Vilnius

Standartinė Ell-Bee » Pir, 2005-Bal-11 23:14

gali buti kad nedakrauna akumuliatoriasu.. tau salone akumuliatoriaus lempute nedega?
Važineju Renault Laguna mk2
Renault Espace 98` 2.0L (kazkur Lietuvoj)
o skraidžiau su R19 93` ph2 1.8 16V Sidabrine (Parduota)
+37060604866
http://www.darlina.lt R19klubo nariams nuolaidos :)
Ieskokit manes adresu ell-bee@r19klubas.lt
Vartotojo avataras
Ell-Bee
Narys
 
Pranešimai: 2118
Užsiregistravo: Pir, 2004-Sau-12 09:50
Miestas: Vilnius

Standartinė Uteniskis » Ant, 2005-Bal-12 07:18

Seip r19 negalima vesti nuo "prikurkes" laidu.Taip buvom suknise prota phI 1,7 mono,tada pradejo nesivest,uzvedus laisvom nedirba,gazuojant dumais vercias ir pan....gal ir pas tave kazka sugadino :roll:
PHII 92-93m. 1,9TD su intercooleriu, zhalias perlamutras. PARDUOTA ;)
Vartotojo avataras
Uteniskis
Draugas
 
Pranešimai: 108
Užsiregistravo: Ant, 2005-Sau-25 11:31
Miestas: Utena

Standartinė Dovydas » Ant, 2005-Bal-12 07:30

Ne ka?ka, o ma?inoi esantis kompas yra labai jautrus ?tampos ?uoliams tikriausiai problemos su juo..
Vartotojo avataras
Dovydas
Draugas
 
Pranešimai: 253
Užsiregistravo: Pir, 2005-Kov-28 21:12
Miestas: Klaipeda

Standartinė Marcoo » Ant, 2005-Bal-12 09:10

nea salone lempute akumo nedega, be to kuriasi normaliai, dumais nevercia..siandien akuma kraunuos ir ziresiugal pades..siaiplygiai tokie pat simptomai,kai ir cilindras vienas nedirbo..o cia tarkim negali buti kaltas oro filtras ar aukstos itampos dangtelis??? :(
Negyvas renius, ivyko avarija.. :(
Vartotojo avataras
Marcoo
Draugas
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Pir, 2005-Kov-28 14:09
Miestas: Radviliskis

Standartinė Tevukas » Ant, 2005-Bal-12 09:55

Dovydas rašė:Ne ka?ka, o ma?inoi esantis kompas yra labai jautrus ?tampos ?uoliams tikriausiai problemos su juo..


Su gnyptais kuriant reikia b?ti atsargiam, nereikia jungti (-) prie (-), o (+) prie (+).
Reikia jungti (-) betkokio vietoi prie r?mo, o (+) prie akumuliatoriaus :)
Renault 19 Chamade - 1,7 55kw (Parduota)
Tevukas
Draugas
 
Pranešimai: 830
Užsiregistravo: Ant, 2004-Rgs-21 06:14
Miestas: --

Standartinė Marcoo » Tre, 2005-Bal-13 08:04

Bet tai koks skirtumas, jei tas pats minusas akumo eina per visa kebula?? Nes pas mane tai graziai minuso laidas prisuktas prie kebulo..
Negyvas renius, ivyko avarija.. :(
Vartotojo avataras
Marcoo
Draugas
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Pir, 2005-Kov-28 14:09
Miestas: Radviliskis

Standartinė Tevukas » Tre, 2005-Bal-13 08:52

Marcoo rašė:Bet tai koks skirtumas, jei tas pats minusas akumo eina per visa kebula?? Nes pas mane tai graziai minuso laidas prisuktas prie kebulo..


O tas, kad kuriant su gnybtais nuo kito akumuliatoriaus sudeginsi starter? :roll:
Renault 19 Chamade - 1,7 55kw (Parduota)
Tevukas
Draugas
 
Pranešimai: 830
Užsiregistravo: Ant, 2004-Rgs-21 06:14
Miestas: --

Standartinė TaipeR_KnS » Tre, 2005-Bal-13 10:26

kazkaip keistai cia ishdeste mintis akumo klemas minusinis tiesiai i korpusa prisuktas jei shis kontaktas geras nebent kazkoks akumuliatoriu potencialu skirtumas galetu kokia nesamone padaryti o del sudeginimo starterio dar negirdejau
Renault 19 phase II 1.7 mono
Vartotojo avataras
TaipeR_KnS
Draugas
 
Pranešimai: 247
Užsiregistravo: Ket, 2003-Bir-26 09:23
Miestas: Kaunas

Standartinė Marcoo » Tre, 2005-Bal-13 11:23

Nepatikesit..bet masiniukas uzsivede akuma pasikroviauir bedu nematau graziaivedas ir beveik graziai vaziuoju..galbut man pasiseke..ogal cia pareina kas nuo daugkartinio tokio kurimo?? :)
Negyvas renius, ivyko avarija.. :(
Vartotojo avataras
Marcoo
Draugas
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Pir, 2005-Kov-28 14:09
Miestas: Radviliskis

Standartinė Tevukas » Ket, 2005-Bal-14 08:21

TaiperiS_21_KnS rašė:kazkaip keistai cia ishdeste mintis akumo klemas minusinis tiesiai i korpusa prisuktas jei shis kontaktas geras nebent kazkoks akumuliatoriu potencialu skirtumas galetu kokia nesamone padaryti o del sudeginimo starterio dar negirdejau


Taip kart? sudeginom starter? Sierrai Do?inei :roll:
Renault 19 Chamade - 1,7 55kw (Parduota)
Tevukas
Draugas
 
Pranešimai: 830
Užsiregistravo: Ant, 2004-Rgs-21 06:14
Miestas: --

Standartinė rwt » Ket, 2005-Bal-14 08:34

Kuriant su gnyptais arba nuo kito akumo reikia atjungti senojo akumo minusa, nuo kito akumo minusa jungti prie korpuso (kebulo), o pliusa jungti prie seno akumo (jo neatjungti) uzkurus vel prijungti. Taip nebus virsytas mAh galia. nes jei lygegreciai uzjunksi du akumus padides galia gali bet kas atsitikti, o kai kursi atjunges senaji akuma, tada skaitysis kaip tavo akumas tik kad nutoles =] prijungus aku senaji (ant uzkurtos masinos) ishjungti visas lempas visus peciukus magelius stiprekus =]] ir pastoveti pagazuoti galima kokia 10 min =] kad atsigautu senasis akumas.

seip geriausia mesti ji na**ui ir pirkti nauja ;]
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė rwt » Ket, 2005-Bal-14 08:54

o masina gesta ne del akumo, jis cia vapshe nepriciom.

Tai bro =] pas mane ir taip buvo. ka reikia daryti.

1. Pagalvoti ar turi pinigu. jei ne tada neskaitom antro =] jei taip tai skaitom.
2. Perki keturias zvakes triju kontaktu (BOSCH), tik ne is turgelio.
3. Isimeti jas ir ziuri ar nespringsta masina jei tas pats ziurek ketvirta.
4. Issiardai paskyrstymo dangteli (atsuki tris varstus su penkiakampiu raktu) ir ziuri jo bukle, tai yra viduj ar kontaktai nera zali apsioksidave ar jis netrukes jei viskas xujovai jam yra du varijantai arba varyti i turgeli ir imti uz 20lt ruda, arba uz 100 LT orginala. Tiesa orginale dar tarpine gausi ir ta svaistykle kuri sukasi viduje.
5. Bandai kurti masina jei new dangtis ir zvakes tai kaip telikas uzsikurs =] Ir jei vis dar springsta dusta masina tuomet blogiausias atvejis =/
6. Kur oro filtras apacioj yra tavo MONO purkstukas kuri purskia kura. Jis turi gumyte ant isores geriausiu atveju ji parejus, blogiausiu visas purstukas. Tai va kaip ji paziureti. Pirmiausia nuimti oro filtra. Atsukti keturis plasmasiniu varstus kurie laiko ji pasideti kur nors kad nepamestum =] nes jei ikris kur pizdiec bus. Atkabinti kabliukus is krastu, atidaryti virsutine dali jo nusiema visas dangtis isimti oro filtra ir viduri matosi visas kelmukas kur stovi purkstukas :} seip bus nepatogu dirbti todel patariu nuimti ir apatine dali i kuria statosi oro filtras labai lengvai nusimauna viskas n-x dabar matai plika purkstuka ji laiko du varztai reikia zvaigzdutinio atsuktuvo atsukus tuos varstus nusiema apvalus ziedas, tik jei pamesi koki varsta pizdiec bus. Dar tiesa yra per viduri varztas penkiakampis, jo nesukite su*isite purkstuka! Dabar reikia ji atjungti nes jis prijungtas prie jungties, ji lengvai nusiema. Atjunge galite pasiimti reples ir traukti ji lauk (su rankom neiseis =]) isitrauke uzuodziam gardu benzo kvapa =] patartina tuo metu nerukyti.. sone matome skyle. Kaip dabar patikrinti ar purkstukui xana, puciam i skyle ir pro ta pacia traukiam aisq skonis ne koks, bet turi viduje purkstuko klapsejimas girdetis, jei jo nera mirsta purkstukas. Aisq galima ji atgaivinti reiks plytos arba plaktuko =]] patrankiu per korpusa jo is sonu (sveikam prote) jis atsigaus kokiam menesiui.. Naujas toks daugtas kainuoja 2000 LT renaul salone =] naudota uz 60 paemiau seip visur 100 LT, i PH2 tynka ir PH1 renuko purkstukas nuo mono ipurskimo. Nuvarius i shrota teks juos buciuoti, nes kitaip dasibaigusi nusipirksi.. (kartoju turi klapseti viduj). Dedant viska atgal nepamirsti purkstuko prijungti prie tos jungties nuo kurios atjungete kitaip neveiks niekas =] ir teks vel ardyti. Anyway nebijokite ardyti niekas nesprogs ir rimciau nesuges viskas pataisoma =].
Pakeitus purkstuka i gyva kuro sanaudos sumazeja ir varikliukas sukasi kaip bitute. kuriasi kaip telikas =] o jei nera taip tada kitos problemos.
Manau cia ne tik Marcoo patarimas, bet ir daugumai sio forumo skaitytojams, kurie nebuvo susidure su purstuko ardymu.
Na ir jei viska pakeitus dar tau ji springs, tada bus kaltas kompas ir cia jau kita tema =] liamda zondas ir kt sh.. jei domina pakalbesim cia ;)

(sorry uz klaidas gramatines skubejau rasyti ;)
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 26 svečių

cron