Puslapis 11

Turiu bedike su varilkiu

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Bal-22 13:51
Win22
Labas visiems:)
Va turiu tokia problemele su varikliu. Viskas prasidejo nuo to kad laiku nepasikeiciau pagrindinio dirzo ir nutruko jis man. Zinoma sulankste voztuvus ir teko daryti rimta remonta. Pakeitre man visus voztuvus, bet nepritryne, aletipo sake kad prisiplaks patys. ir galvos nenuslifavo, bet cia dar nieko butu. O pas man variklis 1.7 pilnas ipurskimas. Ir yra toks kazkoks laisvu sukiu voztuvas, tai jis kazkaip negerai veike, kai uzvedi varikli tai staugia nesavo balsu variklis, na nerezime dirba, o kai ikaista nenusimusa vistiek apsukos. O kai atjungi voztuva tai nusiramina. Aceit meistras sako kad jis sugetes, bet kai isardem ji tai pasirodo kad geras jis. Na galeciau ir be jo vazineti, bet kai salta masina ji uzgesta t.y. laisvu apsuku nera, kai pakaista tada jau nieko galima vazineti, bet labai svyruojanciai veikia, nepastoviai. O ziema jai kieme -6 jau jos neuzvesi jai nepatrauksi, o patraukus buna kad tik aant2 cilindru uzsiveda kol pramusa kitus tai laiko praeina. gal kas zinot kas galetu buti, ar cia jau geriau varikli pasikeist ir viskas. I diagnostika veziau, aceit padare, bet istikruju ne. buciau dekingas uz patarimus

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Bal-22 14:26
>
Kaip suprantu esi geros sirdies, atlaidus ir pasiduodantis itaigai.
Is skaitymo supratau kad:
1. normalios diagnostikos masina nemacius
2. remontui vezi ne i ta garaza
3. ir is viso prisimeni tada kai masina pradeda oziuotis
Patarimas parodyti masiniuka rimtesniems, be to del motoro vistiek reiketu ardyti varikli, cia ne kokteiliu plaktuvas (voztuvus reikia pritrinti). Jeigu tau uztenka galios del voztuvu ir be visa to dvieju cilindru :) :idea: Gal tau uztenka tada motociklo? :) Troso nereikes, pats uzsistumsi ;)
Yra eile priezasciu del ko vienas ar kitas dalykas gali darytis, taip kad gaves masina meistriukas pagal simtomus atmetimo principu prieina prie priezasties. Cia forume gausis speliojimas. Pats vistiek nedarysi, o tavo garazinis ir taip viska "zino".
Nuvarai i servisiuka sumoki uz diagnostika ir tau pasako ka reikia keist ar tiesiog taisyt, kiek kainuoja. Tinka - lieki, netinka - ieskai kas tai padaro.

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Bal-22 14:36
raimundas
uzjauciu, bet tur but variklio keist tai nereiks. Man kazkas panasaus buvo, kai pakeite dyz. varikli. Meistrai apsizioplino, nes buvo pakeisti skivai: i 1,9 motora ideti 1,6 motoro skivai ir blogai nustate degima. Efektas l. panasus. Gali buti, kad neteisingai nustatytas degimas. Cia tik viena versija- kas man buvo. O siaip jei tu kaunietis siulau kreiptis prie "Molo" 8-615-16519. Turiu antra Reno ir kiek susiduriau, tai jie turi supratima apie sias masinas. Sekmes

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Vas-23 10:42
ner
na padekit ir pas mane kazkas panasaus
tai vo nutruko paskirstymo dirzelis. nu mano meistrai geressni pritryne voztuvus nuslifavo galva viska padare ciki.
bet dabar masina tai kaip zveris ant bendzo apsuko laikosi 2000 ir dar automatiskai pradeda kilt iki 2500-3000 aps/min (kas cia per nesamones)
o ant duju tai ant laisvu 1000 aps/min bet variklis dirba kaip nenoredamas kratydamasis (kai vaziuoji nieko viskas tvarkoj trauka gera)
kame bedos ?????

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Vas-23 16:46
rwt
jei galva slifavo tai tiuninga padare =] gal tarpine sutryne vnz pora AG pridejo ;) o seip po tokiu gedimu slubas variklis pasidaro :(

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Vas-23 23:58
ph1white
rwt rašė:jei galva slifavo tai tiuninga padare =] gal tarpine sutryne vnz pora AG pridejo ;) o seip po tokiu gedimu slubas variklis pasidaro :(


Viskas nuo meistru priklauso.. Vieni paxmielni daro, kiti "kaip ne sau", treti padaro labai gerai, bet pinigus didelius ima. Reikia ieskoti geru meistru. :wink:

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Vas-24 07:54
ner
:) jo visas tarpines naujas sudejo po du kartus per diena nuvaziuodavau paziuret kaip dirba tai lyg ir netinginiaudami dirbo :)
tai kaip man sutvarkyt tas apsukas kad tiek nekiltu ???

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Vas-24 15:03
rwt
diagnostika pabandyk padaryti, pamatuos spaudima gal ka ras..

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Vas-26 13:43
Tevukas
vo?tuvus tur?jo "pritrint" :wink:

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Vas-27 08:08
ner
pritryne tuos voztu ir galia tikrai ne 2 AG padidejo ir va dar pries tai duju buvo pradeje ryt iki 15 litru nus dabar 9.5 nu bet tos apsukos tai jo ma jo

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Vas-27 14:15
nerejas
Laba. Pas mane su varikliuku buvo tos pa?ios b?dos. Mechanin? dal? sutvark?. va?iuoja gerai. Jei vo?tuvus gerai pritrin?, o galv? gerai nu?lifavo ir normali? tarpin? u?d?jo, tai d?l apsuk? many?iau ne ten b?dos ie?kai. Saky?iau problem?l?s ie?koti reikia laiduose, kurie reguliuoja laisvos eigos vo?tuvo darb?. Tie patys laidai reguliuoja ir kit? davikl? , kuris yra sujungtas su oro padavimo sklend?mis , kurios yra ant oro padavimo kolektoriaus ir prie kuri? jungiasi gazo troselis. Bent jau pas mane taip buvo. ?is nkomentaras skirtas varikliui su pilnu ?pur?kimu. Beje toks pat variklis stovi ir Volvo 440 ar 460. P.s. dar priklauso ar gerai suvar?? galv? ir sujung? oro padavimo kolektori?.