RS rašė:ir as sakau kad geriau nenaujos bet geros. Reikia tik ziureti i ju pagaminimo metus, kuriu metu modelis ir pan, o ne pirkti pirmas pasitaikiusias. Tikrai galima rast geru padangu ir su giliu protektoriumi ir minksta guma.
Sutinku, bet rasti tokias tai tikrai sunku, pats zinau kaip kas veza tas padangas is uzusienio, galiu pasakyti tik tiek geros buna tik atvarytos masinos bagazineje(dazniausiai), kai perkant koks vokietis palieka antra komplekta, kitais atvejais lietuvos spekuliantai tas padangas ima is prie servisu esanciu kruvu, kur jos patikekit ne siaip sau guli, o del to kad brokas, arba tik puse protektoriaus like. O lietuvoje patcaniukams arba nieko nenutuokiantiems sako, kad cia dragines padangos ir jose toks protektorius ir turi buti, patikekit kas antras uzkimba. Kitos firmos ima padangas is uzsienio kompaniju kurios jas turi sunaikinti, ten irgi padangos tik max vienam sezonui.
Restauruotos irgi yra dvieju tipu:
1. navarkes(taip liaudyje vadinamos, kai nudroziamas protektorius ir uzklijuojamas kitas, blogiausias variantas koks gali pasitaikyti, del to neina nieko subalansuoti, sonus aplydo ir atspaudzia kokius uzrasus.
2. Pilna restauracija, kai gamybai naudojamas tik senos padangos kordas ir t.t. viskas like yra liejama is naujo, ten daromi galingi lazeriniai testai ir t.t. tos yra patikimos ir stabdant tikrai nenusilups virsus(turbut esat girdeje tokiu istoriju). Beja tokiu principu dirba nemazai firmu nes pamatyti kad jos restauruotos neymanoma, todel sukuriamas koks "Brand'as" ir rinkoje jis zinomas kaip pigiu padangu gamintojas, o ne restauruotojas. Kitos to neslepia, dirba gerai ir turi savu klientu rata.
Tai tiek, galit dabar mane uzmusti