Uptempo rašė:245/40/16 gale,o prieki nezinau
Tomukas rašė:Man atrodo galima ir 17'',tik padangas reiktu labai zemo profilio.
Tai gi apsiskaiciuok jeigu netingi.
Standartas - 13/70/175
Rato aukstis=13*2.54+2*175*0.7=57.8cm
Kad 17'' ratas buru tokio pat dydzio,ant ratlankio reik montuot padanga, kurios aukstis x.
17*2.54+2*x=43.52+2x
57.78=43.52+2x
x=7.1cm
Jei padangos plotis kokie 195 mm,tai profilis turetu buti 35.
Jei plotis 215,tai profilis 33-irgi apie 35.Galima siek tiek akstesni rata daryt,bet tada valins blogiau ir stabdys.O jai p.x. kaip vaziuoja, o svarbiausia grozis - daryk ka nori.
Tomukas rašė:Man atrodo galima ir 17'',tik padangas reiktu labai zemo profilio.
Tai gi apsiskaiciuok jeigu netingi.
Standartas - 13/70/175
Rato aukstis=13*2.54+2*175*0.7=57.8cm
Kad 17'' ratas buru tokio pat dydzio,ant ratlankio reik montuot padanga, kurios aukstis x.
17*2.54+2*x=43.52+2x
57.78=43.52+2x
x=7.1cm
Jei padangos plotis kokie 195 mm,tai profilis turetu buti 35.
Jei plotis 215,tai profilis 33-irgi apie 35.Galima siek tiek akstesni rata daryt,bet tada valins blogiau ir stabdys.O jai p.x. kaip vaziuoja, o svarbiausia grozis - daryk ka nori.
Reno rašė:nenoreciau su tavim gincytis, bet jau simta kartu rasyta, kad platesni ratai gerai stabilumui ir stabdymui (bet nepersistengiat), taciau platus ratai daugiau kuro ir netoks isibegejimas...
Tomukas rašė:Platus ratai yra naudingi tik tiesiojoi.Ir del grozio.
Jei nori save itikint kitaip - prasau.
1.Su placiais ratais greiciau dyla guoliai ir sarnyrai.Nes didesni pasipriesinimo momentai atsiranda.
2.Prastesnem salygom platus ratas greiciau pradeda slysti posukyje negu kad siauras.Nes didesnis skirtumas tarp apskritimu ir viena rato puse ima slisti,kita buksuoti.
3.Kuo aukstesnis ratas,tuo mazesne jega ant rato.Nes sukimo momentas ant rato islieka tas pats,o spindulis dideja.T.y. masina leciau begejasi ir leciau stabdo.(Cia jei didesnis negu standartinis bendras rato spindulis.Jei profilis 35 ar 30 ant 17'' nelabai placiu padangu - nieko,jei daugiau - blogiau).
4.Jei 17'' ratas yra lengvesnis negu tarkim 15'' (kuo as LABAI abejoju),tai dar nieko nereiskia.Nes inercijos momentas priklauso ne tiek nuo bendros mases,kiek nuo jos pasiskyrstimo.Kuo daugiau mases toliau nuo rato centro,tuo jis didesnis( sunkiau issukt ir sustabdyt).
Jei neirodziau - paaiskink kur as neteisus.
O ant nauju deda didesnius ratus nes tai yra grazu.Ir brangiau kainuoja.Nejau taip sunku suprast.
O jei nejauti kad su didesniais ratais masina prasciau valina - tai beda...
Marius rašė:Vo kaip tiksliai pasakyta. Ir dar noreciau pridurti, jei ratlankiai platesni ir didesni, vadinasi jie brangesni, vagims tai aktualu, nes dabar sugeba atsukti ir spec. varztus.
P?V?Z? rašė:Tarp kitko, Vokietijoje norint uzsimauti didesnius uz gamyklinius ratus, reikia tureti expertu rasta-leidima. Be to, manualai ispeja - su didesniais ratais greiciau devisi guoliai, stabdziai, pakabos elementai... ispeja kuo rizikuoji, kad paskui nesiskustum
RS rašė:Ir dar idomu butu suzinoti kiek Vilniuje kainuoja centrines skyles pratekinimas ir kur tuo uzsiima.
E. rašė:RS rašė:Ir dar idomu butu suzinoti kiek Vilniuje kainuoja centrines skyles pratekinimas ir kur tuo uzsiima.
Jau kaz ka sumastei statyti Man irgi idomu, as ziuriu i ratlankius, taciau nesuprantu kurie tiktu reno19 ir kurie ne. O jei netinka 4 skyliu, tai tik del centrines skyles, ar dar yra kokiu problemu?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 26 svečių