Tomukas rašė:Platus ratai yra naudingi tik tiesiojoi.Ir del grozio.
Jei nori save itikint kitaip - prasau.
1.Su placiais ratais greiciau dyla guoliai ir sarnyrai.Nes didesni pasipriesinimo momentai atsiranda.
2.Prastesnem salygom platus ratas greiciau pradeda slysti posukyje negu kad siauras.Nes didesnis skirtumas tarp apskritimu ir viena rato puse ima slisti,kita buksuoti.
3.Kuo aukstesnis ratas,tuo mazesne jega ant rato.Nes sukimo momentas ant rato islieka tas pats,o spindulis dideja.T.y. masina leciau begejasi ir leciau stabdo.(Cia jei didesnis negu standartinis bendras rato spindulis.Jei profilis 35 ar 30 ant 17'' nelabai placiu padangu - nieko,jei daugiau - blogiau).
4.Jei 17'' ratas yra lengvesnis negu tarkim 15'' (kuo as LABAI abejoju),tai dar nieko nereiskia.Nes inercijos momentas priklauso ne tiek nuo bendros mases,kiek nuo jos pasiskyrstimo.Kuo daugiau mases toliau nuo rato centro,tuo jis didesnis( sunkiau issukt ir sustabdyt).
Jei neirodziau - paaiskink kur as neteisus.
O ant nauju deda didesnius ratus nes tai yra grazu.Ir brangiau kainuoja.Nejau taip sunku suprast.
O jei nejauti kad su didesniais ratais masina prasciau valina - tai beda...
del pirmo punkto sutinku...
del antro punkto tu nusisneki (nebent turi omeni ziema arba zvyra)
del trecio punkto ratas R17 su profiliu 40 yra praktiskai vienodo aukscio kaip R15 195/60 (ISBANDYTA PAS MANE RUSY
) o stabdyt visa laik bus geriau su platesnem padangom nes trintis dideja! simple
del ketvirto punkto: pas jus klube yra mano buves renault - ir kiek zinau kad ratai 17" dabar nuimti - atsivesk R15 ir pakilok!
pats dejau tai zinau kiek mazai jie sveria!(aisku galima paimt tokio pacio rasto R15 ir aisku kad tada jie bus lengvesni... as svory lyginau su standartiniais
o del inercijos nuo rato centro - spek del ko yra dedamos zemo profilio padangos???
ka besakytumete visviena su placiom gumom jautiesi stabiliau
na o del paskutinio sakinio sakykim yra tokia masinyte kaip BMW M3 CLK ... tai va grynas pvz: standartas R17 (su placiom padangomis) apie ju charakteristikas ir privalumus yra prirasyta kazkur puslapis A4 formato... uzdejus ant sios masinos R19 galios ar isibegejimo sumazejimo niekas nepajuto! ? laika rode ta pati... ?
galu gale tie dideli ratai dabar yra antiek istobulinti kad is esmes jie yra grazus o tech charakteristikos nenukencia...
p.s.: as sneku ne teoriskai o praktiskai!
na galu gale pavyzdis: Vilniuj vazineja toks Civic`as raudonas- ruoztas tik dragams! turbut visi Vilnieciai ji zino... tai vat pas ji priekines padangos yra 215/45 R15 o galines R13 165/60 (ar kazkas panasaus ) butent su tokiu variantu jis pasieke geriausius rezultatus... kitaip tariant varanciosios platesnes padangos praktikoj rodo zymiai geresnius rezultatus!