Puslapis 12

Ratai

StandartinėParašytas: Pir, 2003-Gru-15 09:04
GTM
Svejki,

su nauja savaites pradzia visus :lol:

turiu klausima. Kokio max plocio diskus galima uzmat ant 16V?

StandartinėParašytas: Pir, 2003-Gru-15 12:45
Uptempo
245/40/16 gale,o prieki nezinau 8)

StandartinėParašytas: Pir, 2003-Gru-15 14:33
Marius
195/50/15 pats tas, kitokiu ir nereikia, optimaliausias variantas, uzdesi tuos 245 ir trauka isvis pabloges

StandartinėParašytas: Pir, 2003-Gru-15 15:11
GTM
Uptempo rašė:245/40/16 gale,o prieki nezinau 8)


o 17"?

beje kiek ce centimetru bus 7 coliai?

StandartinėParašytas: Pir, 2003-Gru-15 15:12
Audrius
1 colis 2.5 centimetru :roll:

StandartinėParašytas: Tre, 2003-Gru-17 13:20
Tomukas
Man atrodo galima ir 17'',tik padangas reiktu labai zemo profilio.
Tai gi apsiskaiciuok jeigu netingi.
Standartas - 13/70/175
Rato aukstis=13*2.54+2*175*0.7=57.8cm
Kad 17'' ratas buru tokio pat dydzio,ant ratlankio reik montuot padanga, kurios aukstis x.
17*2.54+2*x=43.52+2x
57.78=43.52+2x
x=7.1cm
Jei padangos plotis kokie 195 mm,tai profilis turetu buti 35.
Jei plotis 215,tai profilis 33-irgi apie 35.Galima siek tiek akstesni rata daryt,bet tada valins blogiau ir stabdys.O jai p.x. kaip vaziuoja, o svarbiausia grozis - daryk ka nori. :)

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 08:23
random
Tomukas rašė:Man atrodo galima ir 17'',tik padangas reiktu labai zemo profilio.
Tai gi apsiskaiciuok jeigu netingi.
Standartas - 13/70/175
Rato aukstis=13*2.54+2*175*0.7=57.8cm
Kad 17'' ratas buru tokio pat dydzio,ant ratlankio reik montuot padanga, kurios aukstis x.
17*2.54+2*x=43.52+2x
57.78=43.52+2x
x=7.1cm
Jei padangos plotis kokie 195 mm,tai profilis turetu buti 35.
Jei plotis 215,tai profilis 33-irgi apie 35.Galima siek tiek akstesni rata daryt,bet tada valins blogiau ir stabdys.O jai p.x. kaip vaziuoja, o svarbiausia grozis - daryk ka nori. :)

Gal matieka studijuoji :?: :D

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 10:01
GrincH
Tomukas rašė:Man atrodo galima ir 17'',tik padangas reiktu labai zemo profilio.
Tai gi apsiskaiciuok jeigu netingi.
Standartas - 13/70/175
Rato aukstis=13*2.54+2*175*0.7=57.8cm
Kad 17'' ratas buru tokio pat dydzio,ant ratlankio reik montuot padanga, kurios aukstis x.
17*2.54+2*x=43.52+2x
57.78=43.52+2x
x=7.1cm
Jei padangos plotis kokie 195 mm,tai profilis turetu buti 35.
Jei plotis 215,tai profilis 33-irgi apie 35.Galima siek tiek akstesni rata daryt,bet tada valins blogiau ir stabdys.O jai p.x. kaip vaziuoja, o svarbiausia grozis - daryk ka nori. :)



pas mane stovejo 215/40 17" ratai tai nekabino nei vienoje vietoje...
manyciau kad galima butu uzkraut ir 225/40 17" su bortu ratus...
o tiems kurie nusisneka kad stabdys netrauks ir panasiai galiu pasakyti kad tai visiska NESAMONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tie R17 geri lietnykai yra zymiai lengvesni nei simple R15 ar R14... ir gumos maziau nes zemas profilis...
o kas dar pasakys kad R17 sunkiau issukt nei R13 tai galiu dar pasakyt kad tai yra aktualu tik tokiems auto kaip "OKA" ir pan... kuriu variklio darbinis turis nesiekia 1.0l... auto su galingesniu varikliu svarbiausia yra ratu svoris... spekit kodel i visus naujus galingus auto deda R18 R17 ratus??? ogi todel kad auto pasidaro zymiai grazesnis, o tech. duomenys lieka tokie patys (arba net geresni). visada ant dideliu ratu dedamos platesnes gumos kurios zymiai geriau sukimba su asfaltu dideliame greityje ir posukiuose.... bet cia visai kita tema jau :)))

p.s.: o be to R19 DOHC standarte kiek zinau R15 195/50 jeigu ka :)

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 11:48
Reno
nenoreciau su tavim gincytis, bet jau simta kartu rasyta, kad platesni ratai gerai stabilumui ir stabdymui (bet nepersistengiat), taciau platus ratai daugiau kuro ir netoks isibegejimas...

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 16:27
GrincH
Reno rašė:nenoreciau su tavim gincytis, bet jau simta kartu rasyta, kad platesni ratai gerai stabilumui ir stabdymui (bet nepersistengiat), taciau platus ratai daugiau kuro ir netoks isibegejimas...


na cia tik is dalies!!!!! kur tu matei dragstery su siaurom padangom?????
esme ta kad varanciosios padangos neturi but siauros nes siauros labai greit uzsikasa... kitaip sakant placios geriau kimba prie asfalto... aisku tos kurios nera vedancios tos turi but kuo siauresnes, kad sumazetu trintis i asfalta... bet tai aktualu tik draguose...

o del benzo: tu manai kad pasijaus skirtumas kai vaziuoji su R15 195/60 ir su R17 215/40 ????? na nezinau... as savo kailiu esu patyres tai nifyga nepastebejau kuro sanaudu pakilimo...!!!

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 17:56
Reno
O kur tu matei dragsteri su 140 AG? Todel norint optimaliai isnaudoti masinos privalumus reikia paisyti ir gamintojo nurodymu. Aisku jei uzsiforsuosi iki 200 AG, tai ratai jau gali ir plateti...
O siaip tai mazi ratukai geriau sukasi, todel startas geriau su mazais ir optimalaus plocio...
R17 - - - tik del grozio...

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 22:22
ragans
jus geriau man pasakykit koks optimalus padangu ir ratlankiu variantas paprastam renokui, ne 16v? Ziemines turiu, bet vasarines jau paleidau tiesiai i siukslyna. Reik pradet ieskot.

StandartinėParašytas: Ket, 2003-Gru-18 22:45
Tomukas
Platus ratai yra naudingi tik tiesiojoi.Ir del grozio.
Jei nori save itikint kitaip - prasau.
1.Su placiais ratais greiciau dyla guoliai ir sarnyrai.Nes didesni pasipriesinimo momentai atsiranda.
2.Prastesnem salygom platus ratas greiciau pradeda slysti posukyje negu kad siauras.Nes didesnis skirtumas tarp apskritimu ir viena rato puse ima slisti,kita buksuoti.
3.Kuo aukstesnis ratas,tuo mazesne jega ant rato.Nes sukimo momentas ant rato islieka tas pats,o spindulis dideja.T.y. masina leciau begejasi ir leciau stabdo.(Cia jei didesnis negu standartinis bendras rato spindulis.Jei profilis 35 ar 30 ant 17'' nelabai placiu padangu - nieko,jei daugiau - blogiau).
4.Jei 17'' ratas yra lengvesnis negu tarkim 15'' (kuo as LABAI abejoju),tai dar nieko nereiskia.Nes inercijos momentas priklauso ne tiek nuo bendros mases,kiek nuo jos pasiskyrstimo.Kuo daugiau mases toliau nuo rato centro,tuo jis didesnis( sunkiau issukt ir sustabdyt).
Jei neirodziau - paaiskink kur as neteisus. :wink:
O ant nauju deda didesnius ratus nes tai yra grazu.Ir brangiau kainuoja.Nejau taip sunku suprast.
O jei nejauti kad su didesniais ratais masina prasciau valina - tai beda... :lol:

StandartinėParašytas: Pen, 2003-Gru-19 08:25
GrincH
Tomukas rašė:Platus ratai yra naudingi tik tiesiojoi.Ir del grozio.
Jei nori save itikint kitaip - prasau.
1.Su placiais ratais greiciau dyla guoliai ir sarnyrai.Nes didesni pasipriesinimo momentai atsiranda.
2.Prastesnem salygom platus ratas greiciau pradeda slysti posukyje negu kad siauras.Nes didesnis skirtumas tarp apskritimu ir viena rato puse ima slisti,kita buksuoti.
3.Kuo aukstesnis ratas,tuo mazesne jega ant rato.Nes sukimo momentas ant rato islieka tas pats,o spindulis dideja.T.y. masina leciau begejasi ir leciau stabdo.(Cia jei didesnis negu standartinis bendras rato spindulis.Jei profilis 35 ar 30 ant 17'' nelabai placiu padangu - nieko,jei daugiau - blogiau).
4.Jei 17'' ratas yra lengvesnis negu tarkim 15'' (kuo as LABAI abejoju),tai dar nieko nereiskia.Nes inercijos momentas priklauso ne tiek nuo bendros mases,kiek nuo jos pasiskyrstimo.Kuo daugiau mases toliau nuo rato centro,tuo jis didesnis( sunkiau issukt ir sustabdyt).
Jei neirodziau - paaiskink kur as neteisus. :wink:
O ant nauju deda didesnius ratus nes tai yra grazu.Ir brangiau kainuoja.Nejau taip sunku suprast.
O jei nejauti kad su didesniais ratais masina prasciau valina - tai beda... :lol:

del pirmo punkto sutinku...
del antro punkto tu nusisneki (nebent turi omeni ziema arba zvyra)
del trecio punkto ratas R17 su profiliu 40 yra praktiskai vienodo aukscio kaip R15 195/60 (ISBANDYTA PAS MANE RUSY :)) o stabdyt visa laik bus geriau su platesnem padangom nes trintis dideja! simple
del ketvirto punkto: pas jus klube yra mano buves renault - ir kiek zinau kad ratai 17" dabar nuimti - atsivesk R15 ir pakilok! :) pats dejau tai zinau kiek mazai jie sveria!(aisku galima paimt tokio pacio rasto R15 ir aisku kad tada jie bus lengvesni... as svory lyginau su standartiniais
o del inercijos nuo rato centro - spek del ko yra dedamos zemo profilio padangos???
ka besakytumete visviena su placiom gumom jautiesi stabiliau
na o del paskutinio sakinio sakykim yra tokia masinyte kaip BMW M3 CLK ... tai va grynas pvz: standartas R17 (su placiom padangomis) apie ju charakteristikas ir privalumus yra prirasyta kazkur puslapis A4 formato... uzdejus ant sios masinos R19 galios ar isibegejimo sumazejimo niekas nepajuto! ? laika rode ta pati... ?
galu gale tie dideli ratai dabar yra antiek istobulinti kad is esmes jie yra grazus o tech charakteristikos nenukencia...
p.s.: as sneku ne teoriskai o praktiskai!
na galu gale pavyzdis: Vilniuj vazineja toks Civic`as raudonas- ruoztas tik dragams! turbut visi Vilnieciai ji zino... tai vat pas ji priekines padangos yra 215/45 R15 o galines R13 165/60 (ar kazkas panasaus ) butent su tokiu variantu jis pasieke geriausius rezultatus... kitaip tariant varanciosios platesnes padangos praktikoj rodo zymiai geresnius rezultatus!

StandartinėParašytas: Pen, 2003-Gru-19 08:30
Marius
Vo kaip tiksliai pasakyta. Ir dar noreciau pridurti, jei ratlankiai platesni ir didesni, vadinasi jie brangesni, vagims tai aktualu, nes dabar sugeba atsukti ir spec. varztus.

StandartinėParašytas: Pen, 2003-Gru-19 08:35
Marius
Grinch, apie civica kur tu kalbi daugiau nei 200ag, tai jam ir ratu reikia. Tu geriau papasakok apie savo 16v is kur ten 158ag ir dar is kur m5 zadi gauti

StandartinėParašytas: Pen, 2003-Gru-19 08:44
GrincH
Marius rašė:Vo kaip tiksliai pasakyta. Ir dar noreciau pridurti, jei ratlankiai platesni ir didesni, vadinasi jie brangesni, vagims tai aktualu, nes dabar sugeba atsukti ir spec. varztus.


... ir galiu papasakoti kaip :)

o pas mane dabar jau nebe renault... mano renault buvo tokia melyna su R17 ratais :) ir "Ultimate" juosta ant priekinio lango... dabar kazkas is sito klubo vazineja tik nzn tiksliai kas,,,
beje tam zmogui patariu gi viena karta susivest kapota bo labai negraziai jau atrodo... :lol: as esu to R19 pirmasis drozejas Lietuvoj ;]] nelabai kas is jos buvo like dabar gal jau susitvarke... maciau dar antakius ant lempu uzsimaukslino... Justiniskese jau buvo pastebeta! ir bamperis jau apdauzytas... kaip tai galima?! kiek vargo i ta bamperi sukista ;] ;]

StandartinėParašytas: Pen, 2003-Gru-19 10:19
Tomukas
Kiek zmoniu - tiek nuomoniu.As turiu savo.
Is praktikos:
1.Su placiais zymai labiau traukai vaira ant nelygumu.
2.Kad prasciau valina (JEI RATAS DIDESNIS!!!) ,irgi zinau is praktikos.
Pabreziu - jei didesnis.Dazniausiai deda didesnius.
3.Gera tvirta padanga sveria daugiu,nes viduj kietesnis daudiasluoksnis tinklas,kietesni bartai.Profilis zemas tam kad masina butu stabilesne.Galima parinkt labai lengva varianta kokiam dragui, bet ant kelio sudauzysi migom.
4.O stabdo blogiau ne del to kad trintis tarp rato ir kelio mazeja(nors ziema ji istikro mazeja),o del to kad renuskes stabdziu diskai mazesnio skersmens!Ir su aukstu ratu blogiau stabdo.
AS NESU JOKS GRAZIU RATU PRIESININKAS,taciau i viska reik ziuret realiai ir zinot ribas.
Beje,Reno teisus.Jei po tavo kapotu 300 akrliu zvengia, tada p.x. kokie ratai,nes tei ir supportas greiciausiai su keliais cilindriukas,ir stabdziu diskas toks,kad net 16'' ratas netelpa.O ant renuskes 17'' kokius 225 det - sorry...

StandartinėParašytas: Pen, 2003-Gru-19 10:22
Tomukas
Draugelis susideji 16'' so 205 padangom.Nori duot prakasais ir sankaba ima buksuot.Kaip manai,ar apskaiciuota ji tokiems ratams ir kiek ji gyvens?
Esme tokia - uzdet gali bet ka, bet ar bus gerai.
Kartoju - jei svarbu tik grozis, isplauk arkas ir dek nors 18'' 225.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Bal-15 15:46
Vikis
Dekit dekit savo 17', paskui keiskites diskus, guolius, kaladeles ir t.t dazniau negu reikia. Kaip sakoma, grozis reikalauja auku.

StandartinėParašytas: Ket, 2005-Kov-10 13:33
audriux
paskaites bijau net klaust :)
O vis delto, jei det r16 205/45 (del paskutinio skaiciaus nesugarantuotas) bus blogai ar cia nezymus pakitimas?

StandartinėParašytas: Ket, 2005-Kov-10 14:13
P?V?Z
Viska cia sumalet (kai kurie) ;)
Didesni skersmeni deda pagrinde tam, kad tilptu didesni stabdziu diskai. Jei ju nekeiti, didinti skersmeni nera prasmes, nebent mergoms ispudi padaryti (90% ju to nei nepastebes ;)).
Isibegejimas ir stabdymas labiausiai priklauso ne nuo ratu inercijos (ji menka, lyginant su automobilio inercija), bet nuo rato skersmens - mat sukimo momentas yra jegos ir peties sandauga, o didejant peciui mazeja jega. Nesmarkiai didesnis plotis prideda vos kelis % pasipriesinimo, tai galima ir ignoruoti. Va taip va ;)
Zodziu, nieko nekeiciant paciame automobilyje, didesnio skersmens (uz gamyklinius) ratai neduoda jokio privalumo. Platesni - taip, ypac posukiuose ir stabdyme. Bet su butina salyga - ant gero kelio. Musu duobetose gatvese privalumas kiek aukstesnis profilis, gali maziau duobiu paisyti, reciau stabdai = greiciau vaziuoji ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2005-Kov-10 14:18
P?V?Z
Tarp kitko, Vokietijoje norint uzsimauti didesnius uz gamyklinius ratus, reikia tureti expertu rasta-leidima. Be to, manualai ispeja - su didesniais ratais greiciau devisi guoliai, stabdziai, pakabos elementai... ispeja kuo rizikuoji, kad paskui nesiskustum ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2005-Kov-11 12:53
Tomukas
P?V?Z? rašė:Tarp kitko, Vokietijoje norint uzsimauti didesnius uz gamyklinius ratus, reikia tureti expertu rasta-leidima. Be to, manualai ispeja - su didesniais ratais greiciau devisi guoliai, stabdziai, pakabos elementai... ispeja kuo rizikuoji, kad paskui nesiskustum ;)

Ten zmones proto daugiau turi. :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2005-Gru-03 22:27
E.
GTM, as is nuotrauku taip supratau, kad tu jau uzmovej kazka galingo ant savo renuskes? Gal pasakytum kas tai yra, gumos ir ratlankio matmenis taprasme...Dekuj :twisted:

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Gru-05 09:37
RS
Ir dar idomu butu suzinoti kiek Vilniuje kainuoja centrines skyles pratekinimas ir kur tuo uzsiima.

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Gru-05 23:33
E.
RS rašė:Ir dar idomu butu suzinoti kiek Vilniuje kainuoja centrines skyles pratekinimas ir kur tuo uzsiima.


Jau kaz ka sumastei statyti :twisted: Man irgi idomu, as ziuriu i ratlankius, taciau nesuprantu kurie tiktu reno19 ir kurie ne. O jei netinka 4 skyliu, tai tik del centrines skyles, ar dar yra kokiu problemu?

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Gru-06 06:17
Dovydas
Netikti 4 skyli? gali ir d?l atstum? tarp var?t?..?iap tinka nuo Op?li?. VW. Civik? tik reikia centrine skyl? prasididinti..

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Gru-06 07:35
RS
E. rašė:
RS rašė:Ir dar idomu butu suzinoti kiek Vilniuje kainuoja centrines skyles pratekinimas ir kur tuo uzsiima.


Jau kaz ka sumastei statyti :twisted: Man irgi idomu, as ziuriu i ratlankius, taciau nesuprantu kurie tiktu reno19 ir kurie ne. O jei netinka 4 skyliu, tai tik del centrines skyles, ar dar yra kokiu problemu?


Reikia ziureti kad butu keturiu skyliu ir tarpas tarp ju 100 mm. Tikru reno ratlankiu ir dar R14 nera labai lengva rasti, o nuo golfu centine skyle mazoka. tai vat ir idomu kur tekinimu uzsiima ir kiek mazdaug tai kainuoja?

StandartinėParašytas: Ant, 2005-Gru-06 18:09
E.
...195/50/15... O kas galite paaiskinti ka reiskia tie skaiciai, cia kaip suprantu coliais? Tai yra PADANGOS matmenys ir 15 reiskia vidini radiusa coliais, ane? O kaip su kitais skaiciais? Ir pvz 50, jei cia plotis, tai ji reikia derinti besirenkant ratlankius? :roll: