Puslapis 11

Oro isiurbimas (F2N)

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Kov-06 22:04
vidmux
pasidare idomu kaip 1.7 varykliukas itraukia i save tiek salto tiek silto oro.
oro filto dekle yra tokia skelnde kuri atsidarydama i filtra paduoda tiek salta ora tiek silta, kazkaip uzmetus aki pastebejau jog motoras pastoviai mano manymu gauna pasildyta ora, kadangi atidaryti ta sklende, kad plusteltu per vamzdi ateinatis saltas, reikia pastaraja pavekti gan didele jega.

idomu ar cia taip turi buti ar reikia prikisti pirstukus
idomu ar prandu galios ar ne

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Kov-06 22:37
Dovydas
?iap ten lyg tokia sistema, kad kol variklis ?altas ima ?ilta ora, pa?ilusiam ?altas..

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 02:22
Audrenas
Optimali ?siurbiamo oro temperat?ra bet kokiam varikliui yra ka?kur +30-40 laipsni?, tad nereikia tik?tis ?iem? perjungimo grynai ? ?alt?. nebent Reniuj kiek kitaip padaryta. (Mani?kiame to i?vis n?ra.)

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 08:51
vidmux
jooo perjungimas bet kaip jis vyksta, kaip minejau ten reikia nemaza jega spustelti kad prasivertu sklende ... idomu ar tai vyksta is viso

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 09:31
Vilkas
taigi ten principas toks jai saltas oras eina per sklende tai ta spiruokle(arba vadinkit kaip norit) traukiasi nuosalcio ir daugiau eina siltas oras, kai siltas oras eina ji atsipalaiduoja ir pasiduoda saltas oras.

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 12:34
ph1white
Vilkas rašė:taigi ten principas toks jai saltas oras eina per sklende tai ta spiruokle(arba vadinkit kaip norit) traukiasi nuosalcio ir daugiau eina siltas oras, kai siltas oras eina ji atsipalaiduoja ir pasiduoda saltas oras.


visa si sistema veikia kaip termostatas. :wink: kol salta uzsidariusi o kai silta atsidarineja.. taip yra palaikoma optimali paimamo oro temperatura.

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 12:50
vidmux
gerai tada kokia itaka kuro degimui turi tiek saltas tiek siltas oras?
kas bus jei varikliukas gaus vien tik salta ora arba atvirksciai

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 13:00
Dovydas
?iap ?altame ore yra daugiau deguonies tod?l mi?inys geriau sudega.. Pas tuos visus sportininkus dragerius spicialiai daromos ?alto oro padavimo sistemos..

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 13:17
Vilkas
jie dragina su susilusiom masinom :)

parodyk man nors viena kuris tik uzvedes masina salta is karto spaudzia dugna ? man atrodo nesveika

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 14:12
vidmux
priestaraujat vienas kitam :roll:

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 15:52
Dovydas
Ne?inau k? pagalvojo Vilkas, bet kas d?l ?alto oro padavimo, tai kam tada dedami sportiniai oro filtrai kurie b?na i?vesti vos ne ? lauk? (kitur net priekin? fara i?ema), interk?leriai..

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Kov-07 18:17
Vilkas
nu ka as padarysiu jai mane ne taip supratot :)

ji skyrta tam kad variklis greiciau susiltu iki darbines temperaturos!

manau nereikia aiskint kodel variklis turi susilti iki darbines temp

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Kov-08 09:29
rwt
bet tai ant paprastu reniu oro emimas nesamonyngoj vietoj pritvirtintas :/ suprasciau jei butu kur nors buferyje ishpjauta skyle su grotom ar panasiai dabar idomu kiek jis ten to shalto oro paima =] cia standarte turiu galvoj.

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Kov-08 09:41
TaipeR_KnS
gi variklis turi buti darbines temperaturos o oras kuo shaltesnis tuo daugiau deguonies turi tuo geriau dega ir tuo geresne galia

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Kov-08 09:46
vidmux
o jeigu imti ir atsisakyti kiek tai imanoma silto oros isiurbimo, atidaryti ta skelnde ir tegu pasiduoda vien saltas oras :roll:

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Kov-08 10:05
Ell-Bee
vasara manau problemu nebutu... bet ziema turetum gerokai ilgiau sildyti varikli pries pradedant vaziuoti

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Kov-08 12:00
Tevukas
Sveiki, katip tik galvojau pana?ia tem? kurit d?l oro "pa?mimo". Galvoju persidaryti, kad pastoviai imtu ?alt? or?, teori?kai trauka ka?kiek tur?tu jaustis padid?jusi :roll: Kokios nuomon?s b?t??

Sportiniam ir netik automobiliams specialiai daro ?alto oro pa?mim? nuo priekinio buferio ir pana?iai :)

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Kov-08 12:02
Tevukas
Ir dar.. ?ilt? or? paduoda nuo i?metimo kolektoriaus ? "karb?", tai kod?l tur?t? reiket ilgiau ?ildyt varikl? jei kar?tas oro padavimas yra skirtas d?l degimo. Ar a? ka?k? mai?au? :wink:

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Kov-09 08:35
vidmux
jei nesivaidena tai su saltu oru sudega daugiau kuro :shock:

StandartinėParašytas: Šeš, 2006-Kov-11 18:37
Tevukas
Tai kaip, nieks neband?t monavui arba "i" - perdaryt ? vien tik ?alto oro pa?mim?? :roll:

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Kov-12 23:00
Monas_
Kiek esu pastebejas jei tvarkingas automobilis, tiek 1.7 mono tiek ir 1.8 mono ora ima is po priekiniu zibintu. Na zinoma jei ideda dujas liaudis i 1.7 mono tai visuomet dujininkai numontuoja tokia slanga, kuri eina nuo oro filtra dengiancios plasmases galo iki automobilio priekio, o ant 1.8 mono to padaryti tai ppaprastai neiseina, nes oro filtras stovi visai kitaip. Tai gal todel reiketu sakyti kad 1.8 daug geriau eitu net jei ir tiek pat kw turetu variklis? Na o kai pagalvoji kad pas 1.8 mono dazniausiai eina "trumpinta" pavaru deze ir varikliukas isvysto keliais kw daugiau tai taip iseitu kad bet koki 1.7 monava turetu padaryti 1.8 monavas:) bet kazkaip toli grazu ne visada taip buna :D
Taigi mano manymu net supersalto oro padavimas cia nepades, yra kur kas svarbesniu faktoriu, pvz tarpine tarp vairo ir sedynes :)

Pease 8)