Puslapis 12

Liamdos parodymai diagnostika ?

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 09:10
TaipeR_KnS
Sveiki kokie turi buti liamdos zondo parodymai sveikos ir numirosisos kokie pozymiai variklio darbui jei mirusi ypac domina del variklio purtimosi, niekaip neishsprendziu shitos problemos zvakes, laidai, dangtelis keisti ta pati beda ir ant duju ir ant benzo ir su kuo matuoti diagnozuoti idomu kokios kainos kaune. Ieshkojau forume bet visko vienoje vietoje neradau gal kas pasireiksh ish gudragalviu zinau kad tokiu cia turim pas mane 1.7 mono ipurshkimas

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 10:42
Ell-Bee
na del lamdos parodymu tai nezinau, bet jai jinai nedirba nuo to variklis tikrai nesipurtys... dazniausiai labai smarkiai padideja kuro sanaudos.. pvz pas mane jai mirus valge 16-17 litru 100 km :)

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 12:31
Tevukas
liamda dujoms nieko nesudaro ar veikia ar ne jei pirmos kartos ?ranga.

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 13:35
TaipeR_KnS
jei liamda mires arba grybauja, kompas veikia neishku kokiu rezimu ir bando reguluoti oro sklende mishsinio riebuma kompas gi nesupranta kad dujomis vazuoja na tarkim kad del kuro padavimo pareguluoti nieko negali o del viso kito pas mane shiaip pirmos kartos duku iranga bet jei pajungi emuliatoriu prie lemdos 0 sveiku nieko emuliatorius nerodo o prie identishko variklio prijungus emuliatorius rodo kad kazkas yra ir galima reguluoti ? tai kaip cia gaunasi

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 16:21
Tevukas
Nieko nesupratau, kuro mi?in? reguliuoja reduktorius ne kompas :)

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 16:32
TaipeR_KnS
tarkim liamda gribauja ir iki kompo ateina nesamoningas signalas ka kompas daro ? persijungia i avarini rezima. Ka kompas reguluoja jei ant benzo kuro padavima oro padavima ar ash neteisus isijungiu dujas purkshtukas atjungas jo kompas negali reguluoti o kaip su oro padavimu ?

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 16:42
dzumis
liambda zondo parodymai turi svyruoti tarp 0.2 - 0.8v. ?iaip, su testeriu nepamatuosi, nebent su rodykliniu, nes signalas greitai svyruoja - skaitmeninis testeris rodys nes?mones. ?ia reik?t? signalo form? oscilografo pagalba pa?i?r?t
:D

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 16:52
rwt
kaip tuos parodymus pamatuosi jei ten tik vienas laidas is to zondo eina? tipo viena prie kopruso jungi laida o kita prie liamda zondo?

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bal-27 17:00
dzumis
Ir i? kur toks ??valgumas?:))))

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 07:17
Tevukas
Oro/kuro padavimas reguliuojasi i? reduktoriaus bei apsukos.

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 08:11
TaipeR_KnS
tai kompas reguluoja oro padavima ar ne? ar tik purkshtuka ? ant benzino ? esme tave kad mano durna galva atrodo kad gaunasi dvigubas reguliavimas susireguluoji ant duju reduktoriaus oro ir duju padavima o jei lemda kreivas tai dar kompas bando reguluoti ish saves oro padavimas nes purkshtukas atjungtas ar cia visishka nesamone >

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 09:35
dzumis
Oro padavim?, tai tipo akseleratori?? Kompas reguliuoja kuro kiek?(purk?tukus) ir laisvus apsukimus, kai atleistas akseleratoriaus pedalas, t.y., kai variklis dirba laisva eiga.
?iaip, jeigu duj? ?ranga pirmos kartos, kaip yra pas mane, tai su mono pur?kalu sukry?mint yra sud?tinga.
A? tai apgavau savo komp?: vietoj au?inimo skys?io temperat?ros daviklio primontavau potencik? ant 10 kiloom?, tai laisvas u?sistatau, tiek kiek noriu ir negrybauja per daug :roll:

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 09:38
dzumis
Tiesa, d?l purtymosi gali b?ti kompresija kalta, jeigu stipriai skiriasi skirtinguose cilindruose...

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 09:46
TaipeR_KnS
kompresija matavau lyg ir viskas vienodai visuose cilindruose o jeigu babina grybauja gali buti kad vienas cilindras ant mazu apsuku nenori dirbti kaip pridera nes zvakes laidus paskirstitojo dangteli begunoka keiciau o visvien kuo dregnesnis oras tuo labiau purtosi ant laisvu

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 09:58
dzumis
Jei kompresija vienoda, o purtymasis priklauso nuo dr?gm?s, tai rei?kia, kad grei?iausiai bus kalta auk?ta ?tampa,o i? auk?tos ?tampos grandin?s telikus babina :) Rei?kia, j? reikia pakeisti. ?iaip dar pasi?i?r?k i?suk?s ?vak?, kokio stiprumo kibirk?t? skelia, kokia kibirk?ties spalva. Da?nai tai parodo prie?ast

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 10:13
TaipeR_KnS
savaitgali bandysiu isimesti kita babina jei nepades tai visishkai pasimetes LBM uz elektrines dalies testavima nori 120lt kazkaip brangoka

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Bal-28 10:46
Tevukas
Kuro mi?in? reguliuoja kompas (va?iuojant benzinu) kuriam duomenis teikia davikliai, vienas i? j? liamda zondas. Dujomis (I kartos) kuro mi?in? gali susireguliuoti i? reduktoriaus.

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-03 08:48
TaipeR_KnS
Nu dar ash cia su savo kreivais klausimais pasikeiciau babina laidus zvakes dangteli begunoka kaip nedirba ant mazu apsuku vienas cilindras taip nedirba gal kas turit minciu

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-03 09:45
rwt
kompresija matavai? pas mane ir vienas silpnai dirba nzn kodel.. :(

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-03 10:55
TaipeR_KnS
matavau kompresija lyg po 10 buvo ivsuose pakeli pasukas iki 1000 viskas ciki traukia normaliai neshaudo kuriasi ir prie -30 be problemu kame reples kur kaune daro diagnostika pigiau nes lbm labai brangu 120 lt pas draugeli lagunoje lygiai tas pac pas kita draugeli r19 irgi mono irgi tas pac ant mazu apsuku dreba variklis kas cia per problema ciut ne masine sakyciau dujos bet ir ant benzo tas pac

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-03 12:57
dzumis
O kibirk?t? ?i?r?jai? B?tinai pa?i?r?k, nes dar lik?s komutatorius nekeistas:) Kibirk?tis turi b?ti melyna, jeigu avietin?, raudona, tai irgi negerai. Jeigu kibirk?tis stipri- ne vienas si?lelis, o "?luota", tai degimas negali b?ti, bet grei?iausiai ?ia degimo problema. Ant duj? ?vak?s tarpas tur?t? b?ti suma?intas iki 1mm. Kokius laidus, begunok?, dangtel? statei? Turginius?

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-03 13:05
rwt
del diagnostikos, tai is slabotkes per milikoniu kalna uzkili link silainiu ne i pati virsu, bet prie pat kalno galo ir matai garazus po kaire puse. Tai va ten vienas tashkas yra. Poto auksciau tu garazu reikia i pati kalna uzkilti (po kaire) jei zinai vieta "debeselis" toj pacioj vietoj visas veiksmas yra nuosavi namai ten garaze zmogelis daro diagnostika (skelbimas: VARIKLIU DIAGNOSTIKA) jau daugeli metu. Ten variau savo reniu. Kainos tikrai mazesnes nei kitur. Adreso tikslaus nezinau, bet gatve: Debesu.
Sekmes ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Geg-04 07:04
ner
TaiperiS_21_KnS

tai tau cia maza beda pas mane ant duju dreba nedirba variklis ant laisvu apsuku o su bendzu tai pyypt ant laisvu apsukos savaime kyla. o cia tai beda (pas mane pilnas ipurskimas)

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Geg-04 08:26
TaipeR_KnS
pas tave greiciausiai tai bus laisvu apsuku sklende tas varikliukas subludijes pabandyk ji atjungti ir paziureti ar yra skirtumas tarp atjungto ir prijungto pas mane jei atjungi tai apsukos iki 4000 uzkyla

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Geg-04 14:57
ner
butu gerai kad zinociau kurioj vietoj tas varkliukas :)))

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Geg-04 15:55
TaipeR_KnS
pas pilna ipurshkima nzn gal kiti kolegos gali pakomentuoti

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Geg-04 18:33
Stalinas
Jis kazkur turi buti salia gazo troso, t.y toje vietoje kur gazo trosas prijungtas, pamegink paziureti :)

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Geg-05 10:41
saulys
ner rašė:butu gerai kad zinociau kurioj vietoj tas varkliukas :)))

Jei bent kiek ai?kiau savo ma?in? apib?dintum, b?t? lengviau.
Sp?ju kad variklis koks 743.
Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Geg-05 11:05
ner
jo variklis toks teks paziuret kaip tas varikliukas pas mane ar beveikia is vis.

Stalinas
jei cia tas varikliukas tai jis pagal mane tikrai ne salia gazo troso

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Geg-09 10:15
TaipeR_KnS
Sveiki gal zinot ka daro toks elektro voztuvas monave ipurshkime ateina i ji du vakuminiai vamzdeliai ish karbiratoriaus galo randasi jis shalia tuos jodos dezes turbut kompo keleivio puseje ?