Puslapis 1 iš 1
16V variklio isemimas
Parašytas:
Sek, 2006-Bal-30 02:16
wateris
ryt islupu lauk savo varikli, pasidalinkit savo mintim ka padaryt, paziuret, kad idejus nereiktu?
Parašytas:
Sek, 2006-Bal-30 11:40
random
pagalves, bei tepala ar kur neleidzia
Parašytas:
Sek, 2006-Bal-30 22:24
wateris
random rašė:pagalves, bei tepala ar kur neleidzia
dekui, o kaip su tais kompensatoriais? tavrkau tai tvarkau iki galo... Ka dryt kad jie neklaksetu? pats pakeisiu ar reikia kazko spec?
Parašytas:
Sek, 2006-Bal-30 22:58
audriux
nu jei lupi ti jau gausi daug ka keist, visus dirzus, paskirstymo dirzo guoliukus. kas del kompensatoriu, tai klausimas ar juos keist reikes. Siaip pas 16V yra hidrokompensatoriai, jie patys susiregulioja. prie voztuvu nepatarciau nagu kist, nes jei keist noresi, tai berods originalus kainuoja 1 -120 lt vnt, o 16 tai 16*120=.... Vienu zodziu neapsimoka. Arminas, musu kolega, daresi visa kapitalini, tai pati velnia jam ten prikeite tai suplojo apie 1700 berods, voztuvus jam dejo nuo golfo tik pritrne kiek reik.
Bet po to gan smagiai vaziavimas pasikeite. jei viska lupsi, gali ir galvos trapine pasikeist, paziurek ziedu bukle ir pan.
Vienu zodziu darbo daug, tad linkiu sekmes!
Parašytas:
Šeš, 2006-Geg-06 01:14
wateris
siandien nurinkinejau ir pastebejau kad lyg is tos vietos kur tarpine po galva tepaliukas blizga... lupt lauk? kokia tarpines kaina?
Parašytas:
Šeš, 2006-Geg-06 07:22
audriux
jo. reikia lupt lauk ir keist! kaina jei neklystu iki 70 lt. Tiksliai negaliu pasakyt, bet manau, kad ir man kazkada tas gresia!
kai tarpine pareina, po to seka seknati beda - antifrizo patekimas i tepala. tad manau keist butina
Parašytas:
Šeš, 2006-Geg-06 13:07
wateris
ziurejau snd tarpine, kazkokia .. victor... gera jau
kaina 100lt bet va deilas buvo atvares sake, kai nuimsiu galva ja nuslifuos reiks isimt voztuvus nes drozliu prikris o prie voztuvu nagu kist nenoriu - ne mano biudzetuj..
Parašytas:
Šeš, 2006-Geg-06 20:10
ignass
po karaliais...ja imti ciut matyt tepaliuko tai baisus dalykas,kitiems tai visas apibeges variklis ir bedos nemato ir nesuka sau galvos
Parašytas:
Šeš, 2006-Geg-06 21:59
Bildux
Man toks klausimas seniai kirba:
Ar butina slifuoti galva keiciant tarpine del to kad leidzia biski tepaliuka, o ne del to kad ji pradegusi ir dingsta antifrizas...
Parašytas:
Sek, 2006-Geg-07 01:00
wateris
ignass rašė:po karaliais...ja imti ciut matyt tepaliuko tai baisus dalykas,kitiems tai visas apibeges variklis ir bedos nemato ir nesuka sau galvos
so? kiti traversa kai keicia variklio lauk neislupa plaut, kaip as padariau. ir ka? tu laikysi kol visas varikli tepalais apibegs, tepalas su antifryzu maisytis prades ir kt sh... kambariokuj BMW pramuse tarpine paplove antifryzas tai daba nauju stumokliu laukia.
Parašytas:
Sek, 2006-Geg-07 10:50
ignass
orginali tarpine geriau laikys negu kuria pirksi,o kat tepaliuka ten siut leidzia tai nesukciau sau galvos,nebent ten normaliai jau bega,antra nuimsi galva reiks slifuoti,pas mus kainuoja 20-30lt ir patikrina ar neskilus,antra tau reikes sugaudyt degima,o jei nusitrauksi varsta tai vienas varstas 10-20lt o pagal teisybe galvutes varztai yra vienkartiniai tik lietuviai bile kiek sykiu juos suka.
Parašytas:
Sek, 2006-Geg-07 20:03
ph1white
Bildux rašė:Man toks klausimas seniai kirba:
Ar butina slifuoti galva keiciant tarpine del to kad leidzia biski tepaliuka, o ne del to kad ji pradegusi ir dingsta antifrizas...
Na jei jau nuemei del to kad tepaliukas leidzia ar tosolas bega tai geriau praslifuoti..
"slife" uz 30lt nuslifuoja. pirma eina atrodo 0,05mm tam kad isryskinti ar galva persikreipusi ar ne (daro "prasvetke") nu o poto atitinkamai jei reikia tai nuima dar ir dar ir dar.. viskas priklauso nuo to kiek stipriai galva subangavusi..
Ant dienu galva audinei lupom tai jos neslifavom nes nuiminejo vien del to kad ikrito saiba i cilindra..
Uzdejome nauja tarpine ir viskas..
Dar reiketu patikrinti ar tikrai galva issikreipia.. buna atveju kad ir blokas pabanguoja.. servise kur uzsiima varikliu remontu tai turi specialia liniuote tam dalykui patikrinti..
Atitinkamai nuo to kiek nuslifuoja dedama nauja tarpine - I remonto. II remonto. III remonto.
Jei neklystu tai pirmas dedamas tada kai nuimama 0,3mm antras 0,5mm toliau neatsimenu.. reikia atkreipti demesi i tai kokia tarpine stovejo (gal variklis jau buvo remontuotas). remontines tarpines zymimos ispjovomis.
Na daug cia prirasiau gal ir niekam neidomu bet vistiek.. jei jur suklydau tai pataisykite..
Parašytas:
Sek, 2006-Geg-07 20:14
Bildux
Man idomu
O kaip atskirti kokia tarpine buvo uzdeta, jei ji jau leidzia ir visa tepaluota?
Prie to pacio: girdejau kad galvos varztai yra kaip ir vienkartiniai, jei nuiminejama galva, rekomenduojama ir varztus kitus deti. Apie tai ka nors girdejai?
Parašytas:
Sek, 2006-Geg-07 21:19
ignass
jo skaitosi vienkartiniai,bet keicia lietuviai tadakai ji nutraukia
Parašytas:
Pir, 2006-Geg-08 12:08
ph1white
Buna skirtingos tarpines: pvz kai keitem nissanui tai siule arba metaline arba paranitine (gal bisky kitaip vadinasi - tixliai neatsimenu
) tai sake jei dedate metaline tada butina varztus keisti jei paprasta tai tada galima ir ne keisti.. nors pagal technologija tai varztus reiketu pakeisti, taciau ignass teisingai sako..
tarpine reiketu sena nusivezti i parduotuve ir ten pasakys kelinto ji remonto.. nzn ar visos vienodai zymimos..
Parašytas:
Pir, 2006-Geg-08 21:12
Stalinas
Taip pat reikia dinamometrinio rakto norint toygiai prisukti galva.
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 09:07
wateris
ai... neimsiu galvos
jei snd iseis imesiu kaip ten tas tepalas blizga
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 09:45
Monas_
Seip kiek teko susidurt tai dazniausiai tepalai bega pro dangtelio tarpine, o ne pro galvos tarpine. Jei pro galvos tarpine tepalai pradeu begt tai tikrai pajustumet manau diskonforta vaziuojant... Tada skysciu maisymasis labai tiketinas, ir seip kruva pasaliniu veiksniu atsiranda.
Galvos slifuojamos kiek zinau specialiomis staklemis... Bent jau mano reniui kai keite tarpine po galva tai taip dare...
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 09:47
wateris
Monas_ rašė:Seip kiek teko susidurt tai dazniausiai tepalai bega pro dangtelio tarpine, o ne pro galvos tarpine. Jei pro galvos tarpine tepalai pradeu begt tai tikrai pajustumet manau diskonforta vaziuojant... Tada skysciu maisymasis labai tiketinas, ir seip kruva pasaliniu veiksniu atsiranda.
Galvos slifuojamos kiek zinau specialiomis staklemis... Bent jau mano reniui kai keite tarpine po galva tai taip dare...
vat tame ir beda, kad visur sausa ir grazu, o ties ta vieta kur galvos tarpine tepaliukas blizga, ir mano giliu isitikinimu, jei jau jis lauke blizga tai ir su ausinimo skysciu maisytis turetu....
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 09:50
Monas_
Nu tokiu atveju patarciau pries imantis veiksmu pasitart su rimtu motoristu... Daznai pinigu sutaupo... Be tziurek kad rimtas butu ir zinotu ka kalba.
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 18:23
Bildux
Monas_ rašė:Seip kiek teko susidurt tai dazniausiai tepalai bega pro dangtelio tarpine, o ne pro galvos tarpine. Jei pro galvos tarpine tepalai pradeu begt tai tikrai pajustumet manau diskonforta vaziuojant...
Is tikruju siandien gerai paziurejau, ir bega ne pro tarpine (aciu dievui) , o praleidzia pro slanga antifriza, bet ta slanga iseina is galvos vos auksciau galvos tarpines, tai begdamas antifrizas issilieja pagal tarpine ir atrodo kad dreksta del tarpines (va kur dingsta 0.1 L antifrizo /100 km)
Bet siaip info neblogos cia prisikaupe
Prie to pacio:
kai man ka tik keite varikli, tai prireike papildomu tokiu detaliu (kitaip tariant i tai reiktu atkreipt demesi):
Savarza (kaip supratau duslintuvo)
Kolektoriaus tarpine
Variklio pagalve
Kuro zarnele (buvo sutrukinejus)
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 18:50
ph1white
Stalinas rašė:Taip pat reikia dinamometrinio rakto norint toygiai prisukti galva.
Cia prie to pacio:
Kiekvinas variklis turi savo spaudimo duomenis.. kataloguose buna parasyta kiek niutonmetru verzti kokiu eiliskumu.. i tai reketu atkreipti demesi.. varztai verziami kryzmai.. perverzus galva pasekmes liudnos.. vel reikia ardyti vel reikia keisti tarpine ir pan..
Parašytas:
Ant, 2006-Geg-09 19:29
ignass
kas jau daro tuos variklius tai nereikia ne tu dinametriniu raktu ir viskas normaliai
Parašytas:
Tre, 2006-Geg-10 11:01
Stalinas
ignass rašė:kas jau daro tuos variklius tai nereikia ne tu dinametriniu raktu ir viskas normaliai
O kaip tu tolygiai vienoda jega visus galvos varztus priversi be dinamometrinio rakto?
Parašytas:
Tre, 2006-Geg-10 11:06
wateris
kaip visada i pievas pavarem..
bet sveika
tai va, o kai baigsiu masina tvarkyt tai parduot meginsiu
jei ka domina tai prasau... :]
Parašytas:
Tre, 2006-Geg-10 11:08
Stalinas
o tarpine keitei ar ne?
Parašytas:
Tre, 2006-Geg-10 11:14
wateris
Stalinas rašė:o tarpine keitei ar ne?
dar nea :] vln dabar esu, bet kad nera reikalo ja keisti.. :]
Parašytas:
Tre, 2006-Geg-10 16:43
ignass
patikek kas uzsiima tai is rankos jaucia pas,tevas pas variklius taiso tai matau kuo verzia ir viskas normaliai,ir daug teke kitur taip matyt