Puslapis 11

Problemos su apsukomis

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-31 10:27
Vikis
Sveiki. Va vel turiu beda kaip sakoma. Kita vertus, kada ju nebuvo :) . Prasidejo bedos su apsuku laikymu, nebelaiko apsuku, tai atjungiau 1 slangele nuo kolektoriaus, kur eina i berods slegio spaudimo reguliatoriu, tada laiko apsukas, bet jos svyruoja. Jei prijungta zarnele, duodi gazo nors biskeli ir masina uzgesta. Is ryto uzkurus masina, apsukos sukyla beveik iki 3000, gazo trumpas paspaudimas ( kartais buna padeda) dar pablogina padeti, sukyla dar labiau. kas galetu buti? Slegio reguliatorius "nulekes" ar siurbliukas "gryba pjauna" , ar dar koks velnias atsitikes.

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-31 15:37
wateris
paziurek prie papildomo oro voztuvo slangas, daviklius gal pavalyti reikia, man panasiai buvo

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-31 15:55
Vikis
Wateris rašė:paziurek prie papildomo oro voztuvo slangas, daviklius gal pavalyti reikia, man panasiai buvo

Nelabai zinau apie ka cia tu? Gal netingi nuotrauka kokia parodyt kur nors?

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Geg-31 16:01
wateris

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Bir-04 18:58
Vikis
Dar klausimelis, gal kas turit kaip suprantu temperaturos davikli, kuris sukasi i variklio galvute F3N varikliui kazkur per viduri, gal del jo man variklis "makaronus kabina" http://public.fotki.com/detales/r19/daviklis3.html http://public.fotki.com/detales/r19/daviklis1.html

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Bir-07 21:21
Vikis
Tai vat pabandziau kaip sakoma ta davikli , laisvu apsuku voztuva, ar kaip ji ten vadint isvalyt. Issilupau, pripurskiau WD tipo brudu, kokius 6 kartus, pravaliau kiek galejau. Dabar isvis apsuku nelaiko :) , jei neuzgesta variklis po kokiu 5s girdisi kaip isijungia, oras eina per ji ir tada normaliai, laiko apsukas. Kokios prognozes, keisti reikia jau ar kaip?

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Bir-07 23:21
wateris
ta davikli kur tu pazymejai, tai ten dotonacijos daviklis. temperaturos daviklis yra kitoj vietoj sunkoka paaiskinti kur. bet cia tau turbut reikia taimo rele ziuret, nes ji siuncia i kompa info kokia yra temp tavo variklio o priklausomai nuo variklio silumos kompas duoda signala kiek tas saltos eigos voztuvas praleidzia oro. jei ta rele sugedus tai siuncia kad visada duotu ta ora. pabandyk nuo isiurbimo kolektoriaus atjungti slangute kuri eina is to voztuvo ir uzkist pirstu jei viskas bus gerai tai ieksok bedos cia. dabar varau ieskot foto kad parodyt kur tie davikliai...

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Bir-07 23:27
wateris

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Bir-07 23:30
wateris
o va mum irgi beda su apsukom. pakeitem f3n varikli bet gaudo kazkur ora... isziuretos visos slangos visi varztai silikono pilna ir tt.... kai bandai vaziuoti jauciasi kad negauna pakankamai kuro o apsukos 3000. spaudi gaza apsukos labai lagina... per kur gali gaudyt ora?

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bir-08 10:21
Vikis
Wateris rašė:ta davikli kur tu pazymejai, tai ten dotonacijos daviklis. temperaturos daviklis yra kitoj vietoj sunkoka paaiskinti kur. bet cia tau turbut reikia taimo rele ziuret, nes ji siuncia i kompa info kokia yra temp tavo variklio o priklausomai nuo variklio silumos kompas duoda signala kiek tas saltos eigos voztuvas praleidzia oro. jei ta rele sugedus tai siuncia kad visada duotu ta ora. pabandyk nuo isiurbimo kolektoriaus atjungti slangute kuri eina is to voztuvo ir uzkist pirstu jei viskas bus gerai tai ieksok bedos cia. dabar varau ieskot foto kad parodyt kur tie davikliai...

Kai sakykim laiko apsukas ir atjungi laidus nuo to daviklio, gali gazuot kiek tik nori, viskas normaliai su apsukomis, nebelieka net duobes tos, kai sakykim pergazavus apsukos kazkiek maziau nukrenta nei norma, ir paskui grizta i normalu, tad problema manau jame. Saip pas mane ir 1 daviklis "parejes", bet ir be jo kadais viskas normaliai (salyginai aisku) buvo.

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bir-08 14:30
wateris
tas daviklis kur yra isuktas i varikli, kai atsidarai kapota is priekio, desniam sone, labai svarbus, nes jis netik ta voztuva valdo, bet ir saltos eigos purkstuka ( beje ant f3n jo neradau :? ) o cia jau kuro sanaudos ir t.t....

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bir-08 15:52
Vikis
Wateris rašė:tas daviklis kur yra isuktas i varikli, kai atsidarai kapota is priekio, desniam sone, labai svarbus, nes jis netik ta voztuva valdo, bet ir saltos eigos purkstuka ( beje ant f3n jo neradau :? ) o cia jau kuro sanaudos ir t.t....

Nuo sito http://public.fotki.com/detales/r19/daviklis.html kai atjungi viskas normaliai.

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bir-08 19:07
wateris
pamegink gal sukeisti tokius vietom jei taspats tai vadinasi voztuvas geras, jei vistiek praleidines ora uzdejus fiske reikia knistis.. tada tuos daviklius ziuret arba pats kompas...

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Bir-08 20:06
ignass
jei busi mrj tai paskambink turiu visa ipurskima t.y. kompus dacikus viska krc tai galesi isimesti mano ir paziureti kas netinka