Puslapis 1 iš 2
V?linimas,apsukos ir lambda zondas HELP
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 10:14
viliusgxxx
Auto Renault 19 1993 m. 1,721 mono ipurskimas. Neseniai ?sigijau.
Beda yra ta
1. kad uzvedus laisvos apsukos apie 750-800, tada spustelejus akseleratoriaus pedala staigiai, variklis pirmiau tarsi dusti ar gesti pradeda ir tik po to gazuojasi. Jeigu kaip pensininkas letai spaudi gazo pedala, atrodytu viskas gerai. Bet jeigu staigiau nuo zemu apsuku spusteli-pirmiau gestelejimas,tik po to gazas (pvz ant sankryzos norint greitai raut, reikia pagazuot gerai ir tada raut)
Jeigu apsuku rodykle dar buna nenusileidus iki 1100 tada to velinimo nesijaucia
2. Salta uzkurus jei gazo nors truputi gerai, rodykle apsuku normaliai pakyla ir po truputi nusileidzia iki 750-800 kur ir priklauso. Bet jeigu uzkurus salta nors truputi pagazavai, tada nusileidimas apsuku rodykles vyksta tarsi su svytavimais(pakyla, truputi nusileidzia,vel kilsteli..kol normaliai susireguliuoja.
Kame cia bedos?
Laivu apsuku reguliatoriu ziurejau: neuzpuves,suteptas,veikia.
Lambda zonda matavau, veikia (na jis vieno laido,tai su testeriu itampos kritima,rodo kazka)
[/b]
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 10:30
V a i d a S
Bus liambda zondas. pas mane tas pats buvo. itampa turetu sokineti nuo 0.1 iki 0.9 ir gan greitai. o pas tave greiciausei uzsikises nuo kazko ir nereguoja i deguoni. todel taip ir galvoja letai. as ir galvojau kad cia regulitoriai chujatoriai bet pasirodo liambda zondas buvo.
O uzsikises gal del to, kad rusiska benza pili, gal tarpine kiaura ir i cilindra tepalo iteka, ir visas sitas sh nuseda ant zondo.
pasikeisi ir dings problemos.
jei pirksi shrote ziurek kad butu svarus, nes gali toki pati nusipirkt ir kad fyske atitiktu.
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 10:38
viliusgxxx
Dar 3 prie to pacio:)
Uzvedus masina pradejus vaziuoti 1 pvara, 2 pavara, 3 pavara, 4 pavara, ir likus 5 pavarai apsukos liuokteli i pati gala ir uzgesta variklis.
Kai pasyla tada jau negesta, nors idomu tai kad nukrinta itin zemai ant gesimo ribos...palaukia kelias sekundes ir vel pacios pakyla iki 750-800 kaip reikalaujama
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 10:39
viliusgxxx
O jeigu ta zonda issukus nuvalyti ar butu ji galima?
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 10:44
V a i d a S
ne, jis ten vidui uzsikises, neimanoma. pirk nauja arba ish sroto. as buvau nauja nusipirkes, tai durnas nezinojau kad rusiskas benzas megsta tuos zondus. tai kita gavau ish shroto. issirinkau svaru blizgani su fyske normalia. nuvaryk i autominute, ten galesi pasikuist, jei nusipirksi neveikianti galesi keistis tol kol issirinksi veikianti
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 11:13
viliusgxxx
Kokia kaina naujo ar padeveto?
Na ir jeigu samprotaujant apie zondo veikima: benzino nevalgo, 8 ltr. mieste. Benzinas tik UnoX,Statoil. Tepalu irgi nevalgo. Masina is Vokietijos. O zondo itampos kritimas turi butu pastovus ar kintamas (sokinejantis), jeigu apsukas tolygiai laikant?
Parašytas:
Ant, 2006-Lie-18 11:56
Ell-Bee
vieno kontakto naujas apie 100 lt
jai nori isitikinti ar jis
atjunk ji ir pavazinek keleta dienu
Parašytas:
Tre, 2006-Lie-19 07:59
viliusgxxx
Na ir jeigu samprotaujant apie zondo veikima: benzino nevalgo, 8 ltr. mieste. Benzinas tik UnoX,Statoil. Tepalu irgi nevalgo. Masina is Vokietijos. O zondo itampos kritimas turi butu pastovus ar kintamas (sokinejantis), jeigu apsukas tolygiai laikant?
Parašytas:
Tre, 2006-Lie-19 08:02
viliusgxxx
Buvau atjunges visai ta zonda, ko pasekoje visai suprastejo variklio darbas: ir apsukos laksto, ir velinimas dar didesnis. Tai isvada kad zondas veikia, bet ar veikia jis visu 100 %? Ar kas nors dar kaltas?
Bei zondo itampos kritimas turi butu pastovus ar kintamas (sokinejantis), jeigu apsukas tolygiai laikant? Ir kokiose ribose?
Parašytas:
Tre, 2006-Lie-19 16:51
V a i d a S
negali but kad atjungus zonda variklis blogai dirba, kompas turetu persijungti i avariniu rezima be zondo. mono ipurskimas pasizymi tuo kad kompas mokinasi (adaptuojasi) prie nauju salygu, jam reik siek tiek laiko kad susiregulioutu. benzo turetu ryt daugiau, bet apsuos nesokines.
o del liambda zondo itampos as tau jau sakiau nuo 0.1V iki 0.9V ir sokineja greitai, matuojasi ant laisvu apsuku, jei apsukas laikai tolygiai tai tas pats turi buti.
devetas zondas shrote 50lt
Parašytas:
Pir, 2006-Rgs-25 08:31
viliusgxxx
PAKEICIAU LAMBDA ZONDA...
Nauju pakeiciau, bet problema vistiek isliko,ir dvi-tos pacios
. kad uzvedus laisvos apsukos apie 750-800, tada spustelejus akseleratoriaus pedala staigiai, variklis pirmiau tarsi dusti ar gesti pradeda ir tik po to gazuojasi. Jeigu kaip pensininkas letai spaudi gazo pedala, atrodytu viskas gerai. Bet jeigu staigiau nuo zemu apsuku spusteli-pirmiau gestelejimas,tik po to gazas (pvz ant sankryzos norint greitai raut, reikia pagazuot gerai ir tada raut)
Jeigu apsuku rodykle dar buna nenusileidus iki 1100 tada to velinimo nesijaucia (galima itin staigiai gaza nuspaudus vos ne varikli uzgesinti)
2. Salta uzkurus jei gazo nors truputi gerai, rodykle apsuku normaliai pakyla ir po truputi nusileidzia iki 750-800 kur ir priklauso. Bet jeigu uzkurus salta nors truputi pagazavai, tada nusileidimas apsuku rodykles vyksta tarsi su svytavimais(pakyla, truputi nusileidzia,vel kilsteli..kol normaliai susireguliuoja.
Parašytas:
Pir, 2006-Rgs-25 12:06
rwt
seip zondas is karto nepradeda veikti, reikia kompui atsikalibruoti, padetu atjungimas klemos nuo akumo ir palukimas kokia valanda, arba kelias dienas pavazineti. O seip dangtelis, laidai, zvakes geros?
Parašytas:
Pir, 2006-Rgs-25 12:25
viliusgxxx
Kol keiciau zonda tam buvau atjunges akumuliatoriu. Su parukymu,aluas stikline kelios val. gavosi.
Del laidu, zvakiu kaip ir gerai. Ne perseniausiai buvau servise diagnostikai, tai skylele uzglusino (ora gaude), sake kad gerai. Bet ne velnio negerai.
tai paradejau pats ziurinetis, nezinau.
Susidaro ispudis arba oro per daug paduoda arba kuro.
Parašytas:
Pir, 2006-Rgs-25 18:13
V a i d a S
hmm... tai jei tau diagnostikai nieko nepasake, tai cia chebra neapziurejus tavo masinos nieko daugiau nepasakys...
jieskokis normalu servisa ir varyk ten ziuret, o ne pas garazinius meistrelius.
servise is taves neims pinigu jei nepadarys kad veiktu, o jei ir taip gali reiks pretenzijas, o ka tu garaziniam pareisksi...
Parašytas:
Ant, 2006-Rgs-26 10:05
viliusgxxx
Robidalyje seniau buvau, lyg ir rimtas servisas su veliavomis plevesuojanciomis:)
skylele uzglusino (ora gaude), CO sumazejo. Sake viskas gerai.
Vat vakar sugebejau net uzgesinti masinike,staigiai is ramios busenos iki dugno spusteldamas:(
Sostenoje jau nuo 100-150 lt, prasideda diagnostika...
teks turbut normaliai vazineti, palengva gazuojant jokios bedos.
Parašytas:
Ant, 2006-Rgs-26 10:13
viliusgxxx
Ir is tikruju gerai, kai po kapotu gazuoji, taip staigiai neina pagazuot kaip su pedalu...
Ir dusimas tik kai gazuoji nuo 800 apsuku, kai nuo 1000 tada viskas ok.
Parašytas:
Ant, 2006-Rgs-26 14:52
Starka
viliusgxxx rašė:Ir is tikruju gerai, kai po kapotu gazuoji, taip staigiai neina pagazuot kaip su pedalu...
Ir dusimas tik kai gazuoji nuo 800 apsuku, kai nuo 1000 tada viskas ok.
Ta pati problema kamavo, bet pasikei?iau laisv? s?ki? reguliatori? ir viskas puikiai veikia, jokio dusimo....
Pabandyk...
Parašytas:
Ant, 2006-Rgs-26 15:25
viliusgxxx
Laisvu apsuku reguliatoriu pirmiausia buvau ziurejes:)
Viduj blizga, svaru, sutepta, kaip is fabriko.
Parašytas:
Ant, 2006-Rgs-26 16:59
TaipeR_KnS
o tai kokia tau skylele uzglushino kurioje vietoje man panashus buvo simtomai drebejo variklis staigiai duodant gazo pirma dusdavo po to lyg normaliai o beda buvo tame kad ant kolektoriaus yra toks plasmasinis kamshtukas neaishku kam ir jis nuelkai prakiura per shimtmeti vazinejimo jis sutvarkius viskas atsistojo i vietas pagal simtomus tai konreciai kazkas su kuro ir oro maishymusu ir degimu gal koks katalizatorius uzsikishes kaip trauka ishvis ?
Parašytas:
Tre, 2006-Rgs-27 07:44
Starka
viliusgxxx rašė:Laisvu apsuku reguliatoriu pirmiausia buvau ziurejes:)
Viduj blizga, svaru, sutepta, kaip is fabriko.
kad ten viduje blizga dar nieko nerei?kia, svarbiausia, kad signalas b?t? geras
Parašytas:
Tre, 2006-Rgs-27 09:35
V a i d a S
viliusgxxx rašė:Laisvu apsuku reguliatoriu pirmiausia buvau ziurejes:)
Viduj blizga, svaru, sutepta, kaip is fabriko.
pabandyk atjunkt fyske nuo sukiu reguliatoriaus varikliui veikiant ir pagazuot jei skyrtumo nepajusi reskias reguliatirius puliouja
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 08:15
viliusgxxx
Atjungus laisvu apsuku reguliatoriaus fiske apsukos velniskai sukyla.
reiskiasi reguliatorius atlieka savo funkcija.
Skylute uzglusino tai kaip cia dabar pasakiu kurioje ji vietoje yra:), uz karbiuratoriaus (na mono ipurskimo), kur l.apsuku reguliatorius daugmaz tame paciame aukstyje per kokiuus 4 cm i desine. Labai jau ten prasta priejimas, tik pirstu galiukai apciupineti galima:)
Siaip tai traukia gerai, kuro nevalgo.
Dar jeigu pades tai gazuojant gerai stovint vietoje kartais pasigisrsta tarsi koks saudymas, ant momento kai pagazuoji iki galo, po to rodyklei nusileidus iki 2000 vel gazo, kartais momenta toki galima pagauti, kaip tylus suvis:(
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 08:50
Tevukas
Dekis dujas ir tokios bedos baigsis
P.S. Pas mane Renuke taip irgi saudydavo tiek su dujom tiek su benzu, audinei irgi saudo kai pergazuoji
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 09:37
viliusgxxx
tai as ta ir galvoju. Pirmos kartos duju iranga, ir jos niekas jau nereguliuos ir t.t.
Kur galima pigiausiai isideti? Deveta bet naujai reduktorius perrinktas ir t.t.?
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 10:11
viliusgxxx
Bet pirmiausia noriu susitvarkyti su benzinu viska
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 11:22
Tevukas
Tai kam tau tvarkyti ta benza jei dujomis vazinesi?
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 12:10
viliusgxxx
Kaip tam kam?
Viskas turi buti idelu
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 12:39
Tevukas
viliusgxxx rašė:Kaip tam kam?
Viskas turi buti idelu
Idealiai buvo tik gamykloje
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 13:51
Ignatio
Pas mane moniniam irgi panasi beda, tik pas mane kai paspaudai greciau gaza pradeda dust, jei apie 1000-1500 viskas tvarkoj... Itariu, kad paciam mono kelme voztuvas (kuro padavimo) gali streikuot.
Moniniam atjungus laisvu sukiu reguliatoriu (zingsnini varikliuka) ir tur apsukos pakilti (berods iki 3000). Del pilno nesu garantuotas, bet atjungus reguliatoriu turetu gest ant laisvu.
Parašytas:
Ket, 2006-Rgs-28 15:13
viliusgxxx
Butent taip, nuo 1000 ar daugiau apsuku jokiu problemu gaza staigiai spaudziant.problemos nuo 750-800 iki 1000
Ir atjungus l.aps.regul. apsukos apie 3000 uzia:)Kaip ir turi but.
Tas kuro padavimo voztuvas-tai ta sklende kuri darinejasi (nuemus oro, filtr, matyt)?
Ir dar virsuje kazkoks daviklis su dviem laidais lygtais( jei atsimenu, kazkada ziurinejau)?kas ten?
Bei kainos kokios butu?