Puslapis 11

apsukos

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-08 22:14
Chilum
anksciau teko vazineti su bulka, kuri turejo mechanini patsosa. Dabar renushkej automatinis. Noriu issiaiskinti keleta neaiskumu:
Uzkuri ryte masina, praktiskai is kiemu (~500m) isvaziuoji nemygdamas gazo. Pavaziuoji ~10 min. stabteli kur nors prie sankryzos - apsukos 2000 laisva eiga. Pavazinejus ilgiau normalizuojasi. Nejaugi taip ilgai cia patsosas veikia?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-08 23:06
infernal
Yra gedimas. Tik uzvedus turetu apsukos pasokti iki ~2000aps/min. Po to is karto leistis. Saltam varikliui laikosi 1,1-1,2. Po 10 min darbo jau turetu buti normalios laisvos apsukos, 750aps/min.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-08 23:11
Chilum
infernal rašė:Yra gedimas. Tik uzvedus turetu apsukos pasokti iki ~2000aps/min. Po to is karto leistis. Saltam varikliui laikosi 1,1-1,2. Po 10 min darbo jau turetu buti normalios laisvos apsukos, 750aps/min.

gal yra minciu kame galetu buti gedimas?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-08 23:20
infernal
1721 (daugiataskis ipurskimas) laisvas apsukas reguliuoja salia ipurskimo imontuotas, mazdaug kumscio dydzio "patsosas". Shrootuose uz ji praso iki 100Lt.

1794 mono, yra termodaviklis, sukasi i variklio galvute. Jis transliuoja kompui variklio temperatura ir pagal tai reguliuoja laisvas apsuka. Sia savaite is Irmanto pirkau uz 20Lt. Laisvas apsukas susitvarkiau, aciu jam :)

o wat kaip yra su 1721 mono tai tiksliai nebeatsimenu, bet itariu irgi stovi termodaviklis kaip pas 1794mono. Tik jis skirtingas, nes ipurskimo sistema kita. 1721 mono termodavikli jauciu bet kuriam shroote gali nusipirkti.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Sau-09 09:25
Reno
1794 mono, yra termodaviklis, sukasi i variklio galvute. Jis transliuoja kompui variklio temperatura ir pagal tai reguliuoja laisvas apsuka. Sia savaite is Irmanto pirkau uz 20Lt. Laisvas apsukas susitvarkiau, aciu jam :)
[/quote]
Tai kad jis jokio Renuko su 1794 kubatura nera ardes...

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Sau-09 17:37
Irmantas
Tai kad jis jokio Renuko su 1794 kubatura nera ardes...[/quote]

Kristaus keliai nezinomi 8)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Sau-09 17:51
Reno
Irmantas rašė:Tai kad jis jokio Renuko su 1794 kubatura nera ardes...


Kristaus keliai nezinomi 8)[/quote]
Apsvieskite o Auksciausiasis

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Sau-09 17:55
Irmantas
Atgailauk :cry: mano sunau ir tau bus atleista :arrow:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Sau-09 18:16
Reno
Nu koki, nesilauzyk kaip mergaite...

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Sau-12 22:36
Epis
O gal kas gali padeti del paciu apsuku rodymo. Pas mane jas tai rodo tai nerodo, logikos nera jokios, kartais padeda duobute kad rodytu arba ne, itariu kad skydelyje. Gal kas turi prisiarde gal turi parduot, o gal tai neskydelis, bet dujus idetos ir nuo 2000aps auto persijungia i dujas tai su jom problemu nera, vadinasi signalas yra. Kiek zinau jos beros ten nuo aukstos itampos kazkur pasiduoda. PADEKIT patarimais ka daryti, nes noriu kad rodytu :)

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Sau-13 11:03
efka
Epis rašė:O gal kas gali padeti del paciu apsuku rodymo. Pas mane jas tai rodo tai nerodo, logikos nera jokios, kartais padeda duobute kad rodytu arba ne, itariu kad skydelyje. Gal kas turi prisiarde gal turi parduot, o gal tai neskydelis, bet dujus idetos ir nuo 2000aps auto persijungia i dujas tai su jom problemu nera, vadinasi signalas yra. Kiek zinau jos beros ten nuo aukstos itampos kazkur pasiduoda. PADEKIT patarimais ka daryti, nes noriu kad rodytu :)

na kai man dejo dujas tai visai tachometras buvo atsisakes, paskakiau jiems, tai kazka pakrapste prie "dujiniu" relyciu ir viskas tvarkau, o tau galiu tik patart: perziurek visas fiskes prie generatoriaus - isvalyk kontaktus ar dar ka nors.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Sau-14 22:09
Epis
na kai man dejo dujas tai visai tachometras buvo atsisakes, paskakiau jiems, tai kazka pakrapste prie "dujiniu" relyciu ir viskas tvarkau, o tau galiu tik patart: perziurek visas fiskes prie generatoriaus - isvalyk kontaktus ar dar ka nors.

VIska kiek galeau isvaliau, skydeli pati du kart ardziau ir visas kiek fiskiu su tuo susije isvaliau, bet faktas tas kad vistiek kazkur nera kontakto, gal zino kas konkreciai kur cia beda? Ar daugiau niekam tokia beda nekankina? Kaip spresti? Ar tachometro pakeitimas pades?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-15 11:40
Arvis
O man neaisku viana. Tai ant laisvu turi buti 750 apsuku. As galvojau kad kokie 900. Nes kai palaikai padela kad butu 900 tai kazkaip ramiau dirba mataras nedreba taip.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-15 11:42
GTM
Arvis rašė:O man neaisku viana. Tai ant laisvu turi buti 750 apsuku. As galvojau kad kokie 900. Nes kai palaikai padela kad butu 900 tai kazkaip ramiau dirba mataras nedreba taip.


pas mane ~900-1000 apsukos laikosi

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Sau-15 11:49
Arvis
O tai ka cia daryti kad susitvarkyt viska. Ir apsukas ir degalu ryjima sumazint. Gal reikia varikliui kapitalini padaryt. Ar cia ne variklyje problema?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgs-23 12:45
Dainiuks
nu o pas mne tai ant laisvu tai 2000 tai va vyrai gal zinot ka daryt ??

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgs-23 12:52
Agnius
Trosas gal stringa :D

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Rgs-23 20:47
Irmantas
Arba ora kazkur gaudo :!:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgs-24 07:23
Fotografas
Dainiuks rašė:nu o pas mne tai ant laisvu tai 2000 tai va vyrai gal zinot ka daryt ??


Teisingai. Gali buti kad ora kazkur gaudo. Pas mane po vieno remonto meistrai buvo slangele istrauke kairej pusej ten ju daug yra.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgs-24 17:51
R19
Po oro filtru yra tokia slangele su trim galais(trisakis) tai jei ji kiaura ar plysus kur nors taip ir laikosi ant laisvu 2000 apsuku. Man kaune sostenoj sutvarke bo vienas asilas dvi dienas krapste ir nieko nerado 8)

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgs-24 20:50
Dainiuks
nu tuojau pat eisiu ir apziuresiu visas slangeles :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Rgs-25 10:13
Saras
gal pabandyk trumpam atjungti nuo akumo,nes gali kompas biski streikuot....:)