Puslapis 11

apsukos

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Rgp-17 16:49
PhII
kai uzkuri masina apsukos iskart automatiskai pakyla iki 2500 ir po to vel nusiramina iki 1000 ar tai normalu ar kokia problema? ir dar antifrizas kazko rudas darosi beje gal zinot kam tie laidai prie priekiniu sedyniu pajungti?

Re: apsukos

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Rgp-17 18:07
Bildux
_PhII_ rašė:kai uzkuri masina apsukos iskart automatiskai pakyla iki 2500 ir po to vel nusiramina iki 1000 ar tai normalu ar kokia problema?
Realiai per daug. Siuo metu pradzioj tikrai neturetu buti daugiau nei iki 1500 rpm

_PhII_ rašė: ir dar antifrizas kazko rudas darosi
Ausinimo sistemos rudys. Renault tai iprastas reiskinys

_PhII_ rašė:beje gal zinot kam tie laidai prie priekiniu sedyniu pajungti?
Oro pagalviu davikliai

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Rgp-17 20:14
PhII
aisku aciu uz paaiskinima, suprantama neturetu apsukos virsyti normos bet virsija ir tikrai nezinau to priezasties

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Rgp-17 21:33
dzumis
D?l apsukim? tai pirmiausia reik?t? su?inoti, koks tiksliai yra tavo ma?inyt?s motoriukas :)
Galiu para?yti, kaip reguliuojasi 1,7 mono su Renix ?pur?kimo sistema:

1. Variklis u?gesinamas (jis turi b?ti ??il?s iki darbin?s temperat?ros).
2. Atidaromas kapotas, atsistojama prie de?inio priekinio sparno, pasilenkiama ir ?i?rima po oro filtru. Apa?ioje matyti "gazo" troso galas, jis prikabintas prie ant droselio a?ies pritvirtinto "pusm?nulio". Atleidus "gaz?", "pusm?nulio" apatinis kra?tas atsiremia ? tok? juod? plastikin? st?mokl? su var?teliu gale. Tai yra laisv? apsisukim? reguliavimo motoriuko st?moklis. Atjungiame nuo motoriuko, kuris yra dar ?emiau, "fi?k?" (liet. - ki?tuk?).
3. U?vedame varikl?. Apsisukimai tur?t? b?ti apie 3000 aps/min , jeigu apsukos tokios - einam ? 5 punkt?, jei ne- skaitom toliau.
4. Apsukos reguliuojamos sukin?jant var?tel?, ? kur? remiasi droselio "pusm?nulis" (i?sukant apsisukimai kyla, ?sukant- krenta).
Kartojame 3 ir 4 punktus, kol bus pasiektas reikiamas rezultatas (3000 aps/min).
5. Prijungiame "fi?k?" (liet. - ki?tuk?) prie laisv? apsisukim? reguliavimo motoriuko.
6. U?darome kapot?.
7. Gero kelio!

Analogi?kai galim sureguliuoti ir "siemens" (ar bosh?) mono sistem?.
D?l daugiata?kio ?pur?kimo meluoti nenor??iau...

Tai tiek. S?km?s!

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Rgp-17 21:38
dzumis
... O d?l laid? po s?dyne, tai argi ten ne pirotechnini? dir?o ?tempikli? laidai?
Mano renu?k?j vairuotojo oro pagalv? i?vis niekur neprijungta- atskiras ?rengimas su nuosavu ?montuotu davikliu
:nod:

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Rgp-18 08:07
PhII
nu net nezinau technineme pase parasyta 1721 kub. cm (man rodos tai reiskia 1.7) o ant masinos parasyta 1.8 mono ipurskimas bet man panasiau i karbiuratoriu o kokiuos firmos tai nezinau

P.S. kaip atrodo tas oro filtras? :paranoid:

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Rgp-18 08:21
PhII
dzumis rašė:... O d?l laid? po s?dyne, tai argi ten ne pirotechnini? dir?o ?tempikli? laidai?
Mano renu?k?j vairuotojo oro pagalv? i?vis niekur neprijungta- atskiras ?rengimas su nuosavu ?montuotu davikliu
:nod:

o ka situose renukuose oro pagalves net yra?

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Rgp-18 15:20
PhII
dzumis rašė:D?l apsukim? tai pirmiausia reik?t? su?inoti, koks tiksliai yra tavo ma?inyt?s motoriukas :)
Galiu para?yti, kaip reguliuojasi 1,7 mono su Renix ?pur?kimo sistema:

1. Variklis u?gesinamas (jis turi b?ti ??il?s iki darbin?s temperat?ros).
2. Atidaromas kapotas, atsistojama prie de?inio priekinio sparno, pasilenkiama ir ?i?rima po oro filtru. Apa?ioje matyti "gazo" troso galas, jis prikabintas prie ant droselio a?ies pritvirtinto "pusm?nulio". Atleidus "gaz?", "pusm?nulio" apatinis kra?tas atsiremia ? tok? juod? plastikin? st?mokl? su var?teliu gale. Tai yra laisv? apsisukim? reguliavimo motoriuko st?moklis. Atjungiame nuo motoriuko, kuris yra dar ?emiau, "fi?k?" (liet. - ki?tuk?).
3. U?vedame varikl?. Apsisukimai tur?t? b?ti apie 3000 aps/min , jeigu apsukos tokios - einam ? 5 punkt?, jei ne- skaitom toliau.
4. Apsukos reguliuojamos sukin?jant var?tel?, ? kur? remiasi droselio "pusm?nulis" (i?sukant apsisukimai kyla, ?sukant- krenta).
Kartojame 3 ir 4 punktus, kol bus pasiektas reikiamas rezultatas (3000 aps/min).
5. Prijungiame "fi?k?" (liet. - ki?tuk?) prie laisv? apsisukim? reguliavimo motoriuko.
6. U?darome kapot?.
7. Gero kelio!

Analogi?kai galim sureguliuoti ir "siemens" (ar bosh?) mono sistem?.
D?l daugiata?kio ?pur?kimo meluoti nenor??iau...

Tai tiek. S?km?s!

pas mane isvis gazo trosas baigesi po ipurskimo karbiratoriumi is kaires o po desine yra kazkoikia nedidele dezute ant kurios puikoujasi zymaus mobiliaku gamintojo logotipas motorola
be to gazo pedala galima dar i save patraukt gerus 2 cm. autoservise man sake kad sitoks apsuku svyravimas uzvedus yra normalus

StandartinėParašytas: Šeš, 2006-Rgp-19 00:26
Tomskis
_PhII_ rašė:nu net nezinau technineme pase parasyta 1721 kub. cm (man rodos tai reiskia 1.7) o ant masinos parasyta 1.8 mono ipurskimas bet man panasiau i karbiuratoriu o kokiuos firmos tai nezinau

P.S. kaip atrodo tas oro filtras? :paranoid:


kadras :D :D tokia juoda deze, dazniausiai apvali, ovalo formos. is virsaus gali buti vienas ar trys varztai, is sonu segtukai. viduj guli oro filtras.

StandartinėParašytas: Šeš, 2006-Rgp-19 08:10
Tevukas
Pas mane saltam apsukos benzu 2000, dujom 1500.

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Rgp-21 08:29
PhII
Tomskis rašė:
_PhII_ rašė:nu net nezinau technineme pase parasyta 1721 kub. cm (man rodos tai reiskia 1.7) o ant masinos parasyta 1.8 mono ipurskimas bet man panasiau i karbiuratoriu o kokiuos firmos tai nezinau

P.S. kaip atrodo tas oro filtras? :paranoid:


kadras :D :D tokia juoda deze, dazniausiai apvali, ovalo formos. is virsaus gali buti vienas ar trys varztai, is sonu segtukai. viduj guli oro filtras.

AI NU TAI KAZKAS SAKE KAD ORO FILTRAS TURI BUTI DESINEJE, APACIOJE, BET PAS MANE TOKIO NERA TODEL IR KLAUSIU GAL CIA KOKS IPATINGOS FORMOS FILTRAS KAD AS JO NEMATAU?

StandartinėParašytas: Šeš, 2006-Rgp-26 21:28
X-Pert
po karaliais, jei nezinai kur oro filtras tai geriau tu prie tos masinos isvis nagu nekisk, vaziuok kol sustosi :) :) :) tai maziau ges:) :) :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2006-Rgp-26 21:52
V a i d a S
jooo... gali but kad pas tave ipatingas automobilis ir sugebejimai neeiliniai...

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Rgp-27 07:20
PhII
o kaip gi