Puslapis 11

Gesta renukas, apsukos

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 12:58
dalienc
Sveiki,

as cia naujokas, bet vistiek tikiuosi sulaukti pagalbos :)
pas mane renuke problema. siaip viskas uzsiveda greitai, jokiu problemu. apsukos laikosi apie 800. zodziu viskas kaip kaip turi buti. bet... jeigu pagazuoji ir uzkeli apsukas iki kokiu 3000-4000 ar auksciau ir paskui atleidi gaza tai apsukus krenta iki gesimo ribos ir viena karta is dvieju uzgesta. aisku menka beda butu... bet yra ir didesne. vaziuojant keliu ir pries posuki ar siaip prireikus stabteleti ijungiant laisva apsukos krenta iki gesimo ribos ir masina labai daznai uzgesta. kas cia galetu buti? ka pradeti itarineti??? skaiciau sitame forume topikus, panasiu situaciju buvo, bet tiek visokiu patarimu prisiskaiciau, kad net nebezinau nuo ko pradeti. gal patarsit ka nors konkretaus
Masinyte: Renault 19 ph1 1.7 mono ipurskimas (1990)

DalienC

Re: Gesta renukas, apsukos

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 13:07
saulys
dalienc rašė:Sveiki,

as cia naujokas, bet vistiek tikiuosi sulaukti pagalbos :)
pas mane renuke problema. siaip viskas uzsiveda greitai, jokiu problemu. apsukos laikosi apie 800. zodziu viskas kaip kaip turi buti. bet... jeigu pagazuoji ir uzkeli apsukas iki kokiu 3000-4000 ar auksciau ir paskui atleidi gaza tai apsukus krenta iki gesimo ribos ir viena karta is dvieju uzgesta. aisku menka beda butu... bet yra ir didesne. vaziuojant keliu ir pries posuki ar siaip prireikus stabteleti ijungiant laisva apsukos krenta iki gesimo ribos ir masina labai daznai uzgesta. kas cia galetu buti? ka pradeti itarineti??? skaiciau sitame forume topikus, panasiu situaciju buvo, bet tiek visokiu patarimu prisiskaiciau, kad net nebezinau nuo ko pradeti. gal patarsit ka nors konkretaus
Masinyte: Renault 19 ph1 1.7 mono ipurskimas (1990)

DalienC



Dujos yra?

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 14:43
dalienc
ne duju nera.
ir siandien vaziuodamas dar pastebejau, kad kai imeti laisva, apsukos laikosi ant kokiu 500 tiktai...

DalienC

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 16:33
V a i d a S
daug priezasciu gali buti, netspesi is pirmo karto. nuvaryk i dianostika nepagailek ten 50~60lt bet zinosi problemas, o pasikeisi pora detaliu ir pasirodys kad jos buvo geros... :(

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 16:37
dalienc
taip ir padaryciau... bet esme, kad esu ne lietuvoj ir greiciausiu metu nebusiu :( o cekijoje viskas kas susije su masinom labai brangu ir as nemoku ceku kalbos tai net nezinau kaip jiems paaiskinti ko as noriu :retard:

DalienC

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 16:43
V a i d a S
nu n.x. tai tada sunkus variantas, tau nieks forume neparasys tiksliai kas yra, nebent tik palengvins gedimo pajieskas.
siaip pabandyt atjungti liembda zonda kuris reguliouja degiojo misinio riebuma, jis isuktas i dusle prie ismetimo kolektoriaus. pasikelk su donkratu ir ant uzvestos masinos pabandyk atjunkt, pravaziuok ir pamatysi... ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 17:03
dalienc
o butinai turi buti ijungtas variklis? koks skirtumas jei isimciau liamda zonda isjunges varikli ir ijunges?

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 17:40
V a i d a S
dalienc rašė:o butinai turi buti ijungtas variklis? koks skirtumas jei isimciau liamda zonda isjunges varikli ir ijunges?

isimt nereikia reik tik atjungt laida. gali ir ant uzgesintos tik tada reiks pavazinet ir pasiziuret. kompas turetu persijungt ant avarinio rezimo taip daugiau kuro valgys. bet jei pqokyciu nepajusi tai tada ne liambda zondas kaltas.

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 17:45
Bildux
Gali buti kazkur ora gaudo. Patikrink visas vakumines slangutes ir panasiai (aisku lengva pasakyt, bet...) Gali buti variantas - guma po karbiuratoriumi (mono bloku) paplysusi.

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Spa-06 18:54
Vikis
Gazo trosa patempk biskeli ir tiek manau.

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Spa-09 08:17
dalienc
kadangi savo masinuka isigijau neseniai tai nelabai zinojau kas pas mane per kuro sistema. pasirodo pas mane ne mono o multi ipurskimas... ar tai ka nors keicia? :)

P.s. Vikis, i kaip itempti ta troseli, nes man rodos, kad pas mane biski atsilaisvines :)

DalienC

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Spa-09 08:54
ignass
pagal mane kazkur vakuumo slanga nuejus kazkas tokio ar koks vakuminis dacikas

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Spa-09 10:55
Vikis
dalienc rašė:P.s. Vikis, i kaip itempti ta troseli, nes man rodos, kad pas mane biski atsilaisvines :)

Paieskok kur yra gazo trosas, paciam priekyje jis, paskui ant to viso "krumo" kur jis dedasi, yra varztas, pasleptas po tokia juoda plasmasike, ja nulupi ir biskeli isuki varzta ir tiek...

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Spa-09 11:44
saulys
dalienc rašė:kadangi savo masinuka isigijau neseniai tai nelabai zinojau kas pas mane per kuro sistema. pasirodo pas mane ne mono o multi ipurskimas... ar tai ka nors keicia? :)

P.s. Vikis, i kaip itempti ta troseli, nes man rodos, kad pas mane biski atsilaisvines :)

DalienC

Kei?ia, nes pas piln? pur?kal? tu??ia eig? reguliuoja tu??ios eigos varikliukas ir jokiais var?tais nepareguliuosi, o gazo tros? gali elementariai daugiau ?tempti - gan a?kiai suprantas mechanizmas - i?trauki ?pilkut? ir perdedi ? kit? pad?t?, bet ?ia laikinas sprendimas ir ?ioj vietoj skirta regoliuoti pedalo paspaudim? - t.y. kiek turi spausti gazo pedal?, kad prad?t? keisti kuro mi?inys.
Pirmiausia ie?kok b?du tu??ios eigos varikliukyje - jau ne viena kart? apie ?nek?ta.
Toliau gali b?ti visko - kuro siurblys, purk?tukai, kompas ir t.t.
Va paskutinis pajeris pas JLO - buvo prastas benzinas...

StandartinėParašytas: Pir, 2006-Spa-09 22:03
V a i d a S
saulys rašė:Kei?ia, nes pas piln? pur?kal? tu??ia eig? reguliuoja tu??ios eigos varikliukas ir jokiais var?tais nepareguliuosi

pas 16v reguliojasi, tai kaip nebus ant sito...