Puslapis 1 iš 2
1.8 16V kw
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 19:41
Vaznis
o kaip suprasti toky reikala kad orginaliai yra dvieju tipu varikliai 16V ir pas juos skiriasi kilovatai pas vienus buna 100kw pas kitus 99kw?ar taip yra ar ne ir pas kokius r19 jie ejo?nuo ko priklauso
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 20:11
V a i d a S
yar 99 ir 101 kw, pas ph1 16v nebuvo katalizatoriaus todel ir kw daugiau. tik tuo ir skiriasi.
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 21:11
Melom
tiksliau iki 90 metu buvo be katalizatoriu, po 90 ejo jau su katalizatoriais...
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 21:23
Monas_
O tai pas mane turbut nebuvo net gluso pagal nutylejima, nes 103kW raso ant doku
Metai 1992 PHII.
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 21:31
V a i d a S
zinai monai, ka raso tai dar ne viskas, jau pas visas 16v bus pamesta po 5 -6 kw kartais ir daugiau... o siaip gal sumaise ka nors. mes cioa kaune renkames shaika vaziuosim dino darytis, susirinks mazdaug 5 zmones tai po 50lt padarys.
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 21:49
Vaznis
tai tipo isimi katalizatoriu ir opa 1kw i virsu?o kai pasidarysist dino tai praneskit kiek kw rode r19 16V
Parašytas:
Ant, 2007-Vas-13 22:00
Monas_
V a i d a S rašė:zinai monai, ka raso tai dar ne viskas, jau pas visas 16v bus pamesta po 5 -6 kw kartais ir daugiau... o siaip gal sumaise ka nors. mes cioa kaune renkames shaika vaziuosim dino darytis, susirinks mazdaug 5 zmones tai po 50lt padarys.
Nu tai paviesinkit tema gal ne tik Kaunui aktuali pasirodys, gal net as savo reniu atginciau iki Kauno tokiam tikslui ir del sazines ramumo suzinot kas ir kaip yra ten su tais arkliais
ar verta laikyt modeli, ar parduot galvot kol dar siek tiek rieda
Parašytas:
Tre, 2007-Vas-14 08:07
Melom
Monas_ rašė:O tai pas mane turbut nebuvo net gluso pagal nutylejima, nes 103kW raso ant doku
Metai 1992 PHII.
cia ant, kuriu doku raso?
Parašytas:
Tre, 2007-Vas-14 18:05
wateris
V a i d a S rašė:yar 99 ir 101 kw, pas ph1 16v nebuvo katalizatoriaus todel ir kw daugiau. tik tuo ir skiriasi.
yra pas ph1 katalizatorius... 87m 21 reniui irgi yra...
Parašytas:
Tre, 2007-Vas-14 18:23
V a i d a S
wateris rašė: yra pas ph1 katalizatorius... 87m 21 reniui irgi yra...
nu turejau omeni iki 90 m. nera
Parašytas:
Ket, 2007-Vas-15 00:13
wateris
o 16v pradeti gaminti ne nuo 90?
Parašytas:
Ket, 2007-Vas-15 07:18
Melom
wateris rašė:o 16v pradeti gaminti ne nuo 90?
na ne
nuo 89 berods kartu su r19 gamybos pradzia
Parašytas:
Ket, 2007-Vas-15 12:37
wateris
Melom rašė:wateris rašė:o 16v pradeti gaminti ne nuo 90?
na ne
nuo 89 berods kartu su r19 gamybos pradzia
nu nesigincysiu :] bet kad L-jetronic ipurskimo sistema gal nelabai be katalizatoriu gali buti...
Parašytas:
Ket, 2007-Vas-15 17:25
Bildux
Melom rašė:na ne
nuo 89 berods kartu su r19 gamybos pradzia
Siaip nemazai saltiniu teigia, kad r19 pradeti gaminti 88m, bet ne vieno tokio dar nesu sutikes
Parašytas:
Ket, 2007-Vas-15 20:07
Tevukas
wateris rašė:Melom rašė:wateris rašė:o 16v pradeti gaminti ne nuo 90?
na ne
nuo 89 berods kartu su r19 gamybos pradzia
nu nesigincysiu :] bet kad L-jetronic ipurskimo sistema gal nelabai be katalizatoriu gali buti...
kodel negali jei zondas pries katalizatoriu?
Parašytas:
Pen, 2007-Vas-16 01:03
wateris
Tevukas rašė:wateris rašė:Melom rašė:wateris rašė:o 16v pradeti gaminti ne nuo 90?
na ne
nuo 89 berods kartu su r19 gamybos pradzia
nu nesigincysiu :] bet kad L-jetronic ipurskimo sistema gal nelabai be katalizatoriu gali buti...
kodel negali jei zondas pries katalizatoriu?
L-jetronic jis visalaika buna pries katalizatoriu, zondas uz ir pries katalizatoriu buna tik tiesioginio kuro ipurskimo sistemoj nepamenu kaip vadinasi.... o kad uz katalizatoriaus tik butu neteke girdeti.. ;/ na bet su mano ziniom visko gali buti kad ir maisau
Parašytas:
Pen, 2007-Vas-16 09:28
mqrius
gali buti ir pries zondas ir uz. cia daugiau priklauso nuo to kokios kelnes ir ties kuria vieta susiaureja i viena vamzdi buna kad 2 vamzdziai aina iki kataliziko tada zonda stato uz katalizatoriaus.
Parašytas:
Pen, 2007-Vas-16 12:29
Tevukas
buna ir uz katalizatoriaus, taciau nevieno tokio nebuvau mates škia.
Parašytas:
Pen, 2007-Vas-16 14:40
wateris
Mqrius rašė:gali buti ir pries zondas ir uz. cia daugiau priklauso nuo to kokios kelnes ir ties kuria vieta susiaureja i viena vamzdi buna kad 2 vamzdziai aina iki kataliziko tada zonda stato uz katalizatoriaus.
bet tai biski idomu... zondas tarkim uz katalizatoriaus... katalizatoriui pradejus nors kiek kistis iskart zondas keis kuro misini, vadinasi katalizatorius visa laika turi buti veikiantis, bet tai ka as cia sneku
zondas gal kitoks bus..
Parašytas:
Pen, 2007-Vas-16 15:37
Ignatio
Jei nieko nemaišau, tai du zondai būna GDI (gasoline direct injection) sistemose, kaip ir jau buvo minėta. Taip pat berods naujuose Peugeot tokia sistema stovi. Tas antras zondas už katalizatoriaus daugiau ekologiniais sumetimais montuojamas kaip ir pats katalizatorius, tačiau dar tuo pačiu ir katalizatoriaus būklė tikrinama.
Parašytas:
Pen, 2007-Vas-16 16:33
Tevukas
pas Audi V6/V8 stovi du zondai.
Parašytas:
Šeš, 2007-Vas-17 09:55
V a i d a S
Ignatio rašė:Jei nieko nemaišau, tai du zondai būna GDI (gasoline direct injection) sistemose, kaip ir jau buvo minėta. Taip pat berods naujuose Peugeot tokia sistema stovi. Tas antras zondas už katalizatoriaus daugiau ekologiniais sumetimais montuojamas kaip ir pats katalizatorius, tačiau dar tuo pačiu ir katalizatoriaus būklė tikrinama.
taisingai sakai, tas zondas reikalingas tik katalizatoriaus buklei tikrinti, kad zinotum ar veikia ar nea. dar buna tokiu fyntu kai vamzdelis nuo ismetimo koektoriaus i isiurbimo, kad papildomai sudegint nesudegusi kura ismetimo dujose. cia tik naujesnese masinose tie zondai ir tos sistemos, dar daug fintu yra tik reik atsiverst sasiuvini ir pasiziuret, nes pamirses daug ka, ir su naujovem nesuspeju.
wateris rašė:kad L-jetronic ipurskimo sistema gal nelabai be katalizatoriu gali buti...
gali gali, ir pas 16v ne L-jetronic o Renix, nes nera oro srauto matuokles.
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 02:18
wateris
hm.. :] joa daba nete paskaiciau matyt knygoj kazka praleidau.... o oro srauto matuokle yra
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 21:31
Vaznis
tai o kaip toky bairy suprasti kad tas 100kW sukimo momentas didesnis.taip nebuna kad katalizatoriu isimi ir opa sukimo momentas i virsu ant 10Nm
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 22:07
V a i d a S
tai kai lengviau dujos iseina tai ir suktis varikliui lengviau, o jei lengviau sukasi tai ir daugiau issisuka.
wateris rašė:o oro srauto matuokle yra
ant 16v? kur?
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 22:20
Vaznis
na jau taip nebuna.glusa pakeiciu ir pyst sukimo momentas ant kokia 10Nm i virsu netikiu
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 22:28
V a i d a S
ne nu tu biski perdedi, 10Nm yra labai daug, jei nori kad tiek dasidetu, mokek 1500lt tau apskaiciuos visus turius ten pagal formules visas ir tada turetu kazkas tokio dasidet, aisku variklis turetu but ne 66kw.
o isemus koki supuvusi katalizatoriu kuris po 15 darbo metu jau ir taip neatlieka savo funkcijos, tik stabdo duju issejima is sistemos, tai kam ji laikyt...
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 22:32
Vaznis
atsiprasau suklydau ant 4Nm skiriasi,bet mano manymu tai negali buti,kad sukimosi momentas keistusi reikia lengvinti smagraty velena,stumuokliai lengvesni,svaistikliai,tai suprantu kad taip keiciasi sukimosi momentas
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 22:36
V a i d a S
tu zinai kad galia nebutinai prikluaso nuo sukimo momento??
pvz sukimo momentas 156 Nm prie 4250 rpm
maximali galia 99 kw prie 6500 rpm
daejo kas nors?
taip kad prie 6500 rpm. galios bus daugiau nes dujios greiciau iseis is sistemos, kurias greiciau pakeis kitos dujos, jeio greiciau viskas veikia tai ir galios daugiau...
Parašytas:
Sek, 2007-Vas-18 23:01
Vaznis
tai kad gali nuo sukimo momento nelabai priklauso tai faktas kad zinau.