Apibendrinsiu kitų mintis ir savo pridėsiu.
1. pasitikrini, kad stabdžių skysčio bakelis būtų pilnas.
2. nuo kurio pradėti ir kokia seka ratus nuorinti priklauso nuo stabdžių sistemos, mano r19 (1.7 mono) kryžmas kontūras: pradedu nuo kairio galinio, sekantis priekinis dešinys, toliau galinis kairys ir priekinis dešinys.
3. susirandi nedidelį indą, tarkim nuo majonezo stiklainy bei pripili šiek tiek skysčio.
4. Surandi šlangutę (pageidautina skaidrią, kad geriau matytai oro burbuliukus), kurią standžiai užmauni ant nuorinimo nipelio, o kitą gala panardini į tame stiklainyje.
5. Per pusę sūkio atsuki nuorinimo nipelį ir rėki, kad kolega nestaigiai įspaustų stabdžio pedalą iki dugno ir laikytų.
6.po kelių sekundžių užsuki nuorinimo nipelį ir rėki, kad atleistų. ir grižinėji į 5 punktą, kol nustos burbuliukai aiti.
7. patikrini ar bakelį užtenkamai skysčio.
8. Tada aini prie sekančio rato.
Jei stabdžių skystis nebuvo pilnai išbėgęs, paprastai užtenka vieną kontūrą nuorinti. Visus ratus būtinai reikia nuorinti, pagrindinio cilindro keitimo atveju. Ir dar: tie šudžiukai - nipeliukai mėgsta užkirmyti, ir jei tą bjaurybę nusuki - reikia keisti visą cilindriuką
(ką jau kartą dariau). Pakaitink ('fenu') -pašaldyk(frost'u)-patrankyk(lengvu plaktuku) ir tada suk, jei kyla įtarimų, kad nenorės atsisukti.
Sėkmės