Puslapis 11

kaip nuorinti stabdzius?

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Bal-06 13:19
serz
kaip atliekama si procedura? koki st.skysti naudoti?

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Bal-06 18:21
Gintaras
Koks buvo, arba uneversaliu,o sia procedura dviem reikia atlikt..

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bal-10 00:08
wateris
reikia kad vienas pumpuotu stabdi, o kitas nuleidinetu stabdziu skysti atsukes varzteli suporte, prasideda nuo kairio galinio paskui desnio galinio tada kairio priekinio ir baigiasi desniu priekiniu. jei r5 bandysi orint ziurek atsargiai o tai tie varzteliai kur atsukami kad skysciui isbegt labai lengvai nusisuka.

p.s. kaip rankinis veikia? gerai?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bal-10 18:03
serz
niekas ten blem neveikia :( jau panasu kad uzsi.. kariaut :)

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bal-10 20:09
wateris
nu jo ten darbelio tai yra.. :] uzkurei? ir dar del nuorinimo pastoviai reikia ziuret kad butu skyscio bakeli

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bal-11 21:03
ignass
ne nuo kairio rato,o nuo desinio,nes reikia pradeti nuo tolimiausio stabzio komturo

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bal-11 22:16
pozherukas
Apibendrinsiu kitų mintis ir savo pridėsiu.
1. pasitikrini, kad stabdžių skysčio bakelis būtų pilnas.
2. nuo kurio pradėti ir kokia seka ratus nuorinti priklauso nuo stabdžių sistemos, mano r19 (1.7 mono) kryžmas kontūras: pradedu nuo kairio galinio, sekantis priekinis dešinys, toliau galinis kairys ir priekinis dešinys.
3. susirandi nedidelį indą, tarkim nuo majonezo stiklainy bei pripili šiek tiek skysčio.
4. Surandi šlangutę (pageidautina skaidrią, kad geriau matytai oro burbuliukus), kurią standžiai užmauni ant nuorinimo nipelio, o kitą gala panardini į tame stiklainyje.
5. Per pusę sūkio atsuki nuorinimo nipelį ir rėki, kad kolega nestaigiai įspaustų stabdžio pedalą iki dugno ir laikytų.
6.po kelių sekundžių užsuki nuorinimo nipelį ir rėki, kad atleistų. ir grižinėji į 5 punktą, kol nustos burbuliukai aiti.
7. patikrini ar bakelį užtenkamai skysčio.
8. Tada aini prie sekančio rato.

Jei stabdžių skystis nebuvo pilnai išbėgęs, paprastai užtenka vieną kontūrą nuorinti. Visus ratus būtinai reikia nuorinti, pagrindinio cilindro keitimo atveju. Ir dar: tie šudžiukai - nipeliukai mėgsta užkirmyti, ir jei tą bjaurybę nusuki - reikia keisti visą cilindriuką :( (ką jau kartą dariau). Pakaitink ('fenu') -pašaldyk(frost'u)-patrankyk(lengvu plaktuku) ir tada suk, jei kyla įtarimų, kad nenorės atsisukti.

Sėkmės

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bal-12 21:54
wateris
ignass rašė:ne nuo kairio rato,o nuo desinio,nes reikia pradeti nuo tolimiausio stabzio komturo


joa puses sumaisiau.. :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Bal-14 08:52
serz
nekuriau dar, ner kada... isvis tik nuploviau nuo shudu, atsirinkau dalis kuriu reiks kuriu ne iskuopiau vidu, dabar savaitgali bandysiu orint pagal rekomendacijas ir priverst tamosiu atiduot trukstamas dalis, nes puses is tiesu truksta :)

rankinis neveikia, nedadarytas iki galo buvo, arba uzsikirte kazkas kazkur