Puslapis 11

dedam turbo!!!!

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bal-30 00:34
wateris
nu darbai mazdaug baigti :] atsibodo biski rasyt... na tai iseitu kad i f7p ideti turbo viska is pagrindu keiciant kainuotu ~2800eur ir laiko uzimtu ~4 dienos juodo darbo, jei realiai pora geru savaiciu cia rasiau mazdaug tik darba su varikliu, o kur dar vaziuokles tvarkymas ir visa kita... darbo gautusi ir visam menesiui
taigi besiruosiantys turbinti pamastykit :]]

kadangi cia taip visi pasinese ant turbo dejimo i atmosferini varikli tai pabandykim padiskutuoti vienoje vietoj ir nereiks rasyti 10 papildomu :] pabandom surasyti viska nuo kainu iki laiko trukmes darbui. :) kas pastebesit kokias klaidas ar ka rasykit!

manau daugeliui tiks variantas kad turbinam :D 1.8 varikli (f7p cc:1764, 4 cylinder/dohc, ingnition system Renix, fuel system Siemens, )

kad butu lengviau paimkim auto jau su siuo varikliu, kad butu maziau darbo :) nors daugelis tai noretu daryt i mono... viska imam optimaliai, tarkim dideliu nesklandumu nebus.
pradedam....

1 Diena

1. ruosiam varikli, kartu su greiciu deze ir traversu isimti lauk (visu laidu slangu atjungimas tepalu isleidimasir kita) 1h30min.
2. variklio greiciu dezes traverso isemimas 1h30min.
3. nuo traverso nukeliam varikli su greiciu deze 15min.
4. nuo traverso nuimam amortizatorius 15min.
5. nuo variklio atskiriam greiciu deze 20min.
6. nuimam sankabos diska diskatoriu (tarkim smagratis tvarkingas) 20min.
7. nuimam visas dalis nuo variklio (kolektoriai, starteris, generatorius..) 1h.
8. nuimam paskirstymo dirza 10min.
9. nuimam voztuvu dangteli, paskirstymo velenelius 30 min.
10. nuimam galva 30 min
11. is galvos isimam voztuvus 30 min
11. nuimam karterio dangti 15 min.
12. nuo alkuninio atjungiam svaistiklius ir istraukiam stumoklius 1h
13. isimam alkunini velena 1h.
14. iskalam gilzes 1h30min

kaip pirmai dienai ir pakaktu :D kolkas isleidom 0lt laiko sugaista 10h 35min. varikli paruosem turbinimui :)
istirktuju taip isardyt viska per toki trumpa laika yra labai sunku.. tiksliau imanoma tik teoriskai bet vargu faktiskai :] ir tai tik labai daug patirties turinciam meistrui. Ka darom kita diena? vezam slifuot galva? perkam tarpines, turbina, intercooleri, slangas, vamzdzius, filtrus, zvakes, tepalus, skyscius, svaistiklius, stumoklius ir kt...
laukiu jusu pagalbos! (jei yra klaidu prasau taisyt)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bal-30 07:55
sipukas
na dar parukymus reikia itraukt :)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bal-30 11:11
Roccas
velniskai greitai taip butu.reikia daug patirties norint sutilpti i toki laika.o dbr kitam poste butu galima itraukti ir kainas, kad visi neklausinetu kiek tai kainuotu ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bal-30 12:42
Ignatio
Na, kitai dienai, dar prieš vežimą ką nors daryt, sakyčiau matuojam ir skaičiuojam, o tik paskui perkam, šlifuojam jau žinodami ką darom ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bal-30 23:19
wateris
OK :) desim dauguma nauju daliu taigi reikia pagalbos su kainom kas kokias zinot duokit cia!

1. tarpines (karterio, kolektoriu, voztuvu dangtelio iskyrus po galva) "victor reinz" 95lt (pats pirkau)
2. salnykai alkuninio kainos?
3. indeklu kainos?
4. gilzes kainos?
5. sankabos komplektas (diskas, diskatorius, isminamas guolis) "valeo" 300lt (pats pirkau)
6. voztuvai kainos?
7. kompensatoriai kainos?

ir pirmos problemos. ka daryt su svaistikliais, stumokliais? jie apkrovu neatlaikys tai faktas. kur ieskot r19 turbo tinkanciu svaistikliu ir stumokliu? kazkas rode nuoroda su visu r19 turbo kit'u? galima butu pamatyti? ;]

http://www.miniportal.ru/renault/tuning/f7p7-1.html
kaip jum sitas variantas? ismetimo kolektoriu gal reiktu bandyt kitoki suvirint? turbina manau pats tas. intercooleri imam gal didesni ir montuosim apacioj, buferi tarp priesrukiniu. tarpine po galva imam tokia, purkstukai.. jusu pasiulymai? :]

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Geg-01 09:22
mqrius
Jus cia geri fantaziorai :) pirma renuku atmosferikai neatlaikys :) nebent dyzeliuko KK24 desi tai dar gal kazkas bus :)

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Geg-02 17:54
Justys_jnv
kuo skiriasi dizelinio motoro turbina nuo bendzininio?

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 14:42
rwt
Shipiniesi turbo komplekta is ebay nes lietuvoj nieko nerasi.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 15:09
Roccas
pilna toje lietuvoje tu turbinu.ir tikrai geros bukles.gali zeti nuo nissan 200sx s13 garett T-25 (tokia pat kaip nuorodoje, bent vizualiai), gali imti nashesne garett T-28 bet manau T-25 per akis.toliau gali taikyti nuo saabu pilna visokiu arba nuo audziu KKK irgi pilna ir kainos mazos, tad galvok pats kas tau geriau, o ish ebey siusdintis nlb patariu dazniausiai ten nieko gero buna...sekmes projekte.kada planuoji baigti ar i gatves ishvaziuoti?

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 15:20
Roccas

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 16:48
wateris
Roccas rašė:pilna toje lietuvoje tu turbinu.ir tikrai geros bukles.gali zeti nuo nissan 200sx s13 garett T-25 (tokia pat kaip nuorodoje, bent vizualiai), gali imti nashesne garett T-28 bet manau T-25 per akis.toliau gali taikyti nuo saabu pilna visokiu arba nuo audziu KKK irgi pilna ir kainos mazos, tad galvok pats kas tau geriau, o ish ebey siusdintis nlb patariu dazniausiai ten nieko gero buna...sekmes projekte.kada planuoji baigti ar i gatves ishvaziuoti?


tjgi pirmam poste parasiau kad cia viskas virtualiai :]

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 17:15
Roccas
neidomu tada taip :D

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 18:32
wateris
radau cipa
* Up to 1.1 Bar boost
* Adapted to BOSCH 0280 150 802 Injectors
* Altered closed loop
* Safety ignition retard due to higher intake temperatures
* Changed start and warm-up fuel delivery
* Optional Boost cut-off limiter
Price EUR 275,-

ps gal kam idomu http://www.fastchip.nl/dl/Fastchip_inst ... al-eng.pdf


purkstuku (BOSCH 0280 150 802)reiktu is renault 21 turbo arba volvo 740 turbo (variklio kodas b200**) jie pralaidesni ir su situ cipu kaiptik
e-bay kaina ~30$

stumokliai cia kazkur uzskaiciau kad tiktu ir is volvo B18f turbo, ar neteisybe?

garrett t25 ~400 eur

intercooleris is audi 200 ir visi sujungimai manau i 500lt tilptu

bov'as: 50 lvl

atsibodo ieskot jau ~2h sedziu ir knaisiojuosi.....

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 19:25
Rayn
optimistai, bet ideja gera, senei apie tai galvojau.
bet norejau deti i clio, tik nezinojau nuo kokio galo pradeti

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 21:49
rwt
dar pridursiu, fastchipui reik liamda zonda atjungti arba "uzdaryti", bet ten viskas ir taip parasyta. (http://www.fastchip.nl/show.php?lang=en&action=CLloop)
O seip tuos eurus moki ne uz kazka o uz informacija, pats chipas blank kainuoja 5lt bet va informacija "map'as" kurio niekur negausi nebent nuskaitysi nuo jau nuchipinto bolido kainuoja. Taip, kad jei kas duotu man 10min chipa savo perdaryta, padarius kopija galeciau visam klubui prikepti ju :D o del purkstuku kad mystu geriau, tai man atrodo orginalus pakankamai gerai myza jei nera uzsikishe, nebutina statyti is renault 21 turbo.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 22:20
wateris
abejoju ar pakaks standartiniu purkstuku, visur kur deda turbo ir clio ir 16v ir seip i f7p visada keicia purkstukus, tik va kad keistu stumoklius svaistiklius retas variantas.... gal matet kas kur ka apie stumoklius svaistiklius?

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 23:12
wateris
pasiknisau dar...

paskirstymo veleneliai (+20bhp) 420 eur
reguliuojamos paskirstymo veleneliu zvaigzdutes 175 eur
stumokliai (kompresija 8.0:1) 425 eur
svaistikliai 425 eur
kompensatoriai 215 eur
tarpiniu ir salnyku rinkinys, voztuvu gumeles 55 eur
voztuvai 20lt kiekvienas
galvos slifavimas 30lt

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Geg-03 23:38
wateris
na ir atrodo viska varikliui turim galim det atgal viska..

1. sukalam naujas gilzes 30min
2. dedam alkunini atgal, kartu su naujais salnykais 40min
3. sujungiam svaistiklius su stumokliais 40 min
4. ant alkuninio sudedam indeklus ir svaistiklius su stumokliais 1h
5. i galva sudedam voztuvus, juos pritrinam 2h
6. ant galvos sudedam kompensatorius, paskirstymo velenelius, prie ju prisukam zvaigzdutes, pakeiciam tarpine 30 min
7. dedam galva 40min

laiko reiktu 6h
tingiu snd daugiau rasyt

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-04 11:40
rwt
ir poto ant dyno dedam bolida ir mapinam chipa =]
http://www.f7p.de/motor.html - cia maciau su kainom vokieciuose pirkta.

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-04 16:13
wateris
na ka baigdinejam

1.uzdedam karterio dangti ir nauja tarpine 15min
2. pakeiciam vandens pompos tarpine, ja isvalom 20min
3. uzdedam voztuvu dangteli, nauja tarpine 15 min
4. uzdedam isiurbimo ir ismetimo kolektorius starteri 1h
5. sudedam naujus purkstukus 10 min
6. ant smagracio sudedam nauja sankabos komplekta 20min
7. uzdedam greiciu deze 20min
8. padarom tepalo padavima i turbina 2h (beje kaip tiksliai tai darosi nezinau, mazdaug)
9. uzdedam turbina 10 min
10 viska keliam ant traverso 10 min
11. kisam traversa atgal masina 1h30min

ir t.t.

isvados 1 poste

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-31 14:53
Ell-Bee
Jai kas tikrai sumastyti deti turbo cia yra pateiktos kainos :)

http://www.mbcarperformance.nl/catalog/ ... 90_730_733

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-31 14:55
rwt
jau kazkur pastinau sita puslapi =] ten kainos tai ne lietuviams :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 17:58
KaBa
na manau iseitu gauti pigiau..... Nors 200-300 euru sutaupyt gautusi...

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 18:14
Ignatio
Pirmai pradžiai, manau, pakaktų parsisiūst kompą su turbiniu MAP'u, o visa kita galima ir pagal užsakymą pagamint arba nuo kitų auto pritaikyt.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 18:19
KaBa
Na .bet kaip eksperimenta galima butu ir su originaliais stumokliais viska sudet. gal ir atlaikys.... rwt o cipui pajungti reikia kazko "savadarbio" ar yra paliktos vietos kaip PC tarkim garzo plokstei, vaizdo plokstei ir pan? Kiek tau kainavo cipas?

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 18:34
Ignatio
Supranti, niekas taip paprastai neisidaro. Visų pirma, renukuose esanti įpurškimo sistema yra grynai atmosferinė ir turbai netinkama. Ir pirmieji darbai yra jos pritaikymas turbai arba kitos sistemos įmetimas (pvz LH-jet), kuri gali dirbti su turba. Visų antra. Kuro dozavimas. Reikia modifikuot kompo programą, kad galėtum pilti kurą pagal turbos slėgį, kad nedetonuotų, t.y. stipiriai riebinti mišinį, nes suspaudimas vistik 1:10. Dar reikia tuo pačiu ir degimą "sumapinti" visai kitaip nei atmo. Bet iš esmės, reikia perrinkti variklį, nes turbo ir vožtuvai iš kitokių metalų eina ir kitos dalys kitokios etc. Žodžiu, padaryti, kad važiuotų reikia turėti daug lėšų, laiko, žinių, įgudžių etc. O jei daryt bet tik, kad tubo būtų, geriau jau ją į bagažinę įsimest nei prie kolektorius tvirtint. Bus daugiau naudos.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lap-12 23:10
wateris
jap! ;] jei norit turbo imkit volvo turbini varikli ir zaiskit pradziai tikrai pakaks :] o kai iseis svaistiklis per sona ir pramus radiatoriu tada jau galvosit apie auto kuris standartinis yra kompresinis :]

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Lap-13 12:27
rwt
KaBa rašė:Na .bet kaip eksperimenta galima butu ir su originaliais stumokliais viska sudet. gal ir atlaikys.... rwt o cipui pajungti reikia kazko "savadarbio" ar yra paliktos vietos kaip PC tarkim garzo plokstei, vaizdo plokstei ir pan? Kiek tau kainavo cipas?


Kad i standartini kompa chipa ikishti reik sena ishkirpti su "kusachkem" ir ilituoti "slota" (3lt) i kuri galesi kada nori ikishti arba ishtraukti chipa. Cia toks variantas jei perki chipa is kokio ebay jau padaryta ne pagal tavo masina. O jei pagal tavo masina pats chipuoji esama chipa reikia irangos tai yra per diagnostine jungti kuri randasi prie saugikliu pajungti 3 laidus reikalingas kompas ir programa kurios pagalba gali "unlockinti" gamyklini chipa perstatineti map'a apsukas redlainui ir panasiai.