Puslapis 11

Zvakes i F7P

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 11:41
rwt
Turbut prikelsiu sena tema, bet nerandu kaune normaliu zvakiu i sita motora, visos po 7-10lt zvakes kaunas ka turi tai BOSCH arba NGK bloga darosi vien isgirdus pavadinimus, Ka galima normalesnio ideti i sita motora? Gal kas galetu numerius papastinti ar patarti kas geriau tynka?
Ir gal netycia kas domejosi netynka sitam motorui platinines zvakes ir kur ju galima gauti kokios firmos ir kokios kainos?

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 13:24
Roccas
o visi NGK gyre.shiaip jei visos zvakes ok, nemanau, jog verta jas keisti :)

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 13:26
vigiux
jei ka tai bosch vienas geriausiu gamintoju, o ngk tai irgi geros svakes

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 13:34
rwt
nu pas mane visoms pi..diec atejo ruzavos tarpas perdidelis padege buvo isukti boshai turbut po 6lt cia tas kas pardave ikisho kokias smarkiai naudotas. O kas nors ka nors zino be bosch ir ngk? :)

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 14:09
Ell-Bee
Na as susistates NGk zvakes, pirkau is dagrio berots po 7 ar 9Lt dirba normaliai butent tokiam varikliukui skirtos.. :)

Re: Zvakes i F7P

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 16:42
renoses
rwt rašė:Turbut prikelsiu sena tema, bet nerandu kaune normaliu zvakiu i sita motora, visos po 7-10lt zvakes kaunas ka turi tai BOSCH arba NGK bloga darosi vien isgirdus pavadinimus, Ka galima normalesnio ideti i sita motora? Gal kas galetu numerius papastinti ar patarti kas geriau tynka?
Ir gal netycia kas domejosi netynka sitam motorui platinines zvakes ir kur ju galima gauti kokios firmos ir kokios kainos?





PAGAL KATALOGA TAI CHAMPION.MANAU GERAS PASIRINKIMAS JEI ORIGINAL.BENT PO KAPOTU PAS MANE LIPDUKAS UZDETAS SU ZVAKIU NUMERIU IR TARPELIO DIDZIO

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Geg-25 17:45
rwt
Tai jo champion neblogos zvakes (jei orginalas) bet metai bega technologijos vis naujesnes, o tas numeriukas zvakiu tai tos zvakes ir 7-11lt kainuoja, norisi ishnaudoti galimybes naujas technologijas pajusti, tik kad kaune to nelabai padarysi. kaip i renushke zvakes: BERU ? ( http://www.beru.com/english/produkte/zu ... ultrax.php )

Va kokios tynka i 16v

Kodas: Pasirinkti visus
http://www.beru.com/english/produkte/produktfinder.php?hersteller=RENAU&modell=19+II+(B/C53_)&typ=1.8+16V+(B/C53D)&ktypnr=2058&action=step04

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Geg-27 22:33
wateris
manai isisuksi zvakes po 70 lt ir pajausi skirtuma? jei neturi kur kist pinigu tai pirk netik zvakes bet ir laidus su paskirstymo dangteliu... Nepamirsk kad po variklio pagaminimo jis nelabai buvo technologiskai atnaujintas tai kad idesi zvakes su 5 kontaktais kazin ar ka pajusi. kiek teko girdeti lyderiaujantys gamintojai NGK, Bosch, champion....

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Geg-28 08:03
rwt
Laidai ir dangtelis jau nupirkti ir pakeisti, o zvakes nenoriu pigiausias sudeti, nes greitai pareis. Nes matosi is senu bukles. Tai jei NGK ir bosch ar champion geros tai gal kas galit koda pasakyti nusipirksiu ir susisuksiu ir bus rami galva.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Geg-28 12:47
Ignatio
Pagal autodata (1,8 16V 89 - 96, 99kW):
Bosch F6DCOR
Champion C7BMC
NGK BCP6ES

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Geg-28 13:27
wateris
rwt rašė:Laidai ir dangtelis jau nupirkti ir pakeisti, o zvakes nenoriu pigiausias sudeti, nes greitai pareis. Nes matosi is senu bukles. Tai jei NGK ir bosch ar champion geros tai gal kas galit koda pasakyti nusipirksiu ir susisuksiu ir bus rami galva.


zvakiu darbas priklauso nuo variklio darbo.. pas tave ruzavos tai iseitu:
Lead Glazing
Fault: often caused by incorrect carburation, excesive idling, followed by sharp acceleration. Also check ignition timing
dar gali buti misinys per liesas.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Geg-28 14:28
rwt
Tai reik degimo kampa sureguliuoti taip iseina?

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Geg-28 20:29
Justys_jnv
man kaip zaliam zmogeliui paaiskinkit kas tas degimo kampas ir kaip jis reguliuojas pas 16v :D

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Geg-29 14:36
wateris
kad nelabai reguliuojasi. nebent holo daviklis grybauja

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Geg-29 22:36
rwt
na as kaip suprantu, jis reguliuojasi ant paskirstymo dangtelio atsukus ta virsutini dideli varsta ten kaip ir vezes padarytos kilnoti aukstyn zemyn, o parodymus su prietaisu gauna tik pamirsau jo pavadinima, kaune EOLTE sako uz 30lt sureguliuoja. Tai kiek ziurejau i 16v paskirstytoja tai yra tas varstas ir tos vezes, tai lygtais ir reguliuojasi.

Wateri, o kas tas "holo daviklis" ir kur jis randasi? ir ka jis daro?

p.s. Ignatio dekui uz kodus ;)

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Geg-29 23:32
wateris
holo daviklis virs greicius dezes toks sudukas 2 varztais prisuktas jis yra keli mm nuo smagracio...

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Geg-30 07:51
Ignatio
Paprasčiausias būdas pasitikrint holo daviklį - pasimatuot varžą, ji turi būti 150-250Omų.
Šiaip visur rašo, kad tiek paprastų, tiek 16V renukų uždegimo kampas nereguliuojamas, nes jį nustato ECU. O dangtelį sukiuodamas nieko nepeši, nes tu niekaip nepaankstinsi uždegimo momento, o tik pasuksi dangtelyje esančius elektrodus begunoko atžvilgiu. O jei servize reguliuos tą danglelį sukiodami - tai bus akių dūmumas, kad paimt pinigus.
Beje, tas prietaisas, su kuriuo "mato uždegimo kampą", vadinamas stroboskopu.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Geg-30 10:17
rwt
Daug informacijos naudyngas aciu =] Dabar ka daro tas holo daviklis? gal kas manuale galetu su paintu ji apibrezti raudonai, nes sunku isivaizduoti kai nemates as jo. Tada pasimatuociau, kokia jo varza gal pavarges, tik nzn kokia jis funkcija atlieka.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Geg-30 12:24
Ignatio
Jisai atrodo taip:
Paveikslėlis

O randasi va čia:
Paveikslėlis

Holo daviklis naudojamas alkūninio veleno apsisukimų skaičiui ir uždegimo taškui nustatyti.
Ištikro, tai abejoju, kad čia holo daviklis kaltas... Jei jis mirinėtų, tai būtų kita simptomatika: nepriimtų gazo, sunkiai ant laisvų dirbtų ir ant aukštų, gestų, vėliau nebesivestų. Šiaip būtų įdomu pamatyt, kaip atrodo tos žvakės, nes man atrodo, kad čia ieškoma to, ko nėra.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Geg-30 17:46
wateris
kai holo daviklis mirdineja pirmiausia ant uzvedimo pastebima, sunkiai kuriasi nevisi cilindrai kurtis nori. as irgi abejoju ka dproblema cia parasiau holo davikli nes degima reguliuot norejo...

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Geg-30 19:09
rwt
Hm simptomai tai panasus, gaza priimineja sunkokai ir ant tarp 3 ir 4k apsuku kaip ir "duobe" pasijaucia, galvojau gal kuro padavimas streikuoja, ant laisvu dirba lyg ir normaliai, kuriasi sunkokai, bet cia starteris sunkiai sukasi gal jis pavarges, as ishsuksiu zvakes ir nufotkinsiu ir cia idesiu ir paziureja savo nuomone parasykit ;)

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Bir-09 22:34
rwt
Pasikeiciau zvakes, paklausiau jusu patiraimu isidejau paprastas vieno kontakto zvakes kaip ir priklauso NGK firmos (BCP6ES) uz 7lt/vnt :D skirtumas toks kad ramiau variklis dirba ir tiek.

Dabar norejau paklausti tokio dalyko cia jau menesi nervina mane tipo vaziuoji tiesiai nesvarbu kokia pavara ir suki i bet kokia puse tipo 90 laipsniu posukis normalus sankryzoj ir spaudi tapke ir masina vos nesitampo lyg duobe kokia butu visiskai vnz netraukia praeina kazkiek laiko pradeda vel normaliai vaziuot. Kas cia galetu buti? as tipo galvojau gal kuro per mazai bake bet tai 15-20 litru turetu normaliai buti, poto galvojau siurbliukas benzo nepasiurbia ir todel trukciojimas gaunasi oro kai pagauna ir dar primeciau holo davikli, kuris ten kazka skaiciuoja, nes is vietos raunant ir gazo nepriima normaliai. Tik va naradau as niekaip to daviklio reik kad kas parodytu.