Puslapis 12

Kaista variklis

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-13 14:47
Dzhinas
Kaip ir pas visas tvarkingas auto, pas mane temp rodykle pakildavo iki vidurio, taciau viena karta paspaudus iki 140km/h, ji jau pakyla 3/4 tepm skales, po kiek laiko vel variau apie 130km/h, tai db rodykle pakyla vos ne iki max, skyscio pakaka ir nemazeja.Beje isijunges ventiliatorius temp numusa iki 3/4, bet ne daugiau :\ Kas cia per velnias?

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-13 15:29
Ignatio
Galimas daigtas, kad užsikišęs radiatorius arba pradeda striginėt termostatas.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-13 16:39
Gintaras
termostatas-paziurek ar slangos vienodai kaista??gali buti viena saltesne arba visai salta,ar cirkuliacijos nera-paziurek ar radiatorius visas ikaista vienodai??

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-13 22:36
Dzhinas
Virsutine slanga karsta, o apatine vos vos silta, bet vat keisciausias dalykas kad viskas prasidejo kai 140 ismyniau,ir kuo daugiau greit vaziuoju, tuo labiau poto temperatura uzkyla ir nekrenta, tai gal cia ir bus kaskas uzsikise, nes termostatas taip nedurniuotu manau.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bir-14 12:41
rwt
nusipirk maximoj pipete antifreezui matuoti (3lt) pasimatuok ir suzinosi gal jau laikas keisti arba labai prastas supiltas.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bir-14 14:22
Ignatio
Nuo to, kad seniai nekeistas antifryzas variklis stipriau nekais. Jei apatinė slanga šalta - variantas, kad pompos sparnuotė bus bebaigianti nusisukti. Užsivesk variklį ir atidaręs plėtimosi bakelį žiūrėk, turi matytis, kad vyksta cirkuliacija, maišosi antifryzas, tada pagazuok iki kokių 3 rpm, turi susitiprėti cirkuliacija. Jei gazuojant cirkuliacijos intensyvumas nekinta arba kinta labai mažai - bus pompa.
Dabar, kai orai karšti, geriau susitvarkyt, nes nepajausi kaip perkaitinsi variklį.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bir-14 21:40
rwt
Siandien antifreeza pasikeiciau, jofana kiek rudziu isleidau kai po spaudimu pravariau visa sistema O_O toks vaizdas, kad buves savininkas metus su vandeniu vazinejo :\ bet dabar viskas normaliai, verciasi iki 2,5 padalos ir kaba stabiliai.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bir-14 21:56
ignass
gali vazineti ar su vandeniu ar su antifrizu kiek mates r19 jei seniau keistas antifryzas buna rudziu spalvos,kai pas buvau is vokieciu r19 parsivares,tai keisdamas antifriza kokius 3 sykius ploviau varikli ir vistiek po keliu menesiu pradejo keisti spalva

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Bir-15 09:54
rwt
bus matyt, bet ploviau tai 2h net nusibodo :D

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Bir-15 11:13
ignass
as tai slanga ikisau ir uzkuriau mygom rudys bego

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Bir-15 17:19
RimuX
ignass rašė:gali vazineti ar su vandeniu ar su antifrizu kiek mates r19 jei seniau keistas antifryzas buna rudziu spalvos,kai pas buvau is vokieciu r19 parsivares,tai keisdamas antifriza kokius 3 sykius ploviau varikli ir vistiek po keliu menesiu pradejo keisti spalva


Su vandeniu nepatartina, nes pompos salnikiukai taip gadinasi, kadangi vanduo neturi reikiamu tepimo savybiu, skirtingai nei antifrizas, beto antifrizas truputi greiciau nei vanduo isisavina siluma ir ja atiduoda, taip kad varklio ausinimas geresnis

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Bir-17 12:00
mindzius
jei kaista motoras pazek ar visi cilindrai dirba,man kaito,nes kolektoriaus ir ipurskimo tarpine prie galvos buvo pramusta ir 4cilindras ora gaude

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Bir-17 12:05
rwt
kaip pazeti ar visi dirba cilindrai? atjungti zvakes ir palikti tik ant to cilindro zvake?

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Bir-17 18:45
RimuX
Kaip cilindras gali nedirbt tai nesuprantu, gal zvake nedirba, arba spaudimas cilindre mazas, jei zvake nedirba tai as tikrinu taip: issuku viena zvake, uzkuriu varikli ir prie variklio korpuso pridedu, jei duoda kibirksti tai viskas ok, poto ta isuki, kita zvake issuki, taip ir tikrini, dar buna kad zvakes apsinesusios, tai su metaliniu sepeciu nusvaiti, tarpeli pamatuoti tarp konkaktu, ir isuki, arba "pypkutes" i kurias zvakes kisasi buna oksiduojasi ir srove nebepraeina, dar tie laidai buna pramusti ir galia taip prarandama, ta patikrinti labai paprasta, uzkuri masina tamsoj ir kapota pradarai, jei tokios smulkios kibirkstytes ant laidu sokineja, reiskia laidai pramusti, keist reikia, aisku apie sudetingesnius gedimus kai to guminio dirzelio kur voztuvu veleneli suka dantukai isdile jau nekalbu, tokiu dalyku nepatyrusiam keist nerekomenduociau (pats nedrysciau keist) nes taip galima nors ir per viena dantuka blogai dirzeli uzdejus voztuvus uzlankstyt, ten reikia labai atydziai i tam tikras atzymas ziuret ir apie tai nusimanyt, aisku kitom masinom buna apsauga nuo to bet nesigilinam. O kompresija cilindre tai tikrinu issukes viena zvake ir isukes slangute ant kurios kito galo toks prietaisas panasus i monometra tik ten cilindro kompresijai skirtas matuos, nu taip visuose cilindruose ir pamatuojama, o poto isvados del gedimo daromos

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Bir-17 22:44
Drulia
nu pas mane ir labai kaito. net labai !!! isemiau termostata lyg vaziuojat ir gerai net labai zemiai temperatura nukrenta bent taip rodo tik pastovejus tris keturias min ir vel uzkyla 3/4 o ventiliatorius numusa tik kelias padalas ar gali but kad pompa ant mazu apsuku blogai varineja ? kiek mazdaug toks remontas kainuotu? ir apskritai kokia funkcija termostatas atlieka ? :angry:

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 03:11
RimuX
Ternmostatas skiria didiji ir mazaji ausinimo ratus, kai varikli tik uzkuri, jis turi kuo greiciau isilti, taigi ausinimo skystis cirkulioja tik po mazaji rata, t.y varikli ir peciukas kad salonas greiciau prisiltu jei salta, o kai pasieke normalia darvine temperatura, jau jam per karsta, tai nuo karsto antifrizo atsidaro termostatas ir cirkuliacija jau vyksta per didiji ausinimo rata, t.y. radiatoriu, jei termostatas uzsikirtes ir neatsidaro, variklis kaista, nes antifrizas neturi kur silumos, paimtis is varilklio det, o jei termostatas ties atvira padetim uzsikerta, variklis kaista labai ilgai (nuo lauko temperaturos cia dar priklauso) nes temperatura, kuri reikalinga jam isilti iki darbines temperaturos, per atvira termostata isnesama lauk

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 07:54
rwt
30lt naujas termostatas pakeitimas servise 60LT.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 11:44
ignass
kiek pakeitimas 60lt, uz ka? :eek:

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 12:06
Dzhinas
Nu blin ir prigazdinot, kur tas termostatas stovi?issuksiu lauk ji :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 12:20
Gintaras
variklio galvoje

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 12:20
wateris
ausinimo skystis su rudim daug prasciau ausina! jei gerai pamenu iki 20% prasciau

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 13:58
ignass
kad pakeisti termostata tai 2 varztai ar 3 berods.10mm lygtai,ir aisku antifirza isleisti ir suleisti paskui

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 14:42
rwt
nu taip, bet cia jei pats darai. o yra ponu kurie i servisa veza tai sakau 60lt kainuoja :D as pats dar klausiau kai suzinojau tai kaina tai pats pasikeiciau. Uz liamda zondo pakeitima norejo 150lt ir pats keiciau poto supratau kodel tiek kainuoja :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 14:51
RimuX
Sunku poatiket, kai as klausiau kiek granatu pakeitimas, sake 30Lt tik, o jas manau dar sunkiau pakeist nei kazkoki termostata. Beto jei neklystu dar tarpine eina prie termostato kad ausenke pro ten neteketu, ar maisau kazka :\

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 14:56
rwt
neatsimenu bet atrodo yra tarpine kazkokia dezutej. O kainos tai del to skiriasi taip, kad cia kaunas vilniuj jauciu dar brangiau :\ ir servisas ne sudarankiu nors kas ten juos zino..

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 22:36
SeanMVP
Mano renuko apatine zarna atrodo kazkokia tustoka ir tik siaip silta, kai virsutinioji karsta. Cia termostatas kaltas? :\

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 23:21
rwt
arba pompa, atidaryk ishsipletimo bakeli ir paziurek ar cirkuliuoja antifreezas normaliai turi subegti i bakeli jis.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Bir-18 23:25
SeanMVP
kur ta bakeli rast? :paranoid: phII 1992m. 1,8 mono

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bir-19 00:17
wateris
ignass rašė:kad pakeisti termostata tai 2 varztai ar 3 berods.10mm lygtai,ir aisku antifirza isleisti ir suleisti paskui


i termostato pakeitimo laika iskaiciuot manau reiktu ir nuorinima.. tas nemazai laiko uzima, o laikas pinigai...

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bir-19 07:56
rwt
SeanMVP rašė:kur ta bakeli rast? :paranoid: phII 1992m. 1,8 mono


ziurint i variklio skyriu po desine puse, ten kur pili antifreeza i ji keletas slangu ateina.