Puslapis 11

neatsuku amortiko varzto.patarkit

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 19:39
renoses
NUTARIAU PAKEISTI ATRAMINI GUOLI,NUSIPIRKAU TAM TINKAMUS RAKTUS O ATSUKTI VARZTO AMORTIKO NIEKAIP NEIVEIKIU. BUVAU IR VISA KELMA NUEMES IR SPIRUOKLES SUSPAUDES IR TAIP IR ANAIP NU NIEKO NEISEINA. JAU VIENA SIASIAKAMPI SULAUZIAU VISTIEK NEINA. NEGI AMORTIKA REIKS PJAUT.GAL KAS TURI KOKIU MINCIU :crybaby:

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 20:34
ignass
nuvaziuok kas uzsiima kainuos gal kokia 30lt ir pakeis

pvz marijampole nuvezi amortika isauna spyruokle pakeicia ka reikia ir sutveria 10lt

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 21:00
rwt
su kompresoriumi atsuka su tuo devices kur slanga eina ir galvos dedasi. 40lt vienos puses atraminio pakeitimas kaune.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 21:05
Saulius
keleta dienu vis papursk su skysciu skirtu varztu atlaisvinimui ir siasekampi rakteli cia jau reikia ne kinietiska naudoti.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 21:14
Ignatio
Pasiimi kilpinį gilintą raktą ir nusiperki ne tuos torcinius kinietuškus raktukus, o vieną rimtesnę galvutę, ten kur torcinis (šešiakampis) antgaliukas. Tada užmauni kilpinį raktą ir įstatai galvutę. Paimi terkšlę ar kitokį "priborą" galvutei laikyt ir suki. Geriausia, kai amortikas dar mašinoj, geresnis laikymas, bet galima ir išėmus atsukt.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 21:49
ignass
butai is mrj padetau,jei kas esat is mrj ir ka reikia bisky padeti,tai rasykit gal suderinsim laika

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-20 22:11
wateris
labai gerai su techniniu fenu pakaitint! kolkas su juo pakaitinus viska kuo puikiausiai atsukau

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bir-21 07:44
rwt
o skystis varstam atsukti vadinasi SR80.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bir-26 21:34
renoses
nieko nepavyko atsukt, tik dar dar daugiau bedos pasidariau sesiakampis uzluzo.norejau pragrezt istraukt tai prasisuko taip ir liko apvali skyle o ne siasekampe.ku daba daryt ? :crybaby:

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bir-26 21:54
Ignatio
Daba jami santechninį raktą ir laikai nebe su šešiakampiu, o su santechniniu raktu.

P.S. Tai vėl "kitaisko" mėšlo nusipirkai...

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Bir-26 22:32
KaBa
Paimi zubyla ( nezinau tiksliau vertimo ) ir plaktuka ,atremi zubyla i ta puse i kuria atsisuka varztas ir kali. Gausis vienas is dvieju arba varztas atsisukt 100% arba perluz pusiau.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Bir-27 08:11
Ell-Bee
KaBa rašė:Paimi zubyla ( nezinau tiksliau vertimo ) ir plaktuka ,atremi zubyla i ta puse i kuria atsisuka varztas ir kali. Gausis vienas is dvieju arba varztas atsisukt 100% arba perluz pusiau.


ir poto ismeti amortika istekejusi :)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Bir-28 20:09
Monas_
na jei jau neimanoma atsukt nautraliu budu tada issiimi lauk visa amortika su visa spiruokle (ta prasme is masinos) pasiimi siaura vamzdini rakta (toks santechniko irankis yra) ir uzspaudi paemes uz pacio amortiko stoko, tik reikia imt kiek galima arciau amortiko galo, po atramine lekste is karto. Jei logiskai mastant tai nerealu kad amortikas susispaus iki pat pat galo kai bus idetas i masina, nebent jei be spyruokliu vazinetum. taigi jokios bedos amortikui neturetu nutikt.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lie-02 21:01
renoses
Monas_ rašė:na jei jau neimanoma atsukt nautraliu budu tada issiimi lauk visa amortika su visa spiruokle (ta prasme is masinos) pasiimi siaura vamzdini rakta (toks santechniko irankis yra) ir uzspaudi paemes uz pacio amortiko stoko, tik reikia imt kiek galima arciau amortiko galo, po atramine lekste is karto. Jei logiskai mastant tai nerealu kad amortikas susispaus iki pat pat galo kai bus idetas i masina, nebent jei be spyruokliu vazinetum. taigi jokios bedos amortikui neturetu nutikt.



ACIU VYRUKAI SAVAITGALI BANDYSIU