Puslapis 12

pagazavus keistai kyla greitis

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Lie-17 12:29
pile
(mono, 1,7, ph1) kokių dar duomenų reikia ne-inau paklausit patys jai reikės
tai va o yra taip:
atsisėdi imasiną, užsikuri, viskas puiku gražu. pradedi važiuoti, (nepersistengiat) viskas normaliai. tata tarkim 3-čiu begiu, nesvarbu koks greitis, paspaudis akseleratoriaus pedalą iki galo, tai tuomet toks jausmas lyg pradėtu didėti gretis, bet jis išlieka toks koks buvęs ir tik po kokių 1 ar 2 sekundžių greitis pradeda kilti po truputi.
Na čia sunku aprašyti tokį važiavimą, turejot suprasti ką norėjau pasakyti, jai ne bandysiu kitaip kaipnors paaiškinti. Nu ir kokios problemos galėtu būti tokiu atveju.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Lie-17 19:39
pile
ar niekas neįsivaizduoja kas ir dėl ko taip galėtų būti ar niekam neįdomu ?

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 07:34
rwt
hm.. kompresija variklio matuoti reikia, oro filtra ishimk patestuok ar tas pats, arba gazo trosas ishsisukes nusiimk oro filtra ir paziurek uzkurus su ranka patampyk spyruokle kaip kyla apsukos ar normaliai gaza priima, daug kas gali buti nuo blogiausiu dalyku iki paprasciausiu.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 08:53
pile
o degimas ? irgi gali būt ?

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 09:04
rwt
nu jei netrukcioja niekas, aisq gali buti ir degimas blogas todel gazo nepriima.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 12:41
Kalnapilis
man atrodo kad cia sankaba veza

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 12:52
rwt
o kokios apsukos buna kai dugna gaza paspaudi vaziuojant?

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 12:56
pile
apie 2000 bet nemažiau, blem kartais taip būna kad normliai gazuojas, bet labai retai. dažniausiai tiap kaip rašiau aukščiau...

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 13:01
Kalnapilis
na jai vaziuojant staigiai paspaudus gaza uzkyla tik apsukos ir tik poto pradeda begetis po truputi reiskia sankaba bus

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 13:04
pile
o ką ten jai reikia daryt, kad taip nebūtu ? bo aš nelabai nusimanau apie mašinas, tai vis karts nuo karto prikišu nagus, gal ir dabar pats galėčiau pasitvarkyt jai labai nesudėtinga būtu

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 13:13
Kalnapilis
na nezinau prie 19 sankabos as ir nekises nagu, gal tiesiog uztektu trosely biski atleist jai tai ymanoma :)

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 13:27
pile
nu aišku tada reikės tėvui sakyt kad pabandytų padaryt kažką.

dar parašysiu...

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 14:52
RimuX
Kalnapilis rašė:na jai vaziuojant staigiai paspaudus gaza uzkyla tik apsukos ir tik poto pradeda begetis po truputi reiskia sankaba bus


Sankaba buksuoja, man irgi taspats buvo kai R11 turejau, cia tikslumo ir ziniu reikia, gali but kad sankabos diska reiks keist jei frikcine medziaga iki metalo nusitrynusi, paciam cia neprasidet su tokiu gedimu, o tuo labiau nepatyrusiam, iservisa varyk! ;)

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 20:27
Bildux
RimuX rašė:Sankaba buksuoja, gali but kad sankabos diska reiks keist jei frikcine medziaga iki metalo nusitrynusi

Jei sankaba buksuoja, tai sankabos diska mazu maziausia reiks keisti. Tuo paciu patartina ir isminamaji guoli pasikeit. Jei sankaba mindosi labai kietai - gali tekti ir diskatoriu pasikeisti.
Tokiu atveju varyk i servisa. Darbas kainuos 200-250 lt.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Lie-18 22:39
rwt
700-900lt viskas kainuos su detalem darbu ir kitu sudu. bet jei apsukos tokios mazos nemanau kad sankaba gali buksuoti.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lie-19 00:53
wateris
o kodel negali? variklis sukasi daug lengviau nei masina patempt jam, duodi gazo ir suka... nebutina diska keist galima perkniedyt ir t... daug pigiau... bet kiek laikys nezinia..

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lie-19 04:08
RimuX
Bildux rašė:Jei sankaba buksuoja, tai sankabos diska mazu maziausia reiks keisti. Tuo paciu patartina ir isminamaji guoli pasikeit. Jei sankaba mindosi labai kietai - gali tekti ir diskatoriu pasikeisti.
Tokiu atveju varyk i servisa. Darbas kainuos 200-250 lt.


Na diskatoriu galvoj turejau, maisosi man tie pavadinimai, ta gi apskrita kur sukasi, vidury spiruokles o is sonu abieji ta medziaga kad sukibtu, tai buna kai ta medziaga padyla laisvumas atsiranda tai ir nesusikabinas tas diskas, del to prasisuka, jei dar tos medziagos yra uztenka itempima pareguliot, bet jei sudilus jinai, reiktu naujo diskatoriaus, ten greiciu deze nuemi ir matosi jisai

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lie-19 07:57
Ignatio
To Rimux:
Tu, žiūriu, nichuja nieko nerauki, o visiems tik patarinėji ir kai paskaitai tavo patarimus nebežinai ar čia juoktis ar verkt. Geriau tu ten pasiaiškink kaip su tom durelėm, ar tinka nuo 16V ar ne, o paskui apie visus kutus mazgus kalbėk.

Dabar klausimas temos autoriui. Ir post'o temos pradžioje neaišku kaip ten yra su apsukomis. Paspaudus gazą iki dugno kyla apsukos bet tik po 1,2 sekundžių pradeda kilt greitis ar paspaudus gazą iki dugno tiek greitis tiek apsukos pradeda kilt tik po kelių sekundžių? Ir visąlaik tik tiek 2000 apsisukimų? Jei pirmas variantas - sankaba, jei antras - ten yra toks reikalas moniniam kaip automatinis patsosas, kuriame, kaip aš įtariu, yra droselio sklendės padėties daviklis, kuris fiksiuoja kada droselis pilnai uždarytas ir kada silpnai pravertas. Dabar kai tik turėsiu laiko kaip tik imsiuosi šitokios bėdos, tik kad mano atveju pradedant važiuot ir lėtai spaudžiant gazą vienu momentu atsiranda "pravalas".

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Lie-19 16:24
RimuX
nA tavo zinai as automechanika lankiau :cool: tiesa su antru kursu problemu iskilo tai nebaigiau, bet ziniu uztektinai igavau + 3 masinas savo rankom esu isrinkes dalim, taip kad raukiu as viska, RENAULT 11 isardziau, HONDA CIVIC ir MOSKVICH 2140 ir puikiai zinau kaip viskas veikia ir jei kokia daly ne jos vardu pavadinau tai dar nereiskia kad nieko nezinau, juk ant daliu kai jas ardai nebuna pavadinimu surasyta, o tu uuot parises mane kaip turetu buti teisingai apiputojai mane! :puke: Argi sitaip grazu?!

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Lie-20 07:29
rwt
viskas gerai xebra nesiparinkit ;) reik pilei padeti pas ji sankaba ishlekus turbut.

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Lie-20 20:05
2SHAE
pas mane ir su gazu pokstai buvo, jau galvojau sankaba, bet pasirodo gazo troselio vezle atsiverzus, tai troselis tai issoka tai vel ikrenta i savo vieta, prisukau ir bedu nebeliko ;)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lie-23 14:12
Ignatio
RimuX rašė:nA tavo zinai as automechanika lankiau :cool: tiesa su antru kursu problemu iskilo tai nebaigiau, bet ziniu uztektinai igavau + 3 masinas savo rankom esu isrinkes dalim, taip kad raukiu as viska, RENAULT 11 isardziau, HONDA CIVIC ir MOSKVICH 2140 ir puikiai zinau kaip viskas veikia ir jei kokia daly ne jos vardu pavadinau tai dar nereiskia kad nieko nezinau, juk ant daliu kai jas ardai nebuna pavadinimu surasyta, o tu uuot parises mane kaip turetu buti teisingai apiputojai mane! :puke: Argi sitaip grazu?!

Radai kuo pasigirt. O dabar pasigirk kiek mašinų savo rankom surinkai, sutaisei ar kitaip privedei prie eksploatacinės būklės? Išardyt kiekvienas gudrus...

P.S. Jei neskiri kas yra diskatorius ir sankabos diskas - nepakankamai žinių gavai.

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lie-29 11:05
pile
labas. tas greitis kyla kartu su su ta rodykle kur apsukas rodo, bet kaip palėtintai, po to atsigauna ir viskas normaliai... užvakar sankabos trosas nutrūko vidury gatvės :)) tai buvo strioko hehe...

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Lie-29 11:58
Monas_
Pastebejau kad kol pats nesusiduri tol ir neaisku kas ka pasakoja, nes buna kad pas viena vienaip viskas vyksta, paskita kitaip o kai reikia savo remontuot matai visai kitiap viska. Tokie dalykai priklauso nuo masinos metu, modifikacijos, buvusiu remontu skaiciaus ir ju atlikimo kokybes, remonto metu keistu detaliu kokybes ir gamintojo skirtumu ir dar nuo N kitokiu veiksniu. Ta pati sankabos diska galima sekmingai perkniedyti r19'tiems. Teko tuom uzsiimt ir galiu pasakyt, kad iedealiai tinka tie darbiniai diskeliai (medziaga, paprastai vadinama ferido) nuo OPEL markes automobiliu, ir kainuoja vienas diskelis iki 15-20Lt. Dar reikalingos kniedes specialios (varines) ir aisku reikia viska issimt lauk. O ten kai pasakoja liaudis kad 700-900 kainuoja taigaliu pasakyt galima rast ir gerokai pigiau viska susitvarkyt... Bet any way, manau kad cia ne sankabos problemos, nes is zmogaus pasakojimu supratau kad jam paprasciauiai masina "nevalit" kaip sako. Pradeciau nuo oro filtro pasitikrinimo, jei niekas vis dar neaisku vaziuoji pas zmogu kuris siek tiek daugiau apie renukus kerta ir duodi jam pralekt. Ir tada viskas aisku pasidaro dazniausiai :nod: :cool:

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Lie-30 23:56
pile
Ignatio rašė:
jei antras - ten yra toks reikalas moniniam kaip automatinis patsosas, kuriame, kaip aš įtariu, yra droselio sklendės padėties daviklis, kuris fiksiuoja kada droselis pilnai uždarytas ir kada silpnai pravertas


čia pagal tą o čia kur randas tas padėties daviklis ?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Lie-31 14:16
rwt
ten kur gazo trosas ant mechanizmo stovi uzdetas ir tas mechanizmas darineja sklende o apacioj mechanizmo tas daigtas randasi kuris darineja skelnde automatiskai pagal temperatura turbut. ji pamatysi tik nuemes oro filtra.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgp-01 19:36
pile
aha reikės pažiūrėt savaitgalį...

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Rgp-04 09:47
Ignatio
pile rašė:labas. tas greitis kyla kartu su su ta rodykle kur apsukas rodo, bet kaip palėtintai, po to atsigauna ir viskas normaliai... užvakar sankabos trosas nutrūko vidury gatvės :)) tai buvo strioko hehe...

Va, dabar aiškiau. Žodžiu pas tave staiga paspaudus gaza atsiranda "pravalas". Žiūrėk ten tą mazgą su žingsniniu varikliu. Visai galimas daigtas, kad kontaktai oksidavęsi ir prastas kontaktas, dėl to paspaudus gazą mišinys nepariebinamas, o MAP sensorius nespėja sureaguot ir gaunasi stiprus mišinio liesėjimas, dėl kurio ir atsiranda tas pravalas.

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Rgs-09 21:09
DestrOJ
klausimas ne i tema ;) ar pas visas renushkes benzo rodyklei pasiekus ketvirtadali bako uzhsidega geltona lempute? :D Pats dabar vazineju su r19 1.8S, priesh tai vazinejau bulka 1.8 pilnu ipurshkimu. nors skirtumas tik vienas kilovatas, bet ant traukos tai skiriasi stipriai(bulka valit) :D , pvz:
kai greitinies R19 antru begiu kazhkur iki 2000-3000aps/min pagreitis gan staigus, bet po to apsukoms kilant jis sumazeja, pagalvojau apie sankaba, bet atrodo viskas tvarkoj. draugas sako kad mono varikliai geriau sukasi prie zhemesniu apsuku. tai tiesa? na o bulkoj tai atvirshciai, kai pasiekia apsukas virsh 3000 prasideda rovimas.

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Rgs-09 21:12
Ell-Bee
Viskas tvarkoj nepamenu tiksliai prie kokiu suku bet tam tarpe tarp 2000-3000 apsisukimo yra tavo varikliuko didziausias sukimo momentas, taigi viskas gerai, pvz pas 16v tik pradeda vaziuoti nuo 3500...