Ashash rašė:Tas cilindras tikriausiai benzino garu absorberis (pas mane 1.7mono jis kabo ant dvieju guminiu apkabu ir ziauriai maisho apipurshkimo bakeli ishlupti). Ish bako benzo garai jame absorbuojami ir kazkokio voztuvelio pagalba juos i ipurshkimo mazga kazkur paduoda - naudos ish jo itariu nulis
rwt rašė:80lt naujas kompensatorius O_o 16x80=1280 lt tik nzn kokios firmos ir kas gamina. Seip as ir norejau juos keisti tik kaina kandziojasi man..
Ignatio rašė:Jei esi pradedantysis mechanikas, tai pradėk nuo lieteratūros skaitymo, visų mazgų veikimo principų detalaus išsiaškinimo etc. Žodžiu, pradėk nuo teorijos, nes kitaip laužysi, gadinsi ir normaliai važiuojančio variklio nesurinksi gyvenime. Čia tik draugiškas patarimas.
KaBa rašė:Visa ziema pries akis O mano tikslai panasus. restauracija kaikuriu detaliu , galbut nauji ziedai stumokliu ,gal nauji kompensatoriai ,gal jai bogai uzdesiu nauja dirza nauji voztuvai vienu zodziu jokiu sunkumu nematau nes esu pradedantysis mechanikas ir ant sito duona uzdirbinesiu. Bet reik gi nuo kazko0 pradet, kazkokioj profkej nieko neismokys niekados kiek ismoksi savom rankom.
wateris rašė:ne velnio! ardyk daryk, dauzykis krumplius, nemiegok naktim, lauzyk! visi nuo to pradejo! teorija yra teorija, zinoma be jos neapseisi, bet kai pradedi daryt pamatai kad ta teorine dalis kuria zinai yra labai mazai ko verta! ne vienoj knygoj nerasi parasyta kaip atsukt prasukta zvaigzdute, ar kodel apsukos laikosi 3000 surinkus varikli. As pirma varikli ardziau ne sau, paklause galiu, pasakiau taip, po to seke 1 para darbo, ir nezinojimas ar pabaigsiu... Jei darai nebijok, jei bijai nedaryk!
KaBa rašė:Profkej salia avizieniu. Na tas manualas manau man anksciau ar veliau labai pagelbetu. Kazkada turejau ant kompo bet ten buvo nepilnas labai daug truko jame. Apie kelinta valanda man reiketu prisistatyti?
Ignatio rašė:wateris rašė:ne velnio! ardyk daryk, dauzykis krumplius, nemiegok naktim, lauzyk! visi nuo to pradejo! teorija yra teorija, zinoma be jos neapseisi, bet kai pradedi daryt pamatai kad ta teorine dalis kuria zinai yra labai mazai ko verta! ne vienoj knygoj nerasi parasyta kaip atsukt prasukta zvaigzdute, ar kodel apsukos laikosi 3000 surinkus varikli. As pirma varikli ardziau ne sau, paklause galiu, pasakiau taip, po to seke 1 para darbo, ir nezinojimas ar pabaigsiu... Jei darai nebijok, jei bijai nedaryk!
Aš ir nesakau, kad vien teoriją reikia kalt, bet išradinėt dviratį iš naujo nėra prasmės ir nenaudinga laiko požiūriu. Kam kažką bandyt atrast, kai yra tam tikri visa ko darymo principai, kurie jau žinomi, tik tereikia jais pasinaudot. Bet dėl šūkio tai sutinku
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 59 svečių