Puslapis 13

idomi detale po desiniu sparnu. Variklio perrinkimas

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Rgs-07 00:22
KaBa
Sveiki. Gal kas zinot kad per detale yra po desiniu sparnu , paciam jos dugne yra toks kaip orgaudis tada virsuje cilindras. Po to eina maza slangele (bet labai tvirta) i isiurbimo kolektoriu. ir dar kruva laidu prie jos prijungta. Cia kalbu apie 16v. Neesu mates jokioj kitoj masinoj tokio prietaiso. ir dar Gal kas yra isminejes 16v varikli? Noreciau sokios tokios darbu eigos konsultacijos ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Rgs-07 01:27
rwt
Del tos detales tai foto labai pagelbetu atsakyti i klausima, del variklio ishemimo tai panasia procedura praejau neseniai.

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Rgs-07 07:02
Ashash
Tas cilindras tikriausiai benzino garu absorberis (pas mane 1.7mono jis kabo ant dvieju guminiu apkabu ir ziauriai maisho apipurshkimo bakeli ishlupti). Ish bako benzo garai jame absorbuojami ir kazkokio voztuvelio pagalba juos i ipurshkimo mazga kazkur paduoda - naudos ish jo itariu nulis

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Rgs-08 23:59
wateris
Ashash rašė:Tas cilindras tikriausiai benzino garu absorberis (pas mane 1.7mono jis kabo ant dvieju guminiu apkabu ir ziauriai maisho apipurshkimo bakeli ishlupti). Ish bako benzo garai jame absorbuojami ir kazkokio voztuvelio pagalba juos i ipurshkimo mazga kazkur paduoda - naudos ish jo itariu nulis


jei is jo naudos 0 isimk :] bet neuzsikursi.... nepamenu tiksliai kazkaip aktyviu angliu ar ko... pavadinimas toks :)

kokios konsultacijos reikia del variklio? ;]

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Rgs-09 19:31
KaBa
joa mes kalbam apie tapati. Jis prie langu skyscio Bakelio maisosi ten. Na aciu uz paaiskinimus tiesiog neesu mates daugiau jokoj kitoj masinoj tokio. Na o apie variklio isemima noreciau paklausti nuo ko reiktu pradeti. Na kaip manau supran tama atjungti visas slangeles ,isimti radijatoriu , ir viska kas gali maisytis. Tik vat beda tame kad neturiu nei krano nei isvis jokio yrenginio kuris man galwtu padet. Tik draugu rankas. Gal kasnors yra kanors savadarbio isrades?

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Rgs-09 22:18
wateris
kam tu ji isimt nori? ;] atjungi laidus nuo akumo uzmeti ant variklio, atjungi minuso laida prisukta prie kiebulo virs ismetimo kolektoriaus, atjungi fiske nuo kompo ir slangutes, atjungi radiatoriu ji istrauki atjungi vairo stiprintuvo slangas nuo radiatoriaus, istrauki fiske is reliu dezes, atjungi minuso laida apacioj priedezes, atjungi vairo kolonele, map sensoriu, degimo moduli atjungi ir peciuko slangas duslintuva atjungi dar atsuki amortiko varztus 2 virsui ant 13, pakisi viena dankrata kairej kita desnej pusej traverso, lendi po apacia atsuki 2 varztus ant 18 laikancius gala, tada 2 ant 16 laikancius prieki traverso, ir laidi viska zemyn. pakeli masinos prieki patrauki atgal ir vsio. tada jau daryk ka nori... kilokis varikli nuo traverso, pagalves keisk vairo kolonele tvarkyk.. lb patogu :]

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Rgs-09 23:16
KaBa
Va cia tai gera ideja. Apie tai ir galvojau tik maniau kad neiseis. Nereik Jokiu deziu nuiminet nieko jo? Reiskis Pas mane bus likes tas traversas abu ratai su visom sakem ir t.t.? Na o nuimet noriu nes reik labai daug krapstytis , stabdziu stiprintuvas , vairo kolonele , karterio tarpine. Ir taip del sportinio idomumo :D

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-10 09:41
rwt
karterio tarpine gali uzdeta/pakeisti neisemes variklio tik traversa reik atleisti is priekio keleivio puses kad jis ishsitrauktu. ir rata reiks nuimti.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-10 16:40
wateris
joa nereikia jokiu deziu, tik seip daug papildomo zaidimo prisidarysi.. :]

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-10 17:08
KaBa
as gi sakiua cia daugiau vejamas sportinio idomumo. Wateri o pro kur reik atsukinet vaira? Nes niekaip neisziuriu.

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-10 17:58
Ell-Bee
salone po pedalais guma, pakeli ji ir ten varztas

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-10 21:44
wateris
o su vairu zaidimo turesi, nusiimk rata uzsidek ilga prailgintoja ir galva ant 13 pasisuk vaira taip kad matytusi varztas ir suk, dar reiks guma pasukti i sona. ziurek netampyk vairo labai nes jis isimaudineja ten, ir paskui tarpai tarp vairo ir paneles lieka. o seip zinok patarciau koki kita sportini interesa susirast :] nebent i viska pro pirstus ziuresi... nes as kaip nusiemiau nuo traverso, tai ir nedejau atgal kol visko neismatavau, nepaciupinau ir nepakeiciau... :]

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-10 23:19
KaBa
Visa ziema pries akis ;) O mano tikslai panasus. restauracija kaikuriu detaliu , galbut nauji ziedai stumokliu ,gal nauji kompensatoriai ,gal jai bogai uzdesiu nauja dirza nauji voztuvai :D vienu zodziu jokiu sunkumu nematau nes esu pradedantysis mechanikas ir ant sito duona uzdirbinesiu. Bet reik gi nuo kazko0 pradet, kazkokioj profkej nieko neismokys niekados kiek ismoksi savom rankom.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 08:06
Ignatio
Jei esi pradedantysis mechanikas, tai pradėk nuo lieteratūros skaitymo, visų mazgų veikimo principų detalaus išsiaškinimo etc. Žodžiu, pradėk nuo teorijos, nes kitaip laužysi, gadinsi ir normaliai važiuojančio variklio nesurinksi gyvenime. Čia tik draugiškas patarimas.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 09:26
rwt
kai suzinosi nauju kompensatoriu kainas atshoks noras juos keisti :D nauju vostuvu kainos isiurbimo ~60lt ishmetimo ~110lt cia vieneto kaina :D

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 10:20
KaBa
Nu bent neziurekit kaip visiska vaika. Teorija as zinau manau pakankamai, esu antram kurse mokykloj ir pats ne viena knygair straipsni perskaiciau ,ir servisuose jau keliuose dirbes esu. kompensatoriai gal ir brangiai tik todel kad ju yra 16 :D . Bet manau kad ir kaip ten bebutu manau reik juos keist nes taip nepatinka tie garsai nemalonus sklindantys is variklio galvutes.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 10:24
Ignatio
Niekas ir nežiūri kaip į vaiką, bet kai nuvažiuoju į servizą, tai net verkt norisi kokia liaudis dirba... Turi žmonės ir metų ir atrodytų patyrę šitam reikale, bet taip neraukia, kad nu i nakui. Ne amžiuje, o žiniose esmė glūdi. Niekas nenori blogo, bet perspėsiu - variklis rimtas reikalas, čia ne amortikus ar guolius keist.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 10:35
KaBa
na del kaikuriu servisu tai tikrai nekas. Bet man tiesiog reik kazkur igaut patirties didesnes. Esu jau ne viena karta nuiminejes ir uzdedinejes galva , keites kompensatorius pritrinejes voztuvus , vienu zodziu galvute visa nuo iki esu isnagrinejes tik vat ko dar neesu nagrinejes tai alkuninio. O ipurshikimo sistemos ardyt nesiruosiu nes del sito sutinku kad renius nebeuzsives :D

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 11:20
Ignatio
Patarčiau pasiimt kokį seną žiguliuką, kad patirties įgautum, taip būtų žymiai pigiau, nes neesi apsaugotas nuo nesėkmių, o jos, eksperimentuojant ant renuko, o ypač 16V, gana brangiai atsieitų. Dar vienas variantas - golfas :D

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 11:27
Ell-Bee
Eksperimentams galiu pasiulyti isimta 16v varikliuka uz 400 lt :)

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 14:55
rwt
80lt naujas kompensatorius O_o 16x80=1280 lt tik nzn kokios firmos ir kas gamina. Seip as ir norejau juos keisti tik kaina kandziojasi man..

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 22:07
wateris
rwt rašė:80lt naujas kompensatorius O_o 16x80=1280 lt tik nzn kokios firmos ir kas gamina. Seip as ir norejau juos keisti tik kaina kandziojasi man..


ohoho kainas uzlauzei :| nueik pas koki dede kuris masinom nusimano i parde i paprasyk kompensatoriu, kai duos reno sakyk o va dabar paziurek pas kokia masina tokie pat :]

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 22:14
wateris
Ignatio rašė:Jei esi pradedantysis mechanikas, tai pradėk nuo lieteratūros skaitymo, visų mazgų veikimo principų detalaus išsiaškinimo etc. Žodžiu, pradėk nuo teorijos, nes kitaip laužysi, gadinsi ir normaliai važiuojančio variklio nesurinksi gyvenime. Čia tik draugiškas patarimas.


ne velnio! ardyk daryk, dauzykis krumplius, nemiegok naktim, lauzyk! visi nuo to pradejo! teorija yra teorija, zinoma be jos neapseisi, bet kai pradedi daryt pamatai kad ta teorine dalis kuria zinai yra labai mazai ko verta! ne vienoj knygoj nerasi parasyta kaip atsukt prasukta zvaigzdute, ar kodel apsukos laikosi 3000 surinkus varikli. As pirma varikli ardziau ne sau, paklause galiu, pasakiau taip, po to seke 1 para darbo, ir nezinojimas ar pabaigsiu... Jei darai nebijok, jei bijai nedaryk!

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 22:19
wateris
KaBa rašė:Visa ziema pries akis ;) O mano tikslai panasus. restauracija kaikuriu detaliu , galbut nauji ziedai stumokliu ,gal nauji kompensatoriai ,gal jai bogai uzdesiu nauja dirza nauji voztuvai :D vienu zodziu jokiu sunkumu nematau nes esu pradedantysis mechanikas ir ant sito duona uzdirbinesiu. Bet reik gi nuo kazko0 pradet, kazkokioj profkej nieko neismokys niekados kiek ismoksi savom rankom.


kiek supratau tai mokaisi kazkur sio meno? ;] kur jei ne paslaptis? kita savaite ketvirtadieni atvesiu manuala haynes ~700 psl, prie spaudos rumu, jei nori geros info, tiksliu matmenu ir t.t. atvaziuok, ir seip jei kam idomu kas atvaziuokit, ka radau ten nelabai maciau kur kitur.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 22:33
KaBa
Profkej salia avizieniu. Na tas manualas manau man anksciau ar veliau labai pagelbetu. Kazkada turejau ant kompo bet ten buvo nepilnas labai daug truko jame. Apie kelinta valanda man reiketu prisistatyti?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-11 23:32
Ignatio
wateris rašė:ne velnio! ardyk daryk, dauzykis krumplius, nemiegok naktim, lauzyk! visi nuo to pradejo! teorija yra teorija, zinoma be jos neapseisi, bet kai pradedi daryt pamatai kad ta teorine dalis kuria zinai yra labai mazai ko verta! ne vienoj knygoj nerasi parasyta kaip atsukt prasukta zvaigzdute, ar kodel apsukos laikosi 3000 surinkus varikli. As pirma varikli ardziau ne sau, paklause galiu, pasakiau taip, po to seke 1 para darbo, ir nezinojimas ar pabaigsiu... Jei darai nebijok, jei bijai nedaryk!

Aš ir nesakau, kad vien teoriją reikia kalt, bet išradinėt dviratį iš naujo nėra prasmės ir nenaudinga laiko požiūriu. Kam kažką bandyt atrast, kai yra tam tikri visa ko darymo principai, kurie jau žinomi, tik tereikia jais pasinaudot. Bet dėl šūkio tai sutinku :nod:

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-12 13:20
wateris
KaBa rašė:Profkej salia avizieniu. Na tas manualas manau man anksciau ar veliau labai pagelbetu. Kazkada turejau ant kompo bet ten buvo nepilnas labai daug truko jame. Apie kelinta valanda man reiketu prisistatyti?


tai turbut 19h. keliamies i: klubas -> meet vilnius

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-12 13:21
wateris
Ignatio rašė:
wateris rašė:ne velnio! ardyk daryk, dauzykis krumplius, nemiegok naktim, lauzyk! visi nuo to pradejo! teorija yra teorija, zinoma be jos neapseisi, bet kai pradedi daryt pamatai kad ta teorine dalis kuria zinai yra labai mazai ko verta! ne vienoj knygoj nerasi parasyta kaip atsukt prasukta zvaigzdute, ar kodel apsukos laikosi 3000 surinkus varikli. As pirma varikli ardziau ne sau, paklause galiu, pasakiau taip, po to seke 1 para darbo, ir nezinojimas ar pabaigsiu... Jei darai nebijok, jei bijai nedaryk!

Aš ir nesakau, kad vien teoriją reikia kalt, bet išradinėt dviratį iš naujo nėra prasmės ir nenaudinga laiko požiūriu. Kam kažką bandyt atrast, kai yra tam tikri visa ko darymo principai, kurie jau žinomi, tik tereikia jais pasinaudot. Bet dėl šūkio tai sutinku :nod:


:nod: :thumbsup:

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-18 11:12
KaBa
Katik radau tema kaip wateris isiminejo varikli. Tokiapat istorija kaip ir mano :D . Tik as galvoju ,kad slifuot alva iki maximumo : didesnis suspaudimo laipsnis , kompresija - daugiau HP :p o del dinamometrinio rakto tai manau galimna butu susitarti servise kad atvaziuotu koks mechanikas 10'ciai minuciu ir prisuktu ta galva uz kokiu 20-30lt. Varztai nekainuoja tiek brangiai kiek ten buvo parasyta (15 - 30lt vienas varztas) Turbodyzeliam treciam giolfui kai galva uzdedinejau kiek maciau varztai kainavo apie 40lt.

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-18 11:24
rwt
kai as galva tvarkiau tai nauju varstu komplektas 65lt kainavo =] ten ne seip varstai 10 klases sudeti. O su tuo raktu tai idomei autodatoj paziurejom tai prisuki kazkiek atsuki palauki vel prisuki vel atsuki vel prisuki labai idomei ten :) Del maximumo slifavimo tai nelabai gerai jei daug kompresija padides.. o del ko tai waterio paklausk jis varikliu specas ;)